Викуп квитків... (або важкє житіє львівшького рокіра)

| 121 | Розділ: Запитання | 5 березня 2010 12:09

Випук Квитків… Тут пункер задів дуже важливу тему… Якщо хоче то нехай і сюди запостить…

Коротше як ви ставитеся до такою умови? Для тих хто не знає: вона полягає в тому що група повинна купити 15 квитків в оргів, щоб виступити(ну потім продати їх)…
Чи повинні рокери займатися таким? ваша думка… Бажано писати аргументовані відповіді.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

SKACORE | 05.03.10 12:11:57 | #

На мою думку - ні
група має займатися тим що грає

VictimOfFate | 05.03.10 12:13:44 | #

Особливо хочу почитати коменти організаторів.

Jurawleg | 05.03.10 12:16:17 | #

я думаю, если группа гавняная, то она должна выкупить также и всё пиво в буфете и раздать его всем пришедшим послушать её. Ибо только так можна заставить слушателя пойти на концерт фуфла!
а если контора клёвая, то мне кажецца, она не должна нихера выкупать!
но организаторам реально известно больше чем мне, посему тоже хочу послушать их, зачем это нужно!

SKACORE | 05.03.10 12:24:00 | #

а нахера мутить концерт гавна?

Jurawleg | 05.03.10 13:10:13 | #

не знаю, но сходи-ка на концерт любой, половина груп - реальный шлак! и ведь выступают же!!!

SKACORE | 05.03.10 13:31:00 | #

вот поэтому, я почти на концерты во львове и не хожу

Hippie | 05.03.10 13:47:04 | #

а якшо група СХЕ, і фанати в неї СХЕ - нахуя їй пиво?

Кеда | 05.03.10 15:20:28 | #

(до СХЕ)…і красним дєвіцам знижку в 5 гривень???…))))

Jurawleg | 05.03.10 19:11:28 | #

кто такие СХЕ?
и почему у них админка?

V_lw | 05.03.10 21:07:44 | #

вот так и шоубиз работает. токо вместо пива сиськи выставляют.

Boogagaga | 05.03.10 12:15:18 | #

да да, обговорювали в чаті.
Чесно, мені зовсім не подобається така фігня, але організатори не хочуть попасти ба бабло, а навіть заробити, тому шукають груп початківців, які заради того щоб виступлять почнуть паритись з тими квитками. Ну канєшна ще могли б запарити з афішами і флаєрами…до того мабуть недодумались..

Evellka | 24.03.11 17:55:18 | #

я думаю додумались…просто до оголошення цього офіційно ще мабуть не дійшли)))питання тоді постає у музиканта мабуть так : "якщо я продаю квитки, розклеюю афішки, нафіга мені до когось підписуватись. я і сам можу зробити конц (ну це так в болєє прамишльоних людей)…і тоді зявляються ще більше організаторів, які по суті, потрібні так тому Львову, які 250 з гаком початкових груп

evil-dark | 05.03.10 12:15:52 | #

что-то я про такое не слышала.
фиг с ним. музыканты на то и музыканты, чтобы творить музыку, а всеми организационными вопросами должны заниматься соответствующие люди.
а вот покупать билеты ради участия в концерте - кончено.

Bunny | 05.03.10 12:17:18 | #

я думаю організатори мають дарити кожній групі по 15 квитків

Boogagaga | 05.03.10 12:22:47 | #

нє, по 15 многа, але 5 можна, щоб провести пару своїх…мене наприклад, а то хулі я повинна весь час платити? не рокірша шолі?

VictimOfFate | 05.03.10 12:18:32 | #

Моя думка така… Концерт має бути ідейним… Тобто концерт не ради заробітку, а заради музики. Тому таку фішку не котіруюю.

Jurawleg | 05.03.10 12:22:24 | #

всё б да ничего, но только не у нас, где все хотят наварить бапки на всём.
а так было б клёва, если б в стоимость билета входило б тока электричество, труд уборщицы и охраны, а не новые шмотки жены директора помещения, и наполнение его холодильника.
хотя, с другой стороны, ему нада будет искать другую работу!

El Diablo | 05.03.10 12:30:42 | #

Ти б працював за зарплату, якої б вистачало тільки на комунальні послуги, а не на нові шмотки і наповнення твого холодильника?

Jurawleg | 05.03.10 12:36:53 | #

нет конечно, и в том то и дело, я об этом и говорю, что если концерты будут идейными, то директор умрёт с голоду, посему за концерты всегда придёца платить больше, чем нам хотелось бы.
то есть я помечтал только, а в реале так нихера и никогда не получицца!

punker | 05.03.10 13:02:45 | #

Одно другому не мішає. Орг має окупити концерт і мінімальні таксі/конякі музикантам. ЦЕе по совісті.

Jurawleg | 05.03.10 19:13:37 | #

батенька, где Вы видели людей с совестью?!
утром были, да к обеду кончились! (с)

evil-dark | 05.03.10 12:20:07 | #

оо, я б хотела почитать комментарии от групп, которые действительно покупают у организаторов билеты, а потом их продают.
любопытно узнать и их точку зрения.

-=Claret-Violet=- | 05.03.10 12:21:37 | #

це агресивний капіталізм!!!

El Diablo | 05.03.10 12:35:23 | #

Це почті як Ейвон, сєтєвой маркєтінг!

SKACORE | 05.03.10 12:28:54 | #

Вспомнил тут, знакомая группа хотели организовать концерт в одне все, и им такую тему запедалили: вот если вы по перед продаже продадите столько-то билетов тогда концерт будет

Land | 05.03.10 14:23:29 | #

Условия которые ставит клуб организаторам, которые зарабатывают на концерте это немного другое.

Evellka | 24.03.11 18:01:30 | #

ахуєнні орги.скинь їхні контакти в пп?

abnormal | 05.03.10 12:29:08 | #

це просто не укладається у мене в голові! нехай такі орги засунуть собі в … опу такі концерти разом із квитками! Можливо є гурти яким за щастя виступити, але є команди яким є шо показати і вони таким ну аж ніяк не повинні займатися! а якшо у оргі вповний фейл з організацією і грошима то нехуй шось подібне взагалі затівати! самі собі нищите репутацію!

evil-dark | 05.03.10 12:30:01 | #

коммерция нах..

mezkerei | 05.03.10 12:30:12 | #

ясно шо нє, групи грати мають абалдєнно, а їм за це платити))

-=Claret-Violet=- | 05.03.10 12:32:28 | #

я щітаю, шо такіх оргів надо відправити на безатходнає праізводство: мило-катлєти-туфлі! от шо то за орги такі? автор, ти вказуй координати таких звірів, шоп рокіри знали, хто то і шоп з ними не связуватися. кстаті, в кантактіку є група, єссі каму інтірєсна: http://vkontakte.ru/club10798458

Boogagaga | 05.03.10 12:39:30 | #

нэ, ну це ж не примусово, можеш не купувати тих 15 квиткыв, групи самы погоджуються, то вже не в органызаторах, а в самих групах проблема, не поважаються себе, або просто миряться з ситуацією і підстилаються.

-=Claret-Violet=- | 05.03.10 12:41:14 | #

ну єссі групи не поважають себе і стеляться, то хтось їм надав такі умови для цього. точніше орги. я щітаю, шо групи далжни виконувати свою роботу, тоїсть іграти, а не заніматися сєтєвим маркєтінгом

Boogagaga | 05.03.10 13:23:24 | #

розумієш, є такі групи, які скажуть, поцілуйте мене в зад, ї квитки купувати не будуть, а знайдеться яка купить ті срані квитки і пропіариться на тому концерті-конкурсі-хз що, от і в програші в кінцевому результаті буде та група, яка поставила себе вище. Це ж очевидна фігня, і можна навести багато прикладів і по ВНЗ, по роботі, скрізь ставлять свої умови і якщо не погоджуєшся, то до побачення. В попробуй щось доказати, попробуй щось змінити.

-=Claret-Violet=- | 05.03.10 13:24:57 | #

тоді треба шукати інші варіанти й альтернативи! світ на одному ж не сходиться!

Boogagaga | 05.03.10 13:44:57 | #

добре тим в кого все сходится на * я бы вдул*

-=Claret-Violet=- | 05.03.10 13:47:59 | #

ну, в нас світ не ідеальний(((

Kroolick | 05.03.10 12:36:29 | #

така штука називаєтсья барижніцтвом, але незнаючи всіх нюансів шось писати не буду, і взаглі залеже шо за фест і хто там буде, і чи ті 15 квитків є їхнім гонораром
але наскільки знаю і бачив то завжди кожен учасник на єврофестах/концертах має право провести +1людину, тіпа свою дєвушку. гонорари ітд то вже як домовляються орги з виконавцями

TNT | 05.03.10 12:40:45 | #

савсєм ахуєлі… блять і львів культурна столиця.. в плані музики зара це село без сільради

Bunny | 05.03.10 12:41:47 | #

жорстокий львівський шоубізнес

El Diablo | 05.03.10 12:46:39 | #

Бєсмислєнний і бєспощадний!

Scorpion | 05.03.10 12:47:09 | #

та ні то брєд, ви ще запропонуйте, щоб група пусті пляшки після концерту позбирала, здала їх і виручкою поділилась з організаторами

madness | 05.03.10 12:56:06 | #

хорошая мысль. мне в голову не приходила.

Matvik | 05.03.10 12:58:05 | #

Хм.. Шось не пригадую такого. То, шо не платять за виступи - це да, але шоб ше грузили квитки продавати… Максимум - даються флаэри на роздачу, але то добровыльно завжди було

VictimOfFate | 05.03.10 14:38:22 | #

Матвік я тут чуть не написав що ти відсталий… Хоча я мав на увазі, що ти кагбе просто не цікавишся тим… В росіїї такий брєд вже давно… от і до нас дойшло

punker | 05.03.10 13:01:27 | #

Але це типу одноразовий випадок. Щоб ніпавадна було, шоле?
http://rock.lviv.ua/?category=7&article=20133

Шановним організаторам і шоб самим музикантам було стидно. В першу чергу музикантам, які на то ведуться а потім ще їхні колеги заявляють Максу gringov що він не СПРАВЖНІЙ музикант…їмо хот-доги

VictimOfFate | 05.03.10 14:48:09 | #

Я не говорю про один випадок.

Skuller | 05.03.10 13:04:17 | #

я вважаю, що "виПук квитків" є недоречним) не бачу змісту групі випукувати квитки в оргів, так як це не гігієнічно і до добра не приведе. всьо.

punker | 05.03.10 13:18:41 | #

та нє…мається на увазі, що однією з умов допуску до участі є продажа 15 квитків групою

punker | 05.03.10 13:16:54 | #

Че-то вспомнилось
http://www.youtube.com/watch?v=pjoXbRRTrVE

Кто аналогию проведет?

unembrace | 05.03.10 13:34:50 | #

я оце згадав

http://www.youtube.com/watch?v=t21C09JiRc4

Kishak | 05.03.10 13:26:22 | #

Багато хто писав, що цікаво почути думку організатора, так от!

В принципі це неправильно, гурт має приїхати, відлабати, отримати гонорар + якщо потрібно оплатити дорогу! А Л Е !

Ви бачите, яка зараз ситуація в країні, а точніше ситуація з концертами! Багато львівських груп і конкретних музикантів дуже хвалять себе свою групу (на рок.львів особливо), а насправді або реально нічого не варті, а навіть збирають на себе 5 чоловік глядачів, і то тих, кого вони особисто привели на концерт! То чого ця група вартує тоді !..

Тут летять фрази, що концерти треба для душі, а не для комерції! З однієї сторони так, але коли ти:

1) витрачаєш 1-2 (а то й більше) місяців на підготовку;
2) ходиш вночі свої ж афіші розклеюєш;
3) відкладаєш багато своїх важливих справ заради концерті;

І в кінці-кінців попадаєш на гроші, а буває й не малі!
Тоді що?

Звичайно, працювати в ноль заради ідейності можна, але скільки часу?..
Хочеться за пророблену серйозну роботу отримувати гроші! Але багато чого хочеться!
Наразі хочеться просто не влітати, а це досить важко андеграундній музиці!

Повернусь до продажу квитків гуртом! Давайте розглянемо кілька аспектів цієї проблеми (якщо це так можна назвати):
1) Якщо гурт продає 10-20-30-100 квитків, значить він комусь потрібен і на нього безпосередньо прийдуть люди!
2) Організатор буде знати, що він не просто так взяв саме цю команду!
3) Якщо виступає львівська команда першою або другою, і перед сценою 10 чоловік, більшість з яких прийшли просто вчасно на концерт, то гріш ціна цій команді! А продати певну кількість квитків – офігенний стимул, щоб не було ситуації, яку я описав вище.



P.S. до VictimOfFate : з якої ти групи і скільки людей прийдуть конкретно на твій виступ на концеті, я вже не говорю сольник…

BlackTeddy | 05.03.10 13:29:22 | #

Блін, я думаю тут найдуться люди, які за пиво розклеють тобі певну кількість афіш. Якшо шо - звертайся.

VictimOfFate | 05.03.10 14:46:20 | #

Я думаю що навіть за квиток на концерт знайдуться ті хто розклеїть афіші…

Pooh | 05.03.10 13:31:16 | #

а нашо запрошувати гурт який так погано грає, що на нього ніхто не ходить?

BlackTeddy | 05.03.10 13:32:22 | #

----Якщо виступає львівська команда першою або другою, і перед сценою 10 чоловік, більшість з яких прийшли просто вчасно на концерт, то гріш ціна цій команді!
З цим категорично не згоден. Згадай той самий Хелл Демедж Тур… скільки людей було на першому гурті? А поганих гуртів там не було!

Kishak | 05.03.10 15:58:36 | #

---З цим категорично не згоден. Згадай той самий Хелл Демедж Тур… скільки людей було на першому гурті? А поганих гуртів там не було!

Значить FireHead був так потрібен!

Matvik | 05.03.10 13:42:46 | #

Ти розумієш, 90% музикантів працюють не то, шо в ноль, а з нєфіговими збитками

mezkerei | 05.03.10 13:44:17 | #

нє ну на то запрошують в нас першими якихто зєльоних яких ніхто не знають, а пом нормальних нє?

VictimOfFate | 05.03.10 14:42:38 | #

Я зараз не граю в групі. Діло не в тому… Діло в тому шо блін ті хто грають переважно тратять на то весь свій вільний час. то треба написати матеріал, зібратися на репетицію, заплатити за ту репетицію… Ще й блін бігати за те щоб хтось купив квитки?

VictimOfFate | 05.03.10 14:48:51 | #

А польські дез метал групи теж викупляють квитки?

Kishak | 05.03.10 16:00:03 | #

Поляки їдуть за дуже невеликі гроші, собі майже в ноль! вони просто дуже хочуть відлабати у Львові!

Land | 05.03.10 16:07:38 | #

А ты им предложи еще пару 10-в билетов толкнуть по Львову
что бы знали, какой во Львове суровый шоу бизнес

Kishak | 08.03.10 03:27:12 | #

пц, вони хедлайнери, які їдуть з іншої країни і на яких прийде доволі немала кількість людей!

Land | 08.03.10 10:41:21 | #

нууу. позитивный настрой и вера в то, что на них придет "доволі немала кількість людей" очень выжен.
но я в этом сомневаюсь.

Land | 05.03.10 15:43:57 | #

если ты считаешь музыкантов хуевыми - не бери их на конц! не уверен - не обгоняй! А если музыканты должны участвовать в оплате организации концерта + играть (то-есть, именно они привлекают публику) - то пускай орг выкладывает все финансовые показатели и т.д. и делится с группой заработком, ибо группа получается совладельцем мероприятия!!!

carlos | 05.03.10 15:47:23 | #

опередил)

unembrace | 05.03.10 16:00:22 | #

от і я про то, нашо брати на концерт гавняні групи в яких ти невпевнений? ;)

carlos | 05.03.10 15:45:37 | #

несагласен я,
якшо, концерт, акцiя, вльотнi, це на 90% вина органiзатора i на 10% випадковiсть i форсмажори всякi.
органiзатор вирiшуэ: кого привозити на акцiю, скiльки платити i платити взагалi, в кiнцi кiнцiв "назвався груздем - полезай в короб".
це так само, як зробив якiйсь бiзнес, а потiм плачеш шо влетел, та к значить херова прорахував все, от i всьо, i нiхто в тому не винен крiм тебе, нi банки, нi клiенти)))

Land | 05.03.10 15:47:29 | #

И если считать стоимость аппарата, света и т.д.
то давайте также посчитаем стоимость инструментов, примочек, шнуров и т.д., выносимых музыкантами на сцену, а также оценим их денежный вклад в свою музыку - годы обучения, репетиций и т.д.
по-любому, музыканты стоят ДОРОЖЕ, чем орги!
а значит - орги ОБЯЗАНЫ проводить концы на свой страх и риск, не втягивая музыкантов в оплату рисков, особенно с учетом того, что прибылями никто делиться не собирается!

калашнікоф | 05.03.10 18:04:10 | #

давайте друг другу па кругу продавати квиткі
орги шолє тупарилі шо не мають елементарного уявлення на кого скікі прийде? а вапшє попахує барижнічіством фу фу не піду на такій концерт хахаха

BlackTeddy | 05.03.10 13:27:41 | #

Естественный отбор, хуле? Играешь на столько гавенно, что не покупают у тя билеты - вали на хуй со сцены, че тебе там делать, если тебя не слушают?
Но тут есть и второй момент, что группа совсем молодая, и ее мало кто слышал, тогда действительно только знакомым остается толкать билеты. А знакомых, которые посещают сейшны, может быть меньше количества билетов.

Kishak | 05.03.10 16:04:17 | #

Ну все в розумних межах! Тим більше, коли група молода, вона має працювати на собою і над своєю рекламою! А отже, щоб її на концертах побачили люди! А квитки - стимул!

BlackTeddy | 05.03.10 23:29:08 | #

Ну але тоді це має бути суто добровільно!!!

tomko yorko | 05.03.10 13:46:27 | #

імхо нормальна схема повинна бути така
Організатор розклеює афіші, домовляється з клубом, шукає сквот, привозить весь (ВЕСЬ) потрібний апарат, піарить подію в неті ітд;
Музиканти або домовляються з клубом самі і тоді працюють на запропонованих умовах (зазвичай це 50% від вхідних квитків в найкращому випадку 70%), або домовляються з організатором
якщо організатор є посередником, тоді умови можуть коливатися в залежності від статусу гурту та інших факторів (нормальний хід організатор виплачує музикантам попередньо домовлену суму, а все що зверху забирає собі, або попадає на бабки при провальному концерті і все ж виплачує музикантам заявлену суму)

є два важливі моменти музикантам, особливо молодим потрібно десь грати і тому говорити про якісь не такі умови неприпустимо -- або лабаєш на умовах які пропонують, або ні (якщо тобі пропонують аццкі умови то спершу треба задуматися над статусом свого ВІА)
момент номер 2 організатор повинен дбати за свою репутацію і тому: а) не боятися привозити чи організовувати канци маловідомих колективів (якщо ти такий ахуєнний організатор то публіка прийде на канц зважаючи на те, що довіряє твоєму смаку і репутації), мовчу про те, що організатор повинен виконувати всі заявлені умови, фінансову домовленість, технічний та побутовий райдер (ненавиджу ситуації типу, ой бля немає стойки для клави, зате є столик)

Matvik | 05.03.10 13:59:29 | #

Було б дуже гарно, якби так було)

carlos | 05.03.10 14:57:30 | #

Так воно так i э,)))
звичайно в тых, хто цим питанням надаэ значення i займаэться.
В кожного э своi умови i в органiзатора i в музикантiв, якщо вони детально сформульованi i оговоренi, то проблем бути не повинно.
це стосуэться всiх i початкiвцiв i тих хто набув "болючого" досвiду гри на "столiку")))))

Matvik | 05.03.10 15:05:07 | #

То хіба стосовно відоміших груп

carlos | 05.03.10 15:31:58 | #

та яка рiзныиця, то всьо вiд людини залежить.
Якщо тримати себе чiтко i виваженно, то майже з любим можна справи мати))))
не ну бувають всякi ушльопкi, але вони в теперiшнiх умовах як правило довго не протягують, та треба вiрити що в нас на шляху вони не трапляться)
Ми давно-давно сiли всiэю группою i склали умови при яких треба погоджуватись на концерти, i в слiд за цим вiдразу виникла потреба в директорi группи,
маэ бути людина яка вiдповiдаэ за всiх i все знаэ.(може бути i хтось зi складу).

Kishak | 05.03.10 16:06:21 | #

а) не боятися привозити чи організовувати канци маловідомих колективів

Саме це й стараюся!

unembrace | 05.03.10 13:50:38 | #

погоджуюсь з питанням Пуха:
"а нашо запрошувати гурт який так погано грає, що на нього ніхто не ходить?"
га?

BlackTeddy | 05.03.10 14:41:03 | #

Представ ситуацію: Твій гурт виступає перший раз, вас ще ніхто не знає, відповідно ніхто суто на вас не прийшов. На наступний раз вас вже ніхто не запрошує, бо на вас ніхто не ходить.

unembrace | 05.03.10 14:43:19 | #

якшо група харашо грає, то після першого виступу вони порвуть зал, і всі порвані будуть чекати на наступний виступ рвучуї групи

Andrew:) | 05.03.10 15:29:12 | #

не факт і не завжди…бачив багато концертів з крутими гуртами, а людей фігня…або концерти на яких валом народу і всі в захваті, а гурт - лайно…

El Diablo | 05.03.10 15:34:03 | #

Певно, перші концерти були платні, а другі - халявні!

Andrew:) | 05.03.10 17:15:56 | #

другий варіант то просто:
1) багато бухла
2) пів школи прийшли підтримати своїх кентів
3) на вокалі в них така лапочка, всегда мечтала(-тал) быть в месте с роГ-звЁздой

Kishak | 05.03.10 16:07:19 | #

Саме так! Я такого сам бажив не мало!

VictimOfFate | 05.03.10 15:43:57 | #

Я скільки тебе знаю - весь час поражаюся твоїй наївності…

I4NI | 05.03.10 13:55:08 | #

групам, які грають "суто для себе" така ідея може видатися непотребом.
але насправді це така собі перша сходинка - "велкам ту шоубіз"

тобто, якшо ти впевнеий, що дійсно вартий чогось, будь готовий доводити це різними способами.
впевнений - хто вміє себе продати (що в шоубізі - дуже важлива якість), то знайде можливість скористати з такого явища.

Kishak | 05.03.10 16:10:48 | #

Погоджуюсь! Шоу-бізнес - дуже жорстка штука! Багато команд просто так віддають дуже немалі суми за те, щоб виступити з відомими хедами, або просто засвітитися тим чи іншим способом!

А у випадку продажі квитків група не викидує бабло, а просто копає родичів/друзі/знайомих/собутильників, щоб вони купили квиток і прийшли підтримати своїх родичів/друзі/знайомих/собутильників!

калашнікоф | 05.03.10 18:06:27 | #

дада львівській шоубізнес це дуже жорстоко

Matvik | 08.03.10 04:05:08 | #

ЛЬвівський шоубіз, це не жорстоко, а унило)

VictimOfFate | 08.03.10 04:09:10 | #

жорстоко унилий шоубіз

Andrew:) | 05.03.10 13:56:38 | #

щодо продажі гуртами квитків це нормальна, якщо це не примусово…тобто ти пропонуєш "не хочеш друзям/знайомим безпосередньо з перших рук продати квиток, щоб вони не бігали по магаизнам"…але без ліміту що ти мусиш продати таку к-сть квитків і не **бе…я сам практикував таку штуку…давав квитки і знайомим і музикантам, але якщо вони самі того хотіли, бувало навтіь дзвонили і казала "я вже всі продав а тут ще хочуть, лиши мені ще з 10ток"…відповідно за продаж певної к-сті квитків були різін варіанти подяки, найбільш використовуваний то від к-сті проданих квитків збільшуєть к-сть додаткових плюсів(не враховуючи попередньо домовлену к-сть "плюсів" з гуртом)…

Kishak | 05.03.10 16:25:38 | #

Оскільки багато людей у Львові тупо ігнорують попередній продаж, і купляють за день-два до концерту, а то й на вході, то це пожвавить людей! І великий псюс оргу, якщо ще до концерту вже є якісь гроші з передпродажу! Можна більше розігнатися на апараті і світлі! Ал це немаловажливий +

punker | 05.03.10 16:32:17 | #

Останнім часом не дуже то й ігнорять кстаті.

Kishak | 08.03.10 03:33:23 | #

Перевірено! Якщо й купляють в передпродажі, то в останні дні! Ось я думаю на концерт 10 квітня квитки запустити в передпродаж десь за тиждень, а почнуть купляти хз коли! Причина багатьох людей: а я ще не знаю, які в мене плани будуть на день концерт! БРЄД!

Matvik | 08.03.10 04:03:19 | #

А чо брэд? Так буваэ, шо невыдомо, чи буде час

VictimOfFate | 05.03.10 16:35:19 | #

для того ціну в попередньому продажі роблять на 5 грн меншою

Kishak | 08.03.10 03:34:58 | #

Треба робити мінімум 10!

Ситуація: ти, щоб купити квиток і зекономити 5 грн, їдеш маршруткою туди й назад, а це 3,50! Який ідіот поїде за квитком, щоб зекономити 1,5 ?..

VictimOfFate | 08.03.10 04:03:41 | #

я після пар йду за квитками

VictimOfFate | 08.03.10 04:04:07 | #

але таки то чим більше знижка тим ліпше

Land | 05.03.10 17:01:59 | #

Бюджет мероприятия должен считаться заранее, а не походу: типа, 10 лишних билетов продадим поставим маршал на сцену, а не продадим, то Вася дедушкин усилок Юпитер притащит. это провальный подход, имхо.

Kishak | 08.03.10 03:36:09 | #

НІ! Просто якщо хороший передпродаж, то можна взяти, наприклад, якісніше світло!

Land | 08.03.10 15:43:45 | #

лень распинаться, просто приведу пример:
Про Рок 2009, рассчитывали на пред продажу билетов, результат ?

калашнікоф | 05.03.10 18:07:14 | #

цей плюс тупарилий дада

CYKAHAX | 05.03.10 21:20:51 | #

Влом було читати то всьо шо понаписували рокіри, такшо може там хтото вже озвучив правильну версію, але єслі нє, то карочє.
Єслі група більш менш відома і має свою публіку, то в цьому потреби немає, ну це ясно, да?
А єслі група якіто начінающі, то це нормальна практика, такий расклад гарантує, що на цю групу прийде як мінімум 15 людей, всьо чесно.
В штатах, напрімєр, тожи є разні расклади, є дєцкі місця де можна іграти, де алкоголя не наливають і всьо дєржиця чисто на ентузіазмі оргів, то там нема ніяких умов, а єслі хочеш виступити в нормальному клубі відносно, то група має гарантувати що на них прийде 20(50, 60, залежно від місця) людей, самий простий спосіб це роздати групі квитки, група попродає знайомим, решту може продати на вході.

Kishak | 08.03.10 03:37:07 | #

І я про те

Greys | 05.03.10 23:03:48 | #

карочє такая тєма рєбята
інфа з неофіційного джерела

ту умову поставив чєлавєк (чи кантора, тут я детальною інфою не володію) який вкладає в той концерт своє бабло
самі орги тоже мають реалізувати певну кількість квитків, прічом я трошки прифігів коли взнав скіки


вот таке вот

Andrew:) | 05.03.10 23:16:11 | #

"самі орги тоже мають реалізувати певну кількість квитків"

на то він орг щоб тим займатися…

Greys | 06.03.10 00:58:19 | #

так, але трошки не так

детально пояснити не можу бо мені про то розказали тіпа як тільки мені і разглашать то публічно напевно буде нехарашо

punker | 06.03.10 00:41:46 | #

чєлавєк то эсмь велыкый меценат, який зацыкавлений в розвитку молодих рок-команд Львова? Чи то чєлавєк зы студыъ ФоНІЯ…чи то дядюшка БУ шифрується так?

Greys | 06.03.10 00:54:33 | #

нєізвєстно

Kishak | 08.03.10 03:38:02 | #

ти про який концерт взагалі?

Greys | 08.03.10 11:56:12 | #

рок во Львовє

aliens | 05.03.10 23:44:20 | #

такого рагулізму давно не було…

Kishak | 08.03.10 03:39:00 | #

абаснуй ! Будь пацаном!

VictimOfFate | 08.03.10 04:02:35 | #

його кінули… хлопака продав білети, а на рок ін львів не пустили…

BURN | 06.03.10 00:39:11 | #

то повна срака, якшо таке вже є…

efim | 06.03.10 15:35:48 | #

Наскільки мені відомо, таку систему впровадили організатори концерту "Rock in lviv"

Lactarius | 24.03.11 17:05:28 | #

актуально.ап.