Питання "вторяку" у музиці
Doo-Bop
| 14
| Розділ: Інше | 11 грудня 2009 20:20
Почитав от обговорення про глем-метал, чи можливий він у Львові.Це наштовхнуло мене на роздуми про вторинність чи так званий вторяк.Думаю що всі розуміють, що мається на увазі.Поміркувавши, я дійшов до висновку що вторяк-це не так уж погано, не дивлячись на те що зазвичай цей жаргонізм вживається з негативним віддтінком.Ось декілька прикладів.Одна з моїх найулюбленіших команд Jamiroquai-це безумовно вторяк, незважаючи на сучасні технології та інші речі.Музиканти які розбираються мене я думаю зрозуміють.Також це зрозуміло мабуть тим людям, які широко знайомі з різноманітнішими фанк-течіями 70-их років.Але цей вторяк здобув колоссальну популярність у світі і давно став класикою жанру, а Джей Кей-однією з ікон фанку.Японське музло.Японці як губка, всмоктують у себе багато культурних віяннь із Заходу, тим не менш зберігаючи шось національне специфічне.Тому і типова західна музика,яку вони грають ( яка є у більшості випадків вторяком) є дуже оригінальною і витонченою, і часто "круче" ніж "орігінальний музончик". Для прикладу: Tokyo Ska Paradise Orkestra(колись постив їх на сайті).Як на мене гурт, який фірмовіше,насиченіше і крутіше ніж багато колективів на Заході, які грають ска.Хоча і вторяк-але жесть повна.Хто знайомий з японським пост-роком, думаю частково погодиться, що Te і Toe-це шедевральні команди.Шановний пан Міклош колись наводив приклад мадярського блюзмена, який фігачив не гірше ніж негри і якого відмітив сам Бадді Гай.У Росії,як на мене Чиж і Ко. зуміли вдихнути у блюз-рок російський колорит, те саме у нас зробили Гадюкіни(колись була тема про українців які грають блюз вроді).Вроді вторяк, але тим не менш офігенний.
Надіюсь що когось зацікавило.Запрошую Вас до обговорення вельмишановна громадо!)