Про яку екранізацію Вашої любимої фантастики ви мрієте?

| 137 | Розділ: Інше | 2 грудня 2009 19:24

Я ось тут чисто випадково зайшов до жж екс-вокаліста тгурту ТОстер Дмитра і прочитав цікавий пост.Дякую Дмитру!!!
http://brutal-hamster.livejournal.com/
ТОму задаю питання, яке у заголовку?
Я особисто теж фанат Желязни і перечитав багато разів Ембер)Ше тіпа Шеклі чьоткій.Та карочі всі-прелічити замахаюсь!!!!!!!!!!!
Хотів би шоб поставили в прешу чергу:Хроніки Амбера Желязни, Foundation series Азімова, Неукротимую планету Гаррисона.Це пиздец би був!!!!!!!!!
Сподіваюсь когото це теж цікавить)
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

калашнікоф | 02.12.09 19:25:30 | #

дада Шеклі чьоткій. палюбе шось його. про планєту ігрушку або про хвата ракавую шейку

Doo-Bop | 02.12.09 19:33:01 | #

Да то оповідання-ПИЗДЕЦ повний!

калашнікоф | 02.12.09 19:27:58 | #

давай напишем пісьмо в галівуд!

d|D | 02.12.09 19:28:01 | #

круто було б якби на книжки Роберта Сальваторе зняли шось, + Dragon Lance класна серія, є 1 мальтик, але такий фільмец як Властилени Колец зняти було б в тему )

jurassik | 02.12.09 19:28:19 | #

Важко сказати, але точно не відмовився б від Желязни/Шеклі "Принеси мне голову Прекрасного принца".

Doo-Bop | 02.12.09 19:35:12 | #

О та це чьотка вещь

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:07:37 | #

Я теж думаю, шо Історя рижего дємона неабияк кінематографічна. Чьо вони там не роздупляться?

unembrace | 02.12.09 19:28:57 | #

Роберт Джордан " Колесо Времени"

Лисий | 02.12.09 19:30:45 | #

Шеклі "Корпорація безсмертя", Лем "Кіберіада", Стругацкі "Тяжко бути богом"

Лисий | 02.12.09 19:31:18 | #

а з Гаррісона хотів би "Молот і хрест" "Хрест і король" "Король і імператор" ))))

jurassik | 02.12.09 19:37:48 | #

По "Трудно быть богом" вже двічі знімали.

Але перший фільм (1989) якийсь нуднуватий. А ось другий (2008, здається) я ще не бачив.

Лисий | 02.12.09 22:54:05 | #

ну про перший я знаю, а про другий якось взагалі не чув…

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:09:05 | #

так це все кранізолвано вже

Лисий | 02.12.09 22:54:26 | #

не так як мені нравиццє)))

Doo-Bop | 02.12.09 19:33:49 | #

Да і ще впершу чергу:Мир Кольцо.Це БОмбовий РОЗРИВ!!!!!!!!!!!!!!!!!

mezkerei | 02.12.09 19:35:30 | #

им, хз. паразити мозку

Doo-Bop | 02.12.09 19:41:12 | #

Тіки добре б було якби вони то поставили, шоб то не були тіки тупарилі блокбастери з купою спецефектів, а було б ще шикарне ігрове кіно?А то переважно виходить, або шось одне або друге…

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 19:56:59 | #

Сердечно дякуєм панові Дмитру. І Лем з Діком і Шеклі у нього олдскульна школа, і Желязни воглавляет хит-парад, і "свой язык который тяжело спутать" (за це отдєльне спасибі), і за "я, мнє, у меня" буквально в кожному реченні. І френд в нього класний, "читал его через призму переводчика".


Екранізації - то якесь страшне діло. Краще з ними не заігрувати.

demi_smart | 02.12.09 20:28:22 | #

певною мырою ти правий. бо не всякий режисер спроможний класно, неспотворено передати книжку на екран.
Хто читав ы бачив парфюмера - розумыэ. про код да вынчы - то взагалы без коментарыв.
з останніх Населений острів викликав в мене якісь змішані почуття. бо кижжка мегаквадробомбастична. і перша частина фільму мені сподобалася. а от з другою Бондарчук пртупив.

Doo-Bop | 02.12.09 20:33:53 | #

Я другу так і не подивився)Варто чи не?

demi_smart | 02.12.09 20:49:44 | #

варто. для ознайомлення. а взагалі - книжку поситай. тоді зможеш скласти свою думку. мені фініш зовсім не сподобався.

Doo-Bop | 02.12.09 21:18:04 | #

Та читав звичайно)Подивлюсь як час буде)

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:36:25 | #

та не обовязково передавати книжку на екран. головне - не знімати гавна, по-мойму.

demi_smart | 02.12.09 20:56:04 | #

правда. але якшо вже за шось взявся - то зробити то тра на всі 100%.
з тим же островом - фінал зробили тупим екшеном. плюс тупі емоції.
в Парфюмері - хто бачив - погодяться, шо до того Гренуя навіть якесь співчуття ч симпатія виникає. а в книжці - сам автор його описує з такою огидою, шо ховайся в жито. тобто режисер привносить в фільм своє бачення і то (як показує практика) не покращує фільм. ІМХО.

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 21:02:52 | #

ну Парфюмер то не зовсім фантастика. ми тут фантастику обсуждаєм. а до неї інші мірки должни бути. напевно. а може шо і нє.

demi_smart | 02.12.09 22:35:37 | #

фантастика не обовязково має бути з бластерами і машинами часу.
бо інакше тут і володар кілець - офтоп. фантастика і фентезі - речі дуже різні))
а парфюмера я навів як приклад.

Ram Lam Yam Mam Bam | 03.12.09 03:19:33 | #

якби я тобі навів приклади невдалих екранізацій - то ти би тут ридав.

demi_smart | 03.12.09 20:24:34 | #

я парфюмера навів як приклад в питанні не про невдалу екранізацію. а про інтерпретацію твору режисером.
він викладає своє бачення. і отді ти або з тим погоджуєшся, або шукаєш хиби/неспівпадіння з власним баченням твору.

сокира | 03.12.09 03:46:36 | #

мені фільм парфюмер сподобався (книжку читала двічі - в оригіналі ще).

demi_smart | 03.12.09 20:25:56 | #

і які зауваження щодо фільму/книжки? все гуд?

Doo-Bop | 02.12.09 20:28:25 | #

Тим не менш погодься, що пост пана Дмитра дуже цікаво читати!)В нього своя думка на все, з якою звичайно можна не погоджуватись.Ще раз дякую пане Дмитре!!!

divineone | 02.12.09 20:10:27 | #

Я би протащився якби екранізували деякі частини "Сталевого Щура" Гарі Гарісоно.. ммммммм

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:11:00 | #

лучше мультік

efim | 02.12.09 20:13:33 | #

Да да. Неукротимая планета была-бы зрелищна

Smerch | 03.12.09 15:02:39 | #

"Мир Смерти"?

UniT | 02.12.09 20:20:25 | #

А.Степанов Дезертир, А.Калугин Дом на болоте, Тени Чернобыля (ціїє автора не памятаю)

Лисий | 02.12.09 22:55:25 | #

жесть, підримую, особливо дезертира, там книжка шо бойовик дивитися, екранізація була б бомбова, якшо б постарались)))

VictimOfFate | 02.12.09 20:21:39 | #

хочу екранізацію серйозного сема)

demi_smart | 02.12.09 20:24:30 | #

Шеклі класно пише, але екранізації переважно були б короткометражками. а от шо дійсно хочеться - Пікнік на узбіччі (Стругацькі).
а ше цікаво як би поставили "Архангели і Ко" В.Чешко. то шось в стилі Білл - герой галактики, але і подумати є про що.

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:25:46 | #

Пікінк на узбіччі? Це там де сталкер?

Doo-Bop | 02.12.09 20:26:17 | #

так

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:26:56 | #

та. класна книжка. от би хтось її екранізував))

Doo-Bop | 02.12.09 20:29:39 | #

Так Тарковський давно по сценарію Стругацких екранізувавав!Сценарій з книгою не співпадає правда повністью!Дивно шо ти не бачив

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:32:03 | #

дивно, але я бачив. то я так кепкую.

Doo-Bop | 02.12.09 20:32:47 | #

)))
http://www.youtube.com/watch?v=Rk1PxpZ-hfE
Ця сцена перла завжди.

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:39:38 | #

коли я бачу Тарковського на йотубі зявляэться непереборне бажання зненавидыти увесь свыт. незнаю чому

Doo-Bop | 02.12.09 20:25:59 | #

Ще дуже сильна була б Стругацких "Град Обреченый"…Книга на рівні пікніка на обочині чи улітки на склоні…Там атмосфера б класна тоже така була б

jurassik | 02.12.09 20:37:22 | #

100% погоджуюсь

demi_smart | 02.12.09 21:03:24 | #

то правда. в Стругацьких в кожній книжці своя особлива атмосфера. і кожна не схожа на решту.
бо в саймака - яось одна й та ж тема в різних умовах - людство, позаземні і вічне питання "Хто з нас тойво?".

Shir | 02.12.09 20:34:57 | #

Я бы хотел нормальную экранизацию Властелина Колец.
Ну и Хоббита тоже. (Кстати она тоже должна была выйти или уже вышла, не слежу)

Doo-Bop | 02.12.09 20:37:18 | #

О да Хоббит-одна из любимых книг детсва!!!!!!!Дофига раз читал.И кстати украинский перевод намного лучше русского!Там такие слова офигенные!
Властелин-вроде старались они.И в целом фильм качает, хотя канешно лучче можна было б.А что тебе не понравилось там?

Shir | 02.12.09 21:01:14 | #

Не понимая что мелочей в этом произведениии просто "не бывает", авторі сценария переначили фильм на свой лад, сделав его абсолютно отличным от оригинала.
Подборка актеров также всьма феерична
Например, Гендальф, "в законе", ведет себя как неизвестно что, а играет его какаой то алкоголической наружности актер (ИМХО)
С Галадриели я вообше ахуел (она должна была быть сказочно красива).
Хоббиты, кроме Фродо, это вообше какая то бредуха. Пин мне напиминает Оззи Осборна в молодости; агент Смит в роли эльфа)))))
И самое главно сюжет переиначен в Американский екшн, не правда ли самая лучшая альернатива для необычайнго, сказочного произведения, действия которого развиваются планомерно, словно гипнотезируя читателя. ТАкой ход - это дно непонимания, это идея абслютно противоборствующая тому, что должно было быть сказано. Идея преврашащающая произведние в пустое место.

d|D | 02.12.09 21:07:35 | #

Та там якраз афігенна гра акторів і весь підбір, ну да можна було обійму розширити парою зірок, але все вдалось як на мене. + Подумай сам як ти у фільмі хочеш передати усього володаря перстнів, усі нюанси і настрої Оо це просто не реально а фільми по 10 годин ніхто знімати не буде, фільм і саундтрек і гра акторів тут вроді все було шикарно імхо. Не бум розводити тік холівор.

demi_smart | 02.12.09 21:08:04 | #

чувак. ти не прав. пластилин конєц - досить класно екранізований. так, там є відступи від книжки. але придиратися до акторів вибраних для ролей - то як придиратися до художника, шо він не тим пензликом малював. і спорю шо Агента сміта ти не помітив, поки не подивився властелина з перекладом гобліна.
я пластилин конєц прочитав в оригіналі і можу сказати шо постановка вдалася на 90 %.

Shir | 02.12.09 21:12:34 | #

Согласен, что к актерам не имею права придираться. Если ты читал книжку, ты наверно помнишь кто такая Галадриель? Неужели ты не мечтал, не воображал как выглядит королева ельфов, созданий обладающей нечеловеческой красотой, красотой которая превосходит человеческую во много раз? Так вот, почему ее играет старшная актриса, ты мне не скажешь?

Doo-Bop | 02.12.09 21:14:25 | #

Да с Галадриель это ты 100% прав.Я сам прифигел))

Shir | 02.12.09 21:23:24 | #

Галадриель, краса ельфийская.
http://savepic.ru/960750.htm

demi_smart | 02.12.09 21:26:24 | #

нє, якшо я скажу шо на колір і смак - фльомастери різні - ти ж не погодишся7))))
мені вона досить красивою здалася. суть не в тому. може власне режисер її такою побачив?

Pooh | 02.12.09 21:27:24 | #

актриса не страшна. нормальна.
а ваше ельфи виглядають дуже смачно і апетитно. і так і просять ятаганом по кумполу

Shir | 02.12.09 21:32:14 | #

Не ну в обшем ельфов приколно прдали.м не понравилось. Зато гномов хуево. Какието рожи сморшенные, они хоть и должны быть маленькими, но косая сажень в плечах должна присутсвовать.

VictimOfFate | 02.12.09 21:34:40 | #

про галадріель погоджуюся на 100%

Ата | 02.12.09 23:02:46 | #

хм, мені ше цікаво, яка б то людська актриса передала нелюдську красу?;) таке буває?

Shir | 03.12.09 01:03:42 | #

Ответ вполне прозаичный - да немеряно их)))))))))
Они же актрисы.)

demi_smart | 03.12.09 13:48:46 | #

угу. виходить в нас актриси -нелюди? з нелюдською красою?

VictimOfFate | 02.12.09 21:34:18 | #

"і спорю шо Агента сміта ти не помітив, поки не подивився властелина з перекладом гобліна."
Я спочатку з гобліном дивився))) гг

Shir | 02.12.09 21:36:10 | #

Не шоб не заметить агента Смыта, ну это хиба надо быть… режжисером фильмаили самим агентом Смитом)

Shir | 02.12.09 21:37:45 | #

И вообше, я негодую, почему в сьемках фильма не принимал участие Чак Норрис?

demi_smart | 02.12.09 21:40:14 | #

шо і тра було доказати…

Shir | 02.12.09 21:08:46 | #

Короче так если "по Кащенку" єкранизация Властелина КОлец - это что типа Metallica - Unforgiven III

Doo-Bop | 02.12.09 21:17:23 | #

Но согласись, что итак старались сильно!Ведь снять в ноль-невероятная задача!!!!Да с первой части и з других повырезали дофига!Том Бомбадил пропал ваще))))Но все равно изюминка и сказочные панаромы присутсвуют.ТОко можна было б еще лучче атмосферу некоторых мест передать.Мории например)А так канешно книга-просто намного круче читаеться

Shir | 02.12.09 21:22:44 | #

Сюжеты и атмосфера это то что действително удалось как мен кажется почти доподлинно передать.
Но сюжет. Даже выкинув половину всего из него, можно было оставить так как оно должно быть по книге. А не напичкать все вышышленными американскими екшн-сцеанми, которые вызывают своим неправдоподобием у нормального человека удивления. В книге такого не было.

Doo-Bop | 02.12.09 21:25:49 | #

Да, екшины это согласен-фигня)

Pooh | 02.12.09 21:25:54 | #

о да. картина набігаючої кінноти з гори градусів в 70 прямо на довжелезні списи - це шедевр.
а тупа романтична історія агранома з ельфійкою? провал же.
фільм гавно і все, що в ньому хорошого є - це нова зеландія і спецефекти. краще б знімали на власний сюжет. хоча тоді б так бабло лопатою не вигрібали

Shir | 02.12.09 21:29:11 | #

ТАм походу в Новой Зеландии есть отельная должность, типу министр по Властелину Колец. Бо ильм прибульный оказался ла и много сопутствуюштя вопросов. Погуглите кому интересно.

Shir | 02.12.09 21:27:55 | #

перед просмотром фильма, я все инетерсовался сколькимипеснми Лед Зеппелин он будет озвучен. Но когда посмотрел первую часть я понял что к чему. Зато Гоблин в своем преводе догдался вставить Battle of the Evermore и Ramble On помоему!

demi_smart | 02.12.09 21:38:35 | #

незнаю. там в третій частині, коли мертвяки з корабля натупають - Емігрант Сонг. Бомба!)))

d|D | 02.12.09 20:57:52 | #

Чувак, вот скажи ти рахуєш шо кольца фігово зняли, мені просто цікаво, бо я рахую, що це один з найкращих фільмів знятих остайнім часом )

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 20:43:00 | #

а ще було класно зняти шось з української фантастики. але для цього треба шоб було українське кіно.

d|D | 02.12.09 21:35:41 | #

http://www.dragonlance.ru/

http://en.wikipedia.org/wiki/Dragonlance

вот раджу всім почитати… колись ця серія відняла в мене багато часу, десь роки 2-3 поки читав і збирав книги, в будь яких варіантах ))))

Sinner | 02.12.09 21:51:24 | #

теж колись любив.

бачив псевдоекранізацію унилєйшим мультіком. просто жопа який гавняний мульт вийшов.

Doo-Bop | 02.12.09 21:39:21 | #

Якшо повернутись до хронік Амбера.Цікаво:хто як уявляє собі ЛОГРУС і ЛАБІРІНТ?Як би то взагалі можна зняти було б?)

Pooh | 02.12.09 21:39:49 | #

лабіринт легко. логрус - неможливо.

Doo-Bop | 02.12.09 21:42:07 | #

А перша частина-питання?Як уявляеш?Лабіринт я теж думаю осилили б, але не впевнений все одно))))

Pooh | 02.12.09 21:43:37 | #

я і кажу, що лабіринт зняти легко. він впорядкований і геометрично правильний. ходиш собі кружками. толі дєло логрус. хатя він міг би бути схожий на тисячі зімій, які в тісний клубок сплелись і повзають

OWOSCH 0 2/3 | 04.12.09 01:06:15 | #

мне он представляетьсячемто слишком абстрактным чтоб его можно было описать

d|D | 02.12.09 21:51:17 | #

двайте сюди ще додамо обговорення по якій грі ( скоріш за все РПГ або схожі жанри ) ви б хотіли бачити фільм ))

я от по Baldurs Gate серії втикнув би, або по класиці типу Діабло з цієї гри можна було б закосити купу бабла і зняти якісне кіно, як і зі всіх продуктів бліззардів )

Bunny | 02.12.09 22:18:38 | #

я мрію про красіву екранізацію

ORTHODOX | 02.12.09 22:30:03 | #

цікаво наскільки би матрицеподібно виглядала екранізація Желязни "Доннерджек", також гарно прописані ж світопереходи

Hippie | 02.12.09 22:58:25 | #

Террі Гудкайнда "Правила чарівника". Власне, екранізація зараз триває у формі галімого серіалу, знятого дибілом Семом Реймі. З книги взято тільки імена героїв. А так це був би дуже крутий екншн.
Ну, ще Аспріна "МІФи".
І Фармера. "Світ ріки", власне, намагалися екранізувати. Зняли першу серію, потім переробили її в тіпа повнометражний фільм і похєрили. І трилогію Хайден "рапсодія". І нормально Ле Гуїн. Та дохуя.

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 23:03:10 | #

а ти от кажеш "Правила чарівника", "Світ ріки". Є українські переклади цих книжок?

Hippie | 02.12.09 23:20:12 | #

є

Ram Lam Yam Mam Bam | 02.12.09 23:52:18 | #

а можна докладніше?

Hippie | 03.12.09 00:33:59 | #

на жаль, всі переклади в мене в голові((

Ram Lam Yam Mam Bam | 03.12.09 01:04:51 | #

не правда. в тебе в голові - лайно.

Hippie | 03.12.09 01:36:47 | #

це каже тіп, який в 12-річних дітей цигарки стріляє, а коли вони йому кажуть про це, він марозиться тіпа їх не памятає.

Ram Lam Yam Mam Bam | 03.12.09 01:43:42 | #

ти вже можеш і сам фантастику писати

Hippie | 03.12.09 01:44:33 | #

ти упорний, однако.

Ата | 02.12.09 23:00:47 | #

а я хочу побачити на екрані Лавкрафтові рожеві конуси… вони мають бути такими симпатичними…

EmperoR | 02.12.09 23:02:10 | #

звісно ж, мідну. мідна сітка — хороший захист від сторонніх шумів.
фантастика мені ніколи не подобалась.

Ата | 03.12.09 11:48:03 | #

а москітна - від набридливих юзерів твоєї крові

MuhaMed | 02.12.09 23:27:07 | #

Глен Кук. Черный отряд перші 2 книги з десятитомника. Далі всьо мура по 300 сторінок в книжці, але я все таки дочитав !!!

Звірі | 03.12.09 01:24:55 | #

Гаррі Гаррісон - "Язон ДинАлт і світ смерті".
ото там мочилово…

Matvik | 03.12.09 01:35:03 | #

Перший раз бачу, шоб Кумара Паном Дмитром називали)))) гг
А так, може не зовсім в тему, але хочу, шоб екранізували Швейка, хоч то і не фантастика)

Hippie | 03.12.09 01:38:31 | #

ти чьо, дядя?! http://www.ex.ua/view/198904

Matvik | 03.12.09 01:42:02 | #

О, кльово. А я думав, шо нема) Але хочу новішу)

Hippie | 03.12.09 01:43:47 | #

ну, інколи старі фільми також в кайф

Hippie | 03.12.09 01:43:17 | #

це кольорова екранізація.
це - чорно-біла за рік перед тим http://vkontakte.ru/video-3807257_95333314

ну і це http://vkontakte.ru/video-3807257_95264975

і це http://vkontakte.ru/video17154378_132330703

Matvik | 03.12.09 02:00:12 | #

Хочу нову, і красіву))) А головне - шоб всі його історії окремо покзувались, а не шоб він просто розказував)

Hippie | 03.12.09 02:18:16 | #

а я Греммі хочу. завтра. до 12.00.

Miklos | 03.12.09 03:12:06 | #

та яку постанув Хіппі якраз і є красива, бо видно, що з любовю знятою хуй хто зараз так заморочуватись буде з підбором акторів, декораціями і тд. в 50х часи в яких жив Швейк були історією, але люди які знімали екранізацією були свідками цих подій та побуту того часу (в даному випадку часів 1 світової). а тому і виглядає все реалістично.є купа детальок,які самі по собі туди вставляються (в дракулі з Лугоші теж це дуже гарно помітно)… а зара якшо хтось і буде шось знімати, то якато бездушна та вилизана хуєта вийде, бо якщо і потрібно додати якісь деталі, то ліплять купу всього, що в більшості випадків є зайвим. але це вже інша історія + кому шо тре від фільму

Kroolick | 03.12.09 02:05:57 | #

хочу Іена Бенкса - Осину Фабрику

brutal_gore | 03.12.09 02:57:40 | #

это можно расценивать как бесплатную рекламу? или я таки уже должен?)))))))))))))
а если по теме то конечно без тени сомнения Амбер,Ночь в тоскливом октябре,Подмененный\Одержимый магией…это то что по Роджеру,ну еще Мир смерти,фантастическая сага по Гаррисону,по Саймаку очень бы хотелось видеть - Прелесть,Нет ничего проще времени…если толково экранизировать эти вещи это были б шедевры…
Ну и наверно да - сагу о копье (драгонленс) но токо шоб сняли так же масштабно как и властелин…иначе нет смысла…

Hippie | 03.12.09 03:01:17 | #

По Саймаку круто "Місто" було б. Але це або серіал, або дуже довгий фільм має бути)

brutal_gore | 03.12.09 03:11:32 | #

угу…а ще можна - все живе.

Doo-Bop | 03.12.09 10:02:04 | #

))))Та бесплатную канешно)))))Реально тема класная!А Lake of Tears класно звучит.Это видео подошло бы отлично под описание осени в Амбере, когда Мерлин на прогулку с той девицей вышел!!!!!
Ночь в тоскливом октябре-класс бы был!!!!Че не ставят токо.И Саймак город и дофига можна!Та короче всех не перечислиш))

Ram Lam Yam Mam Bam | 03.12.09 03:16:34 | #

а ще було б харашо, якби хтось русскій зняв би прикольно Воннегута.

demi_smart | 03.12.09 13:50:43 | #

Про лід 9 було б прикольно подивитися)

Джей | 03.12.09 10:35:25 | #

Кстаті хроніки амбера екранірують…
але шота мені здається шо то буде повний правал бо книжка слугує фундаментом для кожно у построєнії того світу у себе в голові.. аше тут шось таке абстрактне згадується як «граница хаоса» що впринципі мені здається вийде ше один баблозрубувач і всьо …

Hippie | 03.12.09 13:10:09 | #

http://community.livejournal.com/ru_scifi/722138.html

сцуко, бля, нінавіжу Ліндсей Лохан

Hippie | 03.12.09 13:11:46 | #

блять, витріть цей комент. це якій-то дібіл в ЖЖ пашутив. ніхто нікого не екранізує.

CYKAHAX | 03.12.09 13:16:08 | #

ну чо він же там падпісав внізу шо ізвіняєця перед тими хто прочитали, і шо всьо фейк, і вродє як цікаво пашутіл, бо я вже почав задумуватись ніхуя собі састав))

Hippie | 03.12.09 13:43:13 | #

бля, то не смішно вапше. якесь кончєне Ліндсей Лохан паставило.

Doo-Bop | 03.12.09 16:25:57 | #

Кіану Рівз на роль Еріка)))Пздец))
Боярський-Корвин палюбе)))))))

Чешир | 03.12.09 13:16:22 | #

хм, хотів би якісну голівудську екранізацію перумова - алмазний и деревяний меч, - правда то фентезі, при чому всіх 12 книжок, ше хотів би дуже шось якісне по джорджу Мартіну, фантастика в нього класна особливо серія про тафа і його ковчег, і обовязково по "песнь льда и пламени"!!!!! ну і ше багато чого, але ці основне

Ата | 03.12.09 14:07:52 | #

12 миттєвостей Перумова?

madness | 03.12.09 13:45:48 | #

сугубо Воннегута. остальное ваще не по мне.

demi_smart | 03.12.09 13:52:28 | #

толково. правда Воннегут більше філософ, ніж фантаст… хоча сперечатися нема змісту: він шарить…

madness | 03.12.09 14:03:37 | #

та да. я вот вообще не люблю фантастику, и долго отказывался верить, когда Курта к ней относили…

и хотелось бы конечно, что-то не такое угрюмое как "бойня номер 5", а то фильм слишком мрачный вышел имхо.

Hippie | 03.12.09 14:13:53 | #

Фільмографія Воннегута:
Экранизации

Основная статья: Экранизации произведений Курта Воннегута

* В 1950-х годах Воннегут писал сюжеты для комиксов «Склеп ужасов». Комикс был экранизирован в сериале «Байки из склепа».
* 1971 — С днём рождения, Ванда Джун (Happy Birthday, Wanda June, реж. Марк Робсон)
* 1972 — Бойня номер пять (Slaughterhouse Five, реж. Джордж Рой Хилл)
* 1982 — Фарс (Slapstick, реж. Стивен Пол)
* 1985 — Перемещённое лицо (Displaced Person, телефильм, реж. Алан Бриджес)
* 1995 — Гаррисон Бержерон (Harrison Bergeron, телефильм, реж. Брюс Питтман).
* 1996 — Мать Тьма (Mother Night, реж. Кит Гордон) (в этом фильме в эпизодической роли прохожего на улице снялся сам Курт Воннегут).
* 1999 — Завтрак для чемпионов (Breakfast of Champions, реж. Элан Рудолф).
* 2009 — «2081»
* Готовится также экранизация романа «Колыбель для кошки».
* Воннегут появляется в эпизодической роли в комедии 1982 года Снова в школу, в роли себя самого.

Чешир | 03.12.09 14:03:17 | #

деякі речі лавкрафта, , а, ше кунца забув, "Фантоми", думаю по хорору б сайлент хіл запросто би переплюнув…

Hippie | 03.12.09 14:12:17 | #

чувак, вчись користуватись гуглом.
Фантоми Кунца - http://www.ex.ua/view/176915?r=2 даже Бен Афлек грає
Кунца вже екранізували все, шо могли http://www.ex.ua/view/158361?r=2
Так само як і Лавкрафта http://www.ex.ua/search?original_id=2&s=%D0%9B%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%82

Такі, карочє, ваші мрії, шо тіпа ви мрієте, а мрії вже давно здійснились, але ви не хочете цього бачити)

demi_smart | 03.12.09 20:38:41 | #

а хулі там той сайлент перепльовувати? фільмик непоганий, але жахів там - як в акули пір'я))

Sickboy | 03.12.09 15:44:16 | #

С.Лем "Звездные дневники Ййона Тихого"… Супульки, сепулькарии, сепуление…У зрителя мозг взорветься:)))

punker | 03.12.09 16:15:02 | #

Ну ты знаешь…Хроники Амбера конечно!

Doo-Bop | 03.12.09 16:24:25 | #

Бля жду на канце тебя седня!!!!!!!!!!Митя будет))

punker | 03.12.09 16:34:31 | #

Я знаю, что Митя будет. теперь я злой на него. У нас была за последний месяц 1 нормальная репетиция. Я очень злой теперь на Митю. Мало того что у меня хуйня в жизни твориться…так нет - надо меня злить и подталкивать к тому, что мне нахуй эта группа и музыка не нужна. Распущу нахуй…
сегодня предпоследняя капля…

punker | 03.12.09 16:58:14 | #

Ну и Гаррисона "Стальную Крысу" бы экранизировать…Книги отличные - особенно первые 2 части обожаю!