Чи потрібна сучасному музиканту муз. освіта?

| 134 | Розділ: Запитання | 6 січня 2010 15:09

Вот цікаво стало як до такого питання ставиться сучасний музикант, чи дає йому музична освіта те, що для музиканта являється найнеобхіднішим і невідємним для його творчого росту? Багато чув думок на рахунок цього і можу сказати шо дуже багато людей вважають що і без музичної освіти можна круто володіти інструментом, звісно з цим важко не погодитись, але, на мою думку, музична освіта пришвидшує процес удосконалення музиканта і дає йому більше можливостей, хоча дехто навіть думає, що музична освіта обмежує музиканта, ставить в його певні класичні рамки, гальмує його розвиток… Тому як ви вважаєте, яка з цих теорій найбільш ближча до вас? А можливо ви маєте власну теорію? Діліться і викладуйте думки…
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

VictimOfFate | 06.01.10 15:13:16 | #

потрібні знання. а де ти їх набираєшся то вже діло твоє.

gringov | 06.01.10 15:14:36 | #

сучясному форумчаніну -НЕ Потрібна

VictimOfFate | 06.01.10 15:18:36 | #

а чо ти оце до мене відписав?

real_noname | 06.01.10 15:14:35 | #

муз освіта не критична, але бажана.
але якщо ти геній, то в тебе все вийде без освіти.

імхо: інколи музична освіта ставить музиканта в певні рамки муз гармоної, правил, існуючих правил і це заважає розвитку.

I4NI | 06.01.10 15:58:15 | #

ага, але ти забув додати, шо геніїв серед нас - не більше 0.001%
(ну, тобто, серед нас, форумчан, їх скорше за все, опше нема)

CYKAHAX | 06.01.10 15:16:54 | #

Карочє якій расклад, школа учіт тому шо є в каробці, музикант хоче вийті із каробкі, но шоб піздато вийти із каробкі нада знати шо є в каробці, вообщєм музична освіта потрібна, але чи це самоосвіта/прєпади лічьні чи це муз учіліще то похуй, главне шоб було знаніє

Pooh | 06.01.10 15:37:40 | #

ну як сказати, класична освіта дає більш загальне поняття, а вчитель під свою школу заточує. хоча, в кожному разі музична освіта необхідна, особливо зараз.

N@ZiK | 06.01.10 15:38:49 | #

а що колись вона було не необхідна?

Pooh | 06.01.10 16:09:45 | #

ну, скажем, для того щоб грати актуальну музику в 60-80х рр можна було просто базово володіти інструментом

Jurawleg | 06.01.10 19:35:45 | #

мощьно задвінул!
но правільно!!!

Matvik | 06.01.10 15:20:46 | #

Скажем так - пригодиться

EmperoR | 06.01.10 15:35:52 | #

зараз, як ніколи.

R__E__B__E__L | 06.01.10 15:59:46 | #

если таланту нету то и освита не поможет! при таланте муз образование максимально приблизит мастерство!

PacyuchinA | 06.01.10 16:11:38 | #

Талант річ дуже відносна, його можна розвинути. А от якшо талант є а знань ноль тоді це біда і крах несформованої особистості (внутрішнє освідомлення савого генія розбивається об скелю незнання і непрофесіоналізму)

I4NI | 06.01.10 16:00:40 | #

як каже один колєга, гітарист багатьох проектів,
шоб грати отак

http://www.youtube.com/watch?v=rW1KeRNaP-Q

, музикант повинен вміти отак:

http://www.youtube.com/watch?v=OaKURARcIUc

R__E__B__E__L | 06.01.10 16:01:55 | #

дрим сиатер рулит!

dens | 06.01.10 17:20:05 | #

Відео з Рудесом це прОсто піздєц!

Dude | 07.01.10 01:25:03 | #

Щоб грати, як на першому відео, треба купити Haken Continuous Fingerboard (купляється тільки в виробника під замовлення) та аналоговий модульний синтезаторний комплекс величиною з здорову шафу…

Dude | 07.01.10 01:26:06 | #

Continuum Fingerboard, перепрошую.

БляДОящер | 07.01.10 13:11:49 | #

I4NI | 06.01.10 16:00:40 плюсярищщщщщщщщщщееееее…

STRANGER | 06.01.10 16:08:18 | #

хз
не знаю…
мабуть…
якісь базові знання…
музична школа+муз.училище+майстер класи+варштати(польські, чеські, німецькі)+робота в студії… зробить з музиканта - людину!!! або навпаки…
натомість у світовій практиці відомі абсолютні самоуки, які досягнули небачених висот!!!
бабло треба… то точно!!!

PacyuchinA | 06.01.10 16:09:19 | #

Музична освітане те що потрібна-а необхідна. Взагалі якщо розглядати музику справжніх геніїв, то вони просто записували те що грало в них в голові, тобто вони перетворювали свої почуття у музику, без муз освіти це ДУЖЕ важко зробтити, адже ти навіть незнаєш шо граєш ні нот ні поняття гармонії нічого…Що до коменту Пуха то вчитель заточує твою техніку під свою, або під ту яка йому здається правильною, але поняття смаку і вираження через музику це вже він неможе переробити, зцим народжуєшся, або набуваєш у процесі муз.розвитку, в мене була масса вчителів з фортепіано але ніяким рамкамвони мене не надали граю так як хочу і хороший вчитель нічого тобі на це не скаже це твоє відчуття музики…Колись кузьма скрябін сказав шо люди без музичної освіти не дотримуються музичних канонів тому у них музика цікава і оригінальна, але так може казати тільки людина яка немає музичної освіти впевнений шо він і сам хотів би шарити шо він грає, але через те що освіти немає змушений виправдовувати свою позицію… а справжній музикант знає що знання гармонії, сольфеджіо і діатонічних ладів це незрівнянний плюс. Звичайно є люди типу Хендрікса чи Кобейна які умузосвіти немали і грали хорошу музику, але швидше виключення…Так шо вчіться люди і неслухайте тих хто каже шо йому то не треба і грає він і так піздато, це все через те що він незнає грамоти або нехоче палити кантору про те шо нічорта незнає…

Pooh | 06.01.10 16:16:51 | #

та бо їх було багато, я ж кажу, шо коли в тебе нема академічної освіти і ти займаєшся, скажем, з вчителем гітари грунтовно то ти перейматимеш у нього дуже багато, хочеш-не-хочеш. академічна освіта дає ширшу свободу.

PacyuchinA | 06.01.10 16:25:32 | #

Я думав шо ти кажеш шо типу учень від вчителя буде муз стиль і смаки перей1мати…

Pooh | 06.01.10 16:33:40 | #

та то теж може переймати, але не обов'язково. а от то, що якщо тебе вчитиме блюзмен то ти нахапаєшся блюзових фішок, більше ніж решти - це майже гарантовано

PacyuchinA | 06.01.10 16:39:54 | #

Нє ну це від смаку залежить, я вчився в одного тіпа який страдав іспанською гітарою музикою і т.д. і він мене вчив тим фішкам тіпа арпеджіо іспанськіми ладами але якшо тобі це не подобається то ти просто його не івикористовуєш…хоча і вмієш. Так само і блюзмен він тебе може тому і навчить але якшо ти нелюбиш блюз то ти просто того не будеш юзати…

Greys | 06.01.10 16:38:07 | #

в Скрябіна музосвіта по класу фортепіано

PacyuchinA | 06.01.10 16:40:37 | #

Не хочу нікого образити але музосвіта на рівні музшколи це трохи фейк…

Greys | 06.01.10 16:46:11 | #

тоість?

PacyuchinA | 06.01.10 16:52:00 | #

Тоїсть гру на інструменті ти ше якось роздуплиш, а от теорію-ні…Подумай сам:
1.В музшколах сольфеджіо (найбанальніше) викладають у групах по 10 чоловік (дуже рідко бувають менші групи) і там збираються діти віком від7 до 15 років (всі в різному віці поступають) і виходить такій загадочно-містічєскій процес при якому навіть саме тупе визначення пояснююить на пальцях…Звідспи низька якість набутих знань. Знання є але їх рівень низький, і після школи якшо хочеш шарити то треба ше дуже багато працювати..
2. Вчителі в музшколі незацікавлені т ебе навчити (посуті тільки 5% дітей які вчаться в музшколах потім музикантами небудуть…)
А отже музшкола це просто або перший крок до музики, або просто місцепроведення часу бо батькі нехочуть шоб ти шлявся по вулиці…

N@ZiK | 06.01.10 18:41:08 | #

не кажи… муз школа мені багато шо дала…

PacyuchinA | 06.01.10 19:26:17 | #

Але це база…Якби ти займався 7років фортепіано нормально а ене в муз школі то ефект був би кращим у 10 разів.

N@ZiK | 07.01.10 09:11:26 | #

це вже залежить від бажання… з ним при будь яких обставинах, будь-де можна намана навчитись майстерства…

БляДОящер | 07.01.10 13:26:39 | #

PacyuchinA | 06.01.10 16:09:19 | # Єто у Кобейна хорошая музыка…а У ХЕНДРИКСА ГЕНИАЛЬНАЯ подобно Себастьяну - послушай вот это как гении джаза переливают к себе Хендривское музло …я представляю если хендрикс дойдёт до классической переработки симфоническим оркестром

БляДОящер | 07.01.10 13:28:26 | #

БляДОящер | 07.01.10 13:26:39 | # я про єто
http://gebemnest.moole.ru/17946-hiram-bullock-billy-cobham-wdr-big-band-2004.html

Kreker | 06.01.10 16:34:12 | #

1. 10%таланту, 90%праці.
2. праця включає в себе освіту.
3. найкраща освіта - самоосвіта.
4. кожна ситуація розглядається індивідуально.

EmperoR | 06.01.10 16:36:12 | #

якщо кожна ситуація розглядається індивідуально, то до чого пункти "один" та "три"?

Kreker | 06.01.10 16:48:27 | #

перші 3 варіанти - обовязкова шняга. а четвертий - оправдовуюча шняга. коротше, не задавай дурних питань, раскінь мазгой.

EmperoR | 06.01.10 16:49:52 | #

я просто вважаю, що ти непослідовна, а в цьому питанні — ще й некомпетентна.

Kreker | 06.01.10 16:51:24 | #

з чим тебе й вітаю

EmperoR | 06.01.10 16:52:36 | #

зваж, ти так і не змогла аргументувати свою точку зору.

Kreker | 06.01.10 17:02:56 | #

окей, аргументую: я вапщє-то більше па чясті текстів, а не гри на струменті, до текстів більше лежить душа. але музична освіта в мене є, і вона мені ніфіга не дала. не тому, шо я не хотіла, а тому шо система будь-якої освіти в цій довбаній країні прогнила в корені, і реально чогось навчитись можна тільки маючи велике бажання, слухаючи рекомендації мудрих людей і віднаходячи власний метод.
щодо "кожна ситуація розглядається індивідуально", банальний приклад: професіоналу важко заграти з самоучкою, а самоучці - з професіоналом, бо вони говорять різними мовами. надіюсь, приклад зрозумілий.

boban | 06.01.10 17:07:35 | #

в теперішньому глобалізованому світі, освіта дуже потрібна, а самоосвіта, то ананізм порівняно з нормальною освітою

Kreker | 06.01.10 17:08:57 | #

почитай все, що написано нижче. там З КОЖНИМ можна погодитись. от я й кажу, що кожна ситуація розглядається індивідуально. мля

boban | 06.01.10 17:11:54 | #

розглядати індивідуально, то тоже ананізм. Для таких понять в математиці ввели поняття кореляції. Якщо розглядати всіх індивідуально то буде така тенденція, що освіта помагає ;)

Kreker | 06.01.10 17:14:01 | #

канєха шо вона помагає мля я мабуть оконьчятєльно втратила здатність доносити свою думку до чиєїсь свідомості…

boban | 06.01.10 17:15:09 | #

попробуй щераз і спочатку ;)

Kreker | 06.01.10 17:16:43 | #

не буду. кому тре, той поняв. ліпше я зроблю вигляд, шо тупа і піду помолюся за відродження нації.

boban | 06.01.10 17:22:05 | #

тобто я залишуся тупою, але з претензією на розум?

Kreker | 06.01.10 17:24:54 | #

нє.
тобто - я више всячєскава флуда, шоп там хто не пиздів.

ALEXandrus | 06.01.10 20:30:01 | #

Погодився б з тобою тільки якби ми були блище (у всіх значеннях) до заходу. а так нізачьот

Kreker | 06.01.10 22:30:08 | #

чіво? не знаю жодного значення слова "блище" - це по-перше. а який "захід" взагалі дупля не даю… це ти до мене написав?

Pooh | 06.01.10 22:31:43 | #

ближче, як два ковбої на далекому заході в пустинній прерії

PacyuchinA | 06.01.10 16:46:21 | #

Самоосвіта це не найкраща освіта-провірено досвідом…Так можна багато навчитисясвамому зараз маса матеріалів відеошкол статтей, але всерівно вчитель(чи просто людина яка добре шарить) це набагато ефективніше…Самоосвітак діє по принципу *тєрпєніє і труд всьо пєрєтрут* але цей шлях на якому в якісь момент дуже легко помилитись…Ну допустимо ше гру на інструменті доь якось рівня самому можна роздуплити, але теорію музики (гармонію особливо) це нікак без вчителя…Навіть люди які вчаться в музучилищах і консах інколи не все розуміють з пояснення вчителів які тим по 30 років займаються а зрозуміти щось з книжки з хітрими поясненнями-це ад…

Kava | 06.01.10 19:59:57 | #

самоосвіта це коли те, що можна вивчити з хорошими викладачами за годину, ти довбеш три дні…й то не факт , що дійдеш до правильного резалту. я не кажу, що це на 10 випадків з 10, але в основному все ж тааки потрібний той, хто зуміє пояснити в доступній для тебе спосіб, наводячи стільки прикладів скільки тобі треба. той хто буде об"єктивно оцінювати твої результати й робити необхідні зауваження та поради. тяжко чути й бачити себе з сторони. й це стосується не тільки музики.

Пєстік | 06.01.10 16:35:08 | #

нє

Корбел | 06.01.10 16:42:00 | #

Ну коли ти пояснюєш тупому гітаристу як грати, де і як робити акценти, як покращити структуру пісні, коду, зробити кач, де грати тихше, де гучніше і тд… і все це намагаєшся пояснити простіше, без термінів, бо до людини не доходить. І все це на кожній репетиції по 30-40 хв, то це починає замахувати, а музика виглядає дуже примітивно і взагалі весь процес якийсь повільний.
А коли всі барани, щось рібрались, випили, побринькали - то все нормально, ніякої освіти не треба)))

ДЯДЮШКА БУ | 06.01.10 16:51:24 | #

… Я не перестаю удивляться темам здесь поднимаемым… ВСЕ считают - что музыцирование - это серьезное дело… НУЖНО ЛИ ОБРАЗОВАНИЕ КАРДИОХИРУРГУ???… Надо ли продолжать?

MarkX | 07.01.10 01:08:46 | #

тут визріває питання - ви вчились своїй професії(я про звукозапис) у ВУЗі чи, на власному і чужомі досвіді?
мені стало цікаво чи існують навчальні заклади де викладають звукозапис і таке інше

Shaggy | 07.01.10 01:27:41 | #

Так існують звісно… Там де викладають і режисуру, і фотографію, і мистецтво… У львові такого нема помоєму, але є спеціальні ВУЗи)

MarkX | 07.01.10 01:39:49 | #

про режисуру я чув, а от про звукорежисуру ніразу.

Селянка зі Львова | 06.01.10 16:52:09 | #

музична школа вирощує технарів (якщо людина дійсно вчиться). Але потрібен талант, щоб вміти цю техніку застосувати. Багато людей, які закінчили музичну школу, консерваторії, ті ж самі вчителі - мають афігенну техніку, будь що з нот зіграють, але як багато хто з них каже - вони не вміють творити щось своє. Грати по нотах - ось що вони можуть. Школа розвиває технарів, але талант, уяву приглушує. А розвиток уяви і таланту - один з найважливіших обов,язків школи. Мабуть, тому багато відомих талантів-музикантів кидали музшколи і ставали геніями.

PacyuchinA | 06.01.10 16:57:47 | #

Просто всі музиканти поділяються на 3 типи:
1.Композитори
2.Виконавці
3.Композитори-виконавці
І в тому шо людина неможе скласти шось своє нема нічого страшного вона кайфує від того шо грає а не від того шо складає.

Селянка зі Львова | 06.01.10 17:03:24 | #

згідна)))але я більше про систему, в якій нас навчають. вона не досконала, як і будь що інше.

PacyuchinA | 06.01.10 17:26:20 | #

Нормальна у нас система освіти (музична). Одна знайкращих у європі то точно…

Бубенчик | 06.01.10 17:54:02 | #

только не джазовая…

PacyuchinA | 06.01.10 19:26:59 | #

А про джаз то окрема розмова, джаз вчать коли є знання з класичної музики…

БляДОящер | 07.01.10 14:10:54 | #

и явно не чёрная …

Kava | 06.01.10 20:07:48 | #

знаєш…талант це ІСКРА, а щоб з іскри був вогонь, потрібні ДРОВА. що таке дрова, я думаю ясно.
талановитих людей не так то й багато, й гарно тобі вже написали - є дюди які отримують задоволення від того, що дають людям можливість почути вживу щось прекрасне, створене іншими. й тому це порівняння мені здається якимось нелогічним. є чудові дикламатори, які не пишуть віршів наприклад. просто у таких людей інше завдання й інші заслуги.

WatchOut! | 06.01.10 16:57:30 | #

та не приглушує нічо, навпаки, ІМХО технарь і знання дає для кращого вираження уяви.

Селянка зі Львова | 06.01.10 17:01:01 | #

у мене багато знайомих, позакінчували муз школи, викладають, а от їм граєш мелодію - а вони нічого придумати не можуть. я не кажу що всі. але здебільшого так є. особливо, коли вчитись з молодших класів, коли кипить уява, а ти хочеш щось пограти своє, а тобі ще й батьки кажуть - що ти дурієш, вчи те, що дали в школі. ну не знаю…

CYKAHAX | 06.01.10 17:04:29 | #

це не зникає уява, це просто приходе розуміння, шо підіграти 2 акорда якіхто це хуйня нікому не нужна

Селянка зі Львова | 06.01.10 17:06:06 | #

якраз з тих двох акордів, іноді спонтанних і народжується музика.

CYKAHAX | 06.01.10 17:13:55 | #

музика може народитись навіть з удара ложкою по столу. Вот розвинути задумку і красиве аранжування замутити - це штука, важливості котрої в нас музиканти ваабщє не розуміють, тому і музики в нас дуже мало хорошої ) Вот взяти послушати якуто групу львовску і шо сразу видно - квадрат акордів якіто, а шо має бути видно? Роботу продуману і піздату, але діло в тому, шо багато народу такого як ти, шо тупо не дає дупля поки що, а коли почне давати дупля, то музика йому вже нужна буде тока шоб слушати. Карочє, сама задумка по суті ніщо, вот реалізація це то шо важливо

mezkerei | 06.01.10 17:20:46 | #

істіну глаголіш. яскравий приклад радіохед - будь яку пісню можна зіграти з акустикою і вокалом, а аранжування мего круте

Mr_Snake | 06.01.10 17:31:42 | #

А ти впевнений що вона не дає дупля?

CYKAHAX | 06.01.10 17:35:46 | #

да

Mr_Snake | 06.01.10 17:38:31 | #

Цікаво було б почути, яку "наворочену аранжировку" до пісень ти пишеш… Бо от хто-хто, а вона в тому якраз шарить непогано

CYKAHAX | 06.01.10 17:57:14 | #

коли буде шо показати, абязатєльно наспамлю в приват, а поки що лучше не буду плодити шлак

Mr_Snake | 06.01.10 18:01:16 | #

Просто я не розумію, чому ти так до неї сказав. Взагалі-то я з тобою повністю погоджуюсь нарахунок аранжировки, серйозно підходу і т.д. Але от скажи, який ще може бути підхід до музики в людини, яка заради музики кинула вищий навчальний заклад, так як він не давав часу серйозно займатись музикою, а вона бачила що їй той час дійсно потрібен і ця робота дійсно даватиме плоди.

Mr_Snake | 06.01.10 18:02:20 | #

Я це написав не для обговорення чи вона добре чи погано зробила, а просто для того, щоб показати, що є і серед нас люди, які музикою живуть… Ну, поки що тільки починають жити)

CYKAHAX | 06.01.10 18:05:03 | #

ну ти просто подивися як йшла розмова, від повідомлення селянки зі львова, на яке я відповів і подиви на цілу картину, що вона са старта базарила і шо я відповідав, а ти вчепився тупо за то шо я сказав шо вона не шарить. Вот прочитай ше раз і зрозумієш може чо я думаю шо вона не шарить

Mr_Snake | 06.01.10 18:08:44 | #

Та ви обоє праві просто торочите практично одне і те саме різними словами…)

Kreker | 06.01.10 18:14:41 | #

во-во

WatchOut! | 06.01.10 17:09:02 | #

ну в мене в молодших класах і по ходу не тільки в мене уява кипіла нє асобо, то пізніше чуть, а потім, я не думаю що це в них від негативного впливу муз.учьоби, думаєш без неї краще було б?

Селянка зі Львова | 06.01.10 17:18:44 | #

ні, не краще. я не кажу що школа погана. навпаки, я би зараз з радістю пішла в школу, що я і зробила в вересні, але обставини склались так, що я змушена була лишити її((( всі кажуть що музична школа тільки для дітей. я з ними всіма не згідна. дитина тоді ще не розуміє, потрібно це їй чи не потрібно. тому просто готується до уроків, ходить на ті … сольфеджіо… а старша людина вже розуміє, що їй потрібно, а що ні, тоді вона всесторонньо навчається, шукає додаткові матеріали. тоді вона розсудливо використовує навики, пристосовуючи їх до уяви. так, в дитячому віці швидше дитина вчиться, але в старшому, хоч і повільніше (хоч я так не думаю, просто багато хто так каже), зате якісніше і перспективніше.

mezkerei | 06.01.10 17:05:19 | #

ну, всьо наприклад шо я юзаю на ріпах(а граю і з товарищами з муз освітами) то розмірності, всякі квадрати, такти і всьо. ну ізрєдко можу сказати слово синкопа. при чому по нотах можу грати з швидкістю черепахи на балалайці)))

mezkerei | 06.01.10 17:06:03 | #

ну і не забуваймо шо музик аматорів ніхто не буде заставляти грати п*яцоллу)

Doo-Bop | 06.01.10 17:28:23 | #

Amatory заставляють грати Пиацоллу

ДЯДЮШКА БУ | 06.01.10 17:16:59 | #

…о… понеслась … друзья - так можно договориться - что оьразование мешает музицированию…

stenway | 06.01.10 17:25:03 | #

я от по собі скажу мені освіта пригодилась(лдму ім сп людкевича)але були і такі що ніхуя не навчились тому що:а)не хотіли
б)попали до "лєвого" викладача
в)інше

PacyuchinA | 06.01.10 17:28:57 | #

О колєга…Який факультет? Булик рулз)))

stenway | 06.01.10 17:29:51 | #

струнно-смичковий

PacyuchinA | 06.01.10 17:30:49 | #

Давно закінчив?

stenway | 06.01.10 17:31:43 | #

2005

PacyuchinA | 06.01.10 17:32:48 | #

Ацко. Далі по музиці не пішов?

stenway | 06.01.10 17:50:03 | #

далі була арія а потім якось не поперло але музикою займаюсь серйозно)

mezkerei | 06.01.10 17:50:54 | #

то напевно армія? а то така смішна опячатка вийшла)))

mezkerei | 06.01.10 17:51:27 | #

ой, чи то я втупив)))

stenway | 06.01.10 18:17:58 | #

не арія)армія

Бубенчик | 06.01.10 18:19:08 | #

а як прийшов із арміі до дому,тебе побачив і на дупу впав…

Бубенчик | 06.01.10 17:57:59 | #

он до сих пор про сало и борщ рассказывает?

stenway | 06.01.10 18:19:51 | #

кто?)

Бубенчик | 06.01.10 18:20:26 | #

это я про Булика спрашиваю,у него было три темы сало,чечня и то что я разговариваю как у нас в верховной раде, на русском языке…

stenway | 06.01.10 18:24:49 | #

да-да и про Шевченка…сори что-то втупил я)сейчас еще Клички))да гонский чувак тот Булык)))

PacyuchinA | 06.01.10 19:30:06 | #

Нєа в бублика нова тєма-хароший Ющєнко і пагана Юлька…А ше він імітрує крики Тимошенко на майдані, і коли кричить *ющєнко* пускає здарові вафлі Тому на першій парті ніхто не сидить-вийдеш обпльований і оскорбльонний…А просало ше розказує, і про шевченка…

Mental Trap | 06.01.10 21:07:49 | #

стопудова :) эмоциональный товарищ

GENiK | 07.01.10 11:41:47 | #

бляяяяяя, ностальгія :)))))))))))))))))))))))))))))))))

Doo-Bop | 06.01.10 17:27:26 | #

Це питання кажись вроді не раз піднімалося.Заебало чесно кажучи.Я вже вроді і відповідав шото.Знання музтеорії так чи інакше необхідні.Байки типу "а от мої кумири самоучки ніхуя не знають а іграють"-ХУЙНЯ повна. Справа у тім шо потрібно навчитися ЧУТИ МУЗИКУ.Такі люди як Хендрікс і решта самородків її ЧУЛИ не розбираючись де знаходиться наприклад тритон у локрійському ладу.Вони чули МУЗИку у собі могли відтворювати любий звук який звучав у них у голові.Деталізувати не буду бо зайобуе багато писати.Впевнений шо відсотків 90 такого не вміє ніхуя.А от якшо ви не природний самородок без унікального слуху, то шоб таке набути треба вникнути в саму суть музики яку Ви граєте, в її ритміку, гармонію, мелодії які граються на ті гармонії- А не просто тупо визубрити дохуя фішок ВАШИх кумирів і тупарило їх дрочити.В цьому БЕЗПеречно допоможуть знання теорії. Причому ті знання так чи інакше, хочете Ви чи не хочете прийдуть до ВАс(якшо Ви звичайно серйозно займаетесь музикуванням))))))

Інша справа шо у консах і інших закладах можуть тупо вчити не те шо треба.В мене друг у нашій консі вчиться і вона його просто ЗАЙОбує, бо то не то шо треба для нього.А треба ебошити музон цілий день і вникати в саму суть того музла,а не займатися якоюто схоластикою і пургою))

Пригадався приклад Майлза Девіса, який звалив з ньюйоркської музучилки вищої, бо там його вчили фігню і мертвячину

Кароче не ваджлива корочка з консерваторії-а важливі знання і вміння і розширена музична свідомість

Kreker | 06.01.10 17:32:31 | #

о, пасіба) то шо тре. а то в мене слоф нєт.)

V_lw | 06.01.10 20:56:30 | #

в точку

Doo-Bop | 06.01.10 17:30:45 | #

Колись Джо Сатриані зрозумівши, шо навіть 12 год піліва у день не допоможуть йому зіграти музику Маклафліна,ДіМеоли та Холдсворта-взяв і пішов вчитись чути музику до джазового піаніста

SSinner | 06.01.10 17:37:10 | #

Питання в стилі чи потрібно сучасним працівникам АЕС знання фізики хімії і математики ???
нерозумію звідки такі питання в людей беруться

ЕЙп | 06.01.10 17:59:21 | #

Гомер Симпсон не знал ни физики, ни химии ни математики и работал на АЕС..
1:0

N@ZiK | 06.01.10 18:52:59 | #

а я от не розумію, звідки такі тупі коменти в людей беруться які не шарять статті…

Doo-Bop | 06.01.10 17:59:35 | #

Проблема от у чому.СУканах і Корбел вже вище про то писали і до того підвели
ЧОМУ У ЛЬВОВІ немає музла шоб піздец всі кінчали у прадалжительном оргазмі?????
ТОму, що львівскі музиканти МИСЛЯТЬ КВАДРАТНО!!!!!!!!Мозгі настроєні:куплет-приспів.Йде мова прро те шо треба зігратись і відчути якето шото вище, зрозуміти шо грати то не просто піздячити свої похуй якої технічності партії-а ВІДЧУТИ ОДНЕ ОДНОГО і зрозуміти шо якшо надо то треба грати не 16-тактів якоїто хуйні, а проігравши ці 16-тактів і відчувши шо твої кенти з якими ти граеш хотять грати далі розвиваючи і прикрашаючи ту хуйню, вносячи у ту хуйню шото своє і роблячи її піздатою-ЕБОШИТИ ДАЛІ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! От коли в нас зрозуміють шо не надо вісім тактів грати тиди-диди ля мінор, апотім ре мінор.А потім "давай на приспіві шось таке троха поважче"-пішов мі сінор.Потім-давай вокал. Ось і усе- пісня готова МИ супер каманда!Ё!!!!!!!!!!Коли закінчиться така хуета-тоді почнеться нармальний музон

ДЯДЮШКА БУ | 06.01.10 18:11:13 | #

… вот - поддержу… Особо мешает нашим музыкантамс то обстоятельство - они зациклены в своем жанре и не слушают "другое"музло… я бы металлистам посоветовал послушать Элтона Джона… с точки зрения - как чувак обращается с гармонией… можект тогда не будет как написал только что Doo-Bop …

Mr_Snake | 06.01.10 18:36:51 | #

Ви може себе й не обмежуєте якимсь одним стилем, але явно відсторонюєтесь від металу

Greys | 06.01.10 18:44:36 | #

(;,,;)… суть не в тому, я б деяким джаз/блюз-менам, наприклад, порадив би послухати фолк (тільки навряд чи мене хтось би послухав канєшно)) …(;,,;)
(;,,;)… проблема швидше в тому, що більшість львівських музикантів роблять музику, не розуміючи, на самом дєлє, шо музика - це не послідовність акордів, не підбір нот під гармонію, не змагання із вправності пальців … (;,,;) … музика - це, як пише книжка, вид мистецтва, де художній образ передається пасрєдством звуку … (;,,;) … цікаво, скільки наших "творців" над цим задумувалися … (;,,;)

dens | 06.01.10 18:56:09 | #

(;,,;) - це твій авторський розділовий знак чи смалик *ктулху*

V_lw | 06.01.10 21:08:41 | #

вобщем не суть в том сколько аккордов и есть ли квадрат. потрясающие песни пишутся и на банальных квадратах. а мода ( есть ведь и такое)мутить что то сверх навороченое с ломаными ритмами и сложными посторениями - это только мода. и часто за этой навороченнностьб нет никакой души. есть крутая арифметика.
а есть еще и такой момент, что некоторые произвежения становятся понятными и вызывают интерес только у людей с определенной подготовкой и знаниями. и у них она в душе что то задевает. простой пример - дети. маленьких детей прет доступная им музыка. а дальше зависит от того на чем они будут воспитываться в мухыкальном плане. если пойти очень далеко, то коснемся вопроса массовости / элетарности чего либо в искусстве.

сокира | 06.01.10 21:38:58 | #

а чому як арифметика, то відразу бездушна?

V_lw | 07.01.10 12:58:13 | #

я сказал "часто", это не означает "сразу"

Doo-Bop | 07.01.10 20:41:41 | #

Я ж не имел ввиду количество аккордов.Есть вещи на одном-двух аккорде построеные-но они шедеври))
А в целом согласен)

d|D | 06.01.10 18:56:12 | #

Та то всюди у професіях так… ти можеш багато чому навчитись сам ( бути самородком ) але вчитись потрібно завжди, а знати теоретичні засади свого діла завжди було і буде потрібно.

калашнікоф | 06.01.10 19:25:12 | #

нічьо не треба вміте. тре срате під себе і сцяте. і всьо прийде

e | 06.01.10 20:03:26 | #

я вважаю шо всім потрібно побільше хорошої якісної освіти у всіх галузях
а освіта зокрема музикантів то не дуже важно
у музиканта должна бути широка душа і мудрость. широка душа важнєє

V_lw | 06.01.10 21:02:31 | #

столько написали что уже лень что то добавлять.
нужно образование, нужно. точнее оно поможет и даст больше возможностией. очнь много зависит от педагога и от тяги к музыке.

06p204 | 07.01.10 11:39:16 | #

Я вважую що на питання завжди потрібно дивитись звідти , звідки воно виникло. В даному випадку повернемся в минуле і згадаєм звідки взагалі взялося поняття "музика" - звичайно з фолку з того , що сиділи племена і шось собі шаманили … з часом поняття музики і обрядів почало відокремлюватись після чого пішов бурний розвиток першого, оскільки музика почала класифікуватись , узагальнюватись (я про теоретичні підгрунтя) ітд. Тому тут вже можна сказати , що сама музика почала своє існування без теорії і загальних правил , але розвитку набула саме завдяки їй.
Те саме можна сказати про сучасну музику, оскільки вся вона (джаз, рок, поп …) пішла від Блюзу , а блюз в свою чергу від простих чорношкірих рабів ,які зновж таки без особливих знань іграли для невеликої туси.

V_lw | 07.01.10 13:09:18 | #

хмммм. не все так просто. по большому счету, после стадии племен, которые шаманили, было много разных цивилизаций. у каждой свое понимание и отношения с музыкой. и уже в каждой цивилизации выделяют разные периоды. а все это - развитие понимания музыки, ее изучение и т.д. т.п. и все это часто было взаимосвязано с культурой, идеями, пониманием мира какого-то периода вообще.

"… вся вона (джаз, рок, поп …) пішла від Блюзу , а блюз в свою чергу від простих чорношкірих рабів …" - уж слишком упрощенная схема. может африканское влияние и было сильным, но оно наложилось именно на европейскую музыкальную традицию…
А "поп" - по сути не является стилем как таковым, а обозначает отношение музыки к распространенности и популярности. а рок, джаз - стили. по сути рок - тоже ПОПулярная музыка.

БляДОящер | 07.01.10 14:36:41 | #

Лучшая школа - пойти нахуй

V_lw | 07.01.10 16:10:20 | #

оригинально… (вспомнил анекдот про порутчика Ржевского)

halfer | 16.10.10 18:43:02 | #

Ноти знати треба. Але чи треба заради цього харитися більше ніж два місяці, не кажучи вже про п'ять років - навряд чи.

Ivanhoe | 16.10.10 23:48:21 | #

Сучасному музиканту - ні.
Професійному музиканту - обовязково!