правильно кажеш…
відповідно до тебе і ставитись будуть… + вартість записів на студії + якість самих студій!!!
та карочє, шо я пояснюю… всьо, як в компютерній грі про рок групу!!!
Ну от не треба не маючи досвіду ставити питання "Як самій групі,і чи це взагалі реально,пробитись на міжнародну музичну арену", бо з досвідом і відповідь з'явиться імхо =)
а шо вони ваї з малмстінами шо ти їх за приклад якіто ставиш? от мей ліана на відміну від орєй ніхто не розкручував, але більше зробив користі для всього совкового (і не тільки) музла. ехх
Міклош, на вкус і цвєт фломастєри різні, а я просто навів приклад гітареро, які досить добре на мій погляд грають. Ти- приклад шредерів-задротів, які вже давно вийшли за межі просто музикантів) +Це не означає, що мені не подобається Малмстін.
ну та нічого не кажу. просто хотів поставити Мея як альтернативу, тобто людину, яка по суті сама себе розкрутила, і яка грала на одній сцені з тим ж Гілбертом і тд. при тому його помітили ще тоді, коли він в групі грав. а засвітити себе серед такої когорти…
а приклад з арією просто не дуже в тему. ну от не знаю які там музиканти в аматорі чи орігамі (думаю, що непогані), але за рівнем розкрутки (популярності) вони по суті та ж сама арія в 80х. просто все зводиться до того, що якщо ти і хороший музикант, то сумнівно, що комусь буде цікаво в нашій країні крутити музон аля "арія зразка 89". за бугром якщо твоя музика справді цікава- так, але тут сумнівно
ну бо роцк — це стереотипи. тут, у будь-якому разі, ти граєш те, що вже виконували раніше; ти користуєшся теоретичним матеріалом, на якому виросли покоління; і щоб вийти за рамки — потрібно відкинути сам стиль.
что бы стать известныйм во Львове нех@й делать:
1) Концерт на погулянке (желательно не 1)
2) Запись в хит парад рок.львова и на бутрекордс
3) Группа вконтакте на 200 друзей.
про "фаирхет" я слышал, про "матвик бенд" тоже слышал, благодаря 1-у пункту хитпарада.
а так как скорее всего не я 1-н слышал, то можно считать что группа в пределах львова известна
не. батрекордский хит-парад до жопы. вообще я считаю убогим когда группа массово пишет всем-всем подряд - проголосуйте за нас/отправьте смс и тд… настоящие ценители слушают настоящий хит-парад rock.lviv.ua ибо здесЯ нету Шарифова, ходят на концерты в Домса и Старушку - бо там атличная атмосфера, и тусовка всегда дружная и веселая, а не на Погулянку. просто нету больше залов.
а на Погулянке своя тусовочка, и рочек маленький, там даже побухать нельзя нормально
пиздуй в институт, выучись на програмиста или финансиста, и иди зарабатывать бабло.
а про музыку…вот после трудной рабочей недели можна сходить на репу, и вместе с такими же, как Ты, поиграть рокешник.
а зарабатывать этим бабки - удел пиздецки талантливых, невъебенно удачливых перцев, с баблом и связями.
чувак, Ты чё, в какой стране Ты живёшь?! в какой период.
оглянись вокруг?!
Будь Ты в калифорнии в 80 году, всё было бы реально. но в нашей жопе, насквозь корумпированой, где только глубина глотки или толщина кошелька решает всё, Ты здесь, со своим "незаурядным" мастерством игры на гитаре нахуй никому ненужен!
хотя нет, нужен!за 1200 гривен дороги латать пойдёшь?!
не, ну я конечно согласен, но зарабатывать музлом на хлеб, и быть международно известным, это маленько разные вещи.
во второе почти всегда входит первое, но в первое не всегда входит второе!
як самодостатність музики залежить від фінансів? хіба куплю дуже-дуже дорогий аналоговий гранулярний синтезатор і заплачу науковцям, щоб накрутили декілька оригінальних пресетів.
але ти щось не те загнув ))
а я думав самодостатність символізує самостійність, унікальність та незамінність репертуару однієї групи репертуаром іншої. ну, але якщо вже ти так трактуєш. і це можна зрозуміти %)
блін…на мою думку можливо все…
навіть в Україні пробитися десь далі…правда такі казки не трапляються ніби))))
я погоджуюся з думкою решти,шо в нашому світі все вирішує бабло…чим більше тим далі)
а ше ліпше не забивай собі тим баків…грайте у свій кайф))))
головне не грати гавно, а грати цікаву актуальну музику. + слати свої демки на невеликі лейбли в велечезних кількостях. якщо ви цікаві - вас видадуть і розпіарять і може продадуть на нормальний лейбл потім.
і головне по менше слухати музикантів-невдах, які думають, що їм ніхто не платить за їхнє музицирування, бо у них немає бабла для стартового ривка.лол.
все так, але і не так! :-)
чувак, у Львові купа пиздатих музикантів, але ніхто толком і ніде не пробився.
не стільки тому, шо нема бабла, а скоірше тому, шо це наша країна така…
країна, в якій кладуть хуй на лікарні і дитсадки, на пенсіонерів і інвалідів, на все і всіх, крім власної кишені…і на культуру зокрема.
у інших країнах молоді музиканти мають можливість себе показати, і чогось досягти, у нас… срака.
мій сусід-контрабасист, був колись на гастролях по Європі з оркестром з філармонії. розказував, що найбільше бабла він заробив не за самі гастролі, а коли вони в Чехії на вулиці квінтетом грали джаз і світові хіти.
це по-моєму ненормально.
А куда і як ті музиканти пробивалися? Рецепт Пуха самий простий і найбільш реальний якщо не ставити собі за ціль стати рок-зіркою, М1, сольніки в Домса і так дальше. Просто якщо вірити шо ти нікому нахуй не будеш потрібен і відноситись до своєї справи так же, то все саме так і вийде.
Ооооо, не скажи. Скинутись по 100 баксів групі з 5-ти чоловік - не дуже складно. Зато, тебе тиждень, чи скільки там, будуть крутити на найрейтинговішому (як не прикро) всеукраїнському аналі музичному. А це тобі не хуйомайо
Соглашусь с каждым. Творчество творчеством, а шоу-бизнес бизнесом. Не надо мешать повидла с секундными стрелочками. Не каждый музыкант хороший бизнесмен. А в качестве музыкальной паузы (извиняюсь если баян, но нас это тоже касается), вот эта песенка
подытожу сказаное выше, под свой манер:
нада уметь играть, и играть пиздато!
нада играть не то, что хочецца, а что будет хавать пипл. Конечно, заебато, когда то что хочецца, совпадает с тем, что хавает пипл!
нада не надеяцца тока на бабло, а продвигацца самим, рассылая дэмки повсюду.
ну и конечно, желательно иметь бабки для того, чтоб записать демки нормального качества, и снять клипец!
всем мир дружба ириски!
НЕ демки, а альбом. Навіть найкрутіші групи перший альбом за свої кровні завжди роблять, у всьому світі. Це як інвестиція - ризикована, але прибуткова, якшо повезе
Вчора сперечались на студії… а от тут може хто що скаже - назвіть останній на вашій пам*яті платиновий альбом? Не Агілєри всякі, звісно, а з рокєшника (ну чи з пост-рокєшника). Я от після 2000 нічого не можу згадати
До чого веду - "рок-звізда" - то архаїзм, тому мислити, як "прокачати" групу - теж архаїзм. Музикант сам по собі може пройти далеко завдяки голові на плечах і працелюбству. Але то задля грошей, бо не кожному приємно грати роль меблів в тупої безголосої соски-дочки депутата.
Щодо власної творчості - на рівень хедлайнерів Вакена зараз "вирости" не можуть навіть враги-капіталісти, що вже говорити про банду разпіздяїв з Погулянки?
Чисті ілюзії…
запросити в групу Поплавського. а якшо серйозно - то в групі має бути людина, яка б постійно бігала, пробивала, замазувала. якшо то буде лідер групи - є небезпека, шо якість музики страждатиме(я вважаю що на якісний рівень група вже вийшла і справа тіко в розкрутці).
хоча можливий варіант що при лажовій музиці знайдете файного подусера, але тоді то вже буде попса.
думайте, вирішуйте.
А нахуя пробиватитись? Особисто мені в прікол грати то, шо мені подобається і мені пофіг проб*юсь я чи нє, головне шоб та музика подобалась тим, хо її почує(пофіг де). Якшо треба - народ оцінить!!!
Сумно. Дуже сумно. Про яке бабло ви говорите взагалі? Рокери срані… Секс, драгс, рок-н-ролл??? Та хуй там!
А де ж романтика? Зроби пісню, зроби її справжньою на натхненні, запиши, розішли по сайтам (нашим, закордонним, підводним, космічним), співай (грай) її щоразу ТАК, ніби в останній раз і буде тобі слава! Бабки зло!
А казати, що я невідомий, бо бабки рішають всьо - це або відсутність в тобі таланту (особливості, креативності, професіоналізму, душі), або ти не розумієш, що до мети треба йти дуже довго і тобі тупо впадло над тим працювати…
власне ти правий і неправий водночас. яка нах романтика? то шо грати тра від душі - то йожику ясно. закинути на сайти - ти знаєш скільки таких творців закидають сайти своїми творіннями? якшо хош піднятися - одними сайтами зробити то дуууже важко. і отут в пригоді стає зло, тобто бабло. а ше точніше не саме бабло, а дядя, який незнає куди його подіти і готовий тицьнути то в таку собі інвестицію - не вигорить - несмертельно, а вигорить: афігєнно!
щодо твого другогоабзацу - я колись теж так думав. давно то було. тепер переконався, що бабло вирішує якщо не все, то принаймні 85 % наших труднощів. тому нєхуй обзивати молодь сраними рокерами. краще пораду толкову дай.
Ну добре… Припустимо я маю бабло в великій кількості. Записав вам альбом, кинув в ротацію міжнародних радіостанцій, телебачення… Скажи, яким словом із трьох букв то називається?
Інша сторона, якщо ти вважаєш, що готовий до світової арени, то честь тобі і хвала! Готовий? Чи з баблом все-одно?
Сумна тема. На моїй памяті не один десяток дійсно КЛАСНИХ колективів розвалився через відсутність реальної перспективи пробитись принаймні на місцеве радіо. І це не смішно. Коли більшість людей слухають каналізацію, а ля "силіконові мозги", а звукорежі і продюсери розділяють не на "талант" і "неталант", а на "формат" і "неформат" і формують відповідну слухацьку аудиторію - це страшно. Але не смертельно. Для того, щоб подолати інерцію, треба обєднувати зусилля, виховувати аудиторію, вдосконалювати майстерність (концерти, записи), підключати журналістів. Одна група нічого не зробить. Десять груп - це вже щось! Пятдесят - це мейнстрім :) УСПІХІВ ВАМ!
повір, це навіть краще, коли більшість людей слухають каналізацію. якщо б ваша музика стала мейнстрімом — то це б остаточно знищило будь-який потенціал до розвитку, а отже каналізацією став б неформат (хоча це ще актуальне питання — чи не є "неформат" у сучасному розумінні цього слова каналізацією уже зараз).
гурти розпались, тому що не змогли пробитись? отже, нічого, окрім прагнення заробляти гроші музикою, цих людей не об'єднувало.
… ладно - про член - это так… пробиться без бабла и связей можно только делая регулярно хиты … когда народ начинает настойчиво заказывать их в эфире радиостанций - тогда уже муз.редакторы станций начинают бегать и башлять… примеров этому много… но львовских групп там нет…
Я сам особисто закинув в ротацію пару львівських гуртів, щоправда на місцевому радіо, яке щоправда транслюється он-лайн в інтернеті по цілому світі. І що саме цікаво - люди замовляють ті пісні.