Як вибрати "примочку"
Ivanhoe
| 49
| Розділ: Інше | 22 січня 2010 19:15
Невелика спроба проаналізувати процес купівлі цього, другого по значущості для гітариста, девайсу. Альтернативний варіант
Отже, у Вас в руках нарешті з"явиласть потрібна сума для купівлі омріяного обладнання…
Відправляємось на пошуки.
0) Перед тим як розглядати пропозиції, спробуйте уявити ЗВУК вашої мрії. Він повинен бути в голові весь час, поки ви вибираєте обладнання.
1) Обов"язково домовтесь з продавцем про можливість послухати примочку, покрутити ручки. І запам"ятайте: ви продавцю нічого не зобов"язані, а навпаки. Мало того, у більшості випадків після того, як гроші заплачено, ви автоматично втрачаєте для нього інтерес.
2) Деякі гітаристи не вважають за необхідне брати з собою свій інструмент. Без коментарів.
3) Отже, примочка в руках. Виймаємо з коробки (до речі, коробка повинна бути без ушкоджень, особливо якщо педаль лампова!) Повинна бути інструкція. Байдуже, якщо ви її потім викинете.
4) Якщо є адаптер, то він повинен бути трансформаторний (важкий ~ 200г), а не імпульсний (вони разів у 4 легші). Більшість блоків живлення фірмової аудіоапаратури, яку я бачив, незважаючи на габарити, були трансформаторні, хоча це значно здорожчує виробництво.
5) Корпус повинен бути металевий, причому при натисканні кнопки передня панель не повинна прогинатись, а сама кнопка повинна натискатись з мінімальним зусиллям. Краще, якщо це буде стандартна металева кнопка, а не мікроперемикач аля "Электроника ПЭ-01";
6) Підключення. Краще, якщо вдасться послухати через апаратуру того ж класу, що й і у вас. Тобто, якщо граєте через транзисторний комб - слухайте через такий же. З динаміками такого ж розміру.
7) Ахтунг !!! Мені траплялись випадки, коли для зручності (щоб не пересувати комб, стек) сигнал з примочки включали не напряму, а через пульт. А потім у себе клієнт чув зовсім інший звук. Виявляється, справа у налаштуваннях пульта. От такий маркетинг.
8) Якщо примочка - дисторшн, зверніть увагу на збереження атаки гітарного сигналу. Акорди повинні читатись. Можна спробувати подіяти на нерви продавцю, граючи, скажімо повними септакордами на перегрузі. Крім того можна попробувати різні методи звуковідтворення: пелм мьютінг, скажімо. Можна ще попробувати взяти флажолети на різних ладах. Та педаль, яка забезпечить найчіткіший звук, заслуговує на подальше вивчення.
9) Пристойний девайс забезпечує нормальний звук при будь-якому положенні ручок. Не повинно бути "мертвих зон", де регулювання малоефективне. На всі питання щодо дивного налаштування відповідайте: "я так граю"
10) А тепер дайте собі відповідь на питання: "Цей ЗВУК такий же, як і у мене в голові ?"
11)Торгуйтесь! Кожну подряпину і знайдений недолік можна оцінити у грошах! Причому, на вашу користь.
Вимагайте гарантій повернення у разі виявлення дефектів!
Коменти, доповнення вітаються!