http://www.youtube.com/watch?v=98y0Q7nLGWk
вот девка лабает так, как никто на форуме не сможет!
первый раз смотрел, аж плакать хотелось, а я думал, что я крут, с своим переменным штрихом 16 нотами в темпе 150…
Ли Джи, курча ляга, это не девочка, это робот-секкретная разработка кетайских спецслужб, разработан сцелью уничтожения стремления молодежи играть капиталистическую музыку..молодеж смотрит на это и понимает, что скольлько бы ты не играл, все равно ты гавно)))
..страшно жить))
а если всерьез, то девченка реально потрясающе играет!
и я вам кстати могу объяснить чего она так лабает, да и думаю вы сами наверно догадаетесь. Китай ппц бедная страна в плане среднего класса населения. От прикиньте сидит она на хате, телика нету, компа нету, вообще нихера такого нету, никуда не пойти погулять особо, никаких движей. А тут гитара появилась, и человек безумно этому щаслив, вот и хуле делать днями после учебы/работы, сидит учится ниначто не отвлекается. Поэтомуи достагла/ет таких высот.
та ну) в китаї якшо ти не в повному зажопї і ніщєті живеш, то є чим зайнятись. та і не в тому діло, а в тому, шо в правильний момент "гитара появилась", а отже її це заперло) і не тому шо їй не було іншого робити, а тому шо заперло. судячи з того шо пише в педовікії http://en.wikipedia.org/wiki/Li_Jie_%28guitar_player%29 , то отнюдь не в зажопї живе
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D1%8E%D0%BA_%D0%9D%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 першого ж нагуглив) то саме не лише з муз, але й в спорті - шахи, футбол і тд. та ти ж сам вроді займався бойовими мистецтвами. кого віддають батьки розвиватись, а хтось виявляє інтерес сам
ну, от я навів приклад (перше шо попалось в гуглі) Федюка Назара Андрійовича, який родом з СТрия і який в 16 років став "Лауреат I премії міжнародного конкурсу ім. Ф. Телемана (Познань, Польща)". по твоєму він не паше як конь?) таких прикладів можна купу навести))) і не лише серед музикантів
насчет достижений Китая (и не только в звукоизвлечении) - немаловажная роль в этом в возможности выбрать из большего числа претендентов, по сравнению с другими странами. количественный отбор, ну и как уже отметили - азиатская трудолюбивость и фанатизм. в других странах - это исключения, у них - правило, заложенное культурой и из-за большого количества претендентов - вечной конкуренцией имхо.
ну я от пощу "працьовитих" європейців, а ви далі за одне і те ж. це не виняток, а просто в очі азіати кидаються більше -воно цікавіше зараз, бо нове та незвідане.
тим не менше чомусь кількість талановитих неазіатів, що перемагають на музичних конкурсах є більшою, ніж азіатів та навіть якщо і була б рівною, то все одно це підтверджує, що європейці сильніші, хоча й кількісно їх менше
заметьте, я не только про звукоизвлечение. ну и азиаты всегда были интереснее для неазиатов
и да, дайте им время, и везде будут побеждать они, ибо им будет не с кем соревноваться (гипотетически)
это да, но и азиаты быстро учатся и плодятся, пара сотен лет - и трубадуров будут упоминать только в красивых сказках, а в моде будет коварный раскосый прищур (задавят массой) ;) *шутливо и в глобальном смысле, т.к. не азиатофоб*
паше пацан, паше як кінь, але справа якраз і в тому, шо в нас лауреатів все одно менше ніж в Китаї, чи Японії, в перерахунку на кількість народу.
якраз ше й справа в тому, шо сказав Ментал Трап, "количественный отбор". там якщо не будешь пахати - будеш в сраці… а в нас толком і нема серед кого вибрати, тому і є купа не дуже хороших виконавців, пара заєбатих, і сила-силенна гівна.
там же, якщо хтось не дуже вдало співає чи грає, чи забиває костилі в шпали - про нього практично нічого не відомо.
Загалом Mental Trap сказав суть, "у них - правило, заложенное культурой и из-за большого количества претендентов - вечной конкуренцией имхо."
це не тільки ІМХО моє чи Mental Trap, так вважають багато моїх старших і досвідчених знайомих.
скажімо, є в нас Рома Ліщиньский, дуже потужний гітарист, всі його знають. Тому що такіх гітаристів у Львові небагато. Я читав якось Сергія Тинку, який раніше був хазяїном сайту Гітарс.ру, він розповідав про те, як їздив в Японію, і скільки молоді там грає на електрогітарах, в группах чи самі по собі. і як вони це роблять… повірте, не хочу образити Рому, але там він би просто розчинився в натовпі тих мілліонів шредерів і просто хороших музикантів.
шо є, то є, вміють вони пахати, а в нас так вміють одиниці.
мені друг розповідав про свої спостереження за китайськими спортсменами, на чемпіонаті світу з стрільби з луку.
сказав, шо проти їхніх роботів наші чемпіони - як купка дітей.
в кИТайців, сказав, дисципліна і витримка - на такому рівні, шо нам до них - як до неба раком. і справа не тільки в тренуваннях, він каже, шо у них у всьому так, як шось робиш, то роби якнайкраще, скачи вище голови… в нас же, людина не вміє так напружуватись і скакати више себе, не навчена, не хоче, йух його знає, шо ще.
звісно, є і в нас пахарі і таланти. але в них пахарів більше.
кількість крутих музикантів класиків у нас є велика, бо всетаки існує школа, яка веде свій початок від хз яких часів. ті ж віртуози львова.
а електрогітари, групи і тд, то це взагалі не до порівняння, бо любов до подібної музики там не засуджувалась, а навпаки. колись тут писав про то троха http://rock.lviv.ua/?category=7&article=9830 а за шредерів та перерахунок… ну от подивись на іспанію, італію, німеччину з прочіми скандінавіями, мало? от фінляндія маленька, але за кількістю чемпіонів формули 1 на душу населення займає перше місце у світі.
відеошколи, гітар клініки і прочє - це удєл європейців. саме вони їдуть з мастєр класами, семінарами в японію, а ті вже повторюють та заучують те, що показав їм лайхо, малмстін, еклунд та інші. пару місяців тому був сюжен на ртр культура (вроді на ньому) за один престижний музичний конкурс.. так от один з членів журі сказав, що азіати ахуєнні технарі, які фактично в більшості = європейцям, але в музиці, яку вони виконують не чути дущі і тд. тобто воно так як ти пишеш, шо автомати
якраз про то і говорю, в нас є Малмстіни Еклунди і ін, але в нас нема тої армії тєхнарів… в них же навпаки, видающіхся мало, а тєхнарів і пахарів, які злизали в ноль - гори…
просто тред першоначально був про те, шо дєвочька на гітарі грає так, як тут на форумі напевне ніхто не зможе…якраз завдяки тому, шо вона (напевне і не дає дупля в тому шо саме вона грає(в ментальному смислі)) але може це залабати. ми ж навпаки, можемо прохавати кожну нотку цього твору, бо воно нам ближче, ніж їй, але так зіграти - в нас просинається лінь і ми думаєм, а нахуя воно нам нужно. :-)
лан, дивлюсь, тема заходить в тупік трошки, бо ми розійшлися в думках.
всім мир, дружба. іриски!
всі гребуть грати на гітарах, і доказувати, шо ми тоже вмієм працювати!
ну дєвочка це теж не хєр з гори:) "She began studying the classical guitar at the age of 11 (Chinese age) under Professor Chen Zhi " In 1995, she enrolled into the Middle School (high school) of the prestigious Central Conservatory of Music (CCM) in China. In 2000, she was admitted to the CCM." і тд. просто у них. от у нас ж проходить міжнародний конкурс класичної гітари імені Соколовського ( http://www.library.vn.ua/publications/2003/gitar2212.html ) , то думаю, що можна було б цікавих кадрів найти. ми просто не знаємо за них
"всім мир, дружба. іриски!"
ну та ніхто нічого :)
"всі гребуть грати на гітарах, і доказувати, шо ми тоже вмієм працювати!"
ну а це да) теж так кажу
не брат гітару я в руках тримав і взагалі музикою займаюсь з 4х років)просто хотів постібатись а тут такі всі серйозні аж піздец))тай крім того де я написав що АЖ ДУЖЕ КЛЬОВО А?
УМНИК БЛЯ!
насічот главного субджу і ліДжи:
Секрет класики (і гітар віртуозо). Вроді музика, вроді слухаєш - а ні драйву, ні мелодії, ні чогось, шо тримало б то все купи. Ппц)
Може, шоб ти основну увагу приділяв автору і виконанню, а не звучанню і емоціям?