делить можно по идее либо по длительностям нот, отсчитывать самыми мелкими кратными длительномтями те длительности, из которых мелодия(ритм) состоит. либо, например, рамер 5\4 можно считать 3+2 а можно 2+3 - это зависит от того, куда попадает относительно сильная доля, гурбо говоря от смыслового ударения.
я не чув шоб це називали "рісунками" - ти напевно про розмір такту говориш, я рахую натуральними числами до чисельника розміру такта, інакше мона заплутатись)
та ,я теж звернув на це увагу, але побоявся , шо може то я чогось не знаю, може існують сьомі ноти(тобто вони таки існують при певному виборі ритму, але я ні разу не зустрічав шоб ними позначали такт)
так я все ж не вшарив, рісунак - це розмір такту чи нє?
Це відколи вони існують? Не зустрічав, якщо чесно. Є цілі, половинки, четверті, 16-ті, і так далі, тобто, 1/(2^x), де х - натуральне число. Ще є ноти з крапками, і тріолі. Але сьомих ніколи не зустрічав. Хоча, може і є якесь збочення, але воно не використовується
ну ващє якшо подумати то є тривалості нот. ти можеш заграти ноту з майже будь-якою тривалістю. думаю що існують і якісь 7,65446842гі ноти але кому то нах тре?
записати їх немає можливості,та і грати здається нереальним(хоча можливо і грали би, якби хтось придумав таку байду на самому початку), але ти можеш максимально приблизитися використовуючи дрібніші ноти і звязування)))
П.С. десь була тема про нову музику і гітару з поділеними ладами. вилетіло з голови як називається… Можливо хтось тут зародить нову хвилю маткору з такими тривалостями нот)))
та, це збочення, але вони част овикористовуютсья, так само як і пяті, треті, в класичній музиці я багато такого бачив, ну і взагалі я чесно кажучи сам деколи використовую, власне такі детальки інколи і додають чогось незвичного в трек.
п.с. твоє означення тривалості нот 1/(2^x), х є N некоректне, бо воно опускає випадок цілої ноти) сорі за задроцтво, я шарю шо ти не мав на меті чьотких означень, але матєматіка…не міг бєздєйствавать)
А хіба 0 не натуральне число?) Я вже забув, але здавалось, що воно належить до натуральних.
Про ноти - те, що ти кажеш - це тріолі, пентолі і септолі. Але то не сьомі ноти. Є різниця
Ок, тоді всі цілі >= 0. наскілкьи я розумію септоля від цілої ноти і буде сьомою…хіба нє?
Буде, чи не буде - це питання визначення. Оскільки у нас немає визначення сьомої ноти, відповідно, питання не має сенсу. Якщо ж означити сьому ноту, як одну сьому частину від цілої, тоді так, буде. Але, діло в тому, що септоль може бути, як частина від одної долі, наприклад, якщо доля дорівнює четверті, то тоді септоль звучить 1/28 такту.
Виходячи з вищезазначеного, септоль - це не є гіпотетична сьома нота
Я вже вище написав, шо то просто непотрібно, бо нормально записується через парні ноти з використанням крапок і тріолей. Все ж таки, я маю яку-не-яку муз. освіту, тому в таких задрот-теоретичних питаннях компетентний)
Такі ноти позначаються по іншому. Наприклад, нота, що має довжину в 3 восьмі, не називається і не позначається як "третя". Позначення просте- четвертна нота з крапкою з правого боку, що означає, що нота довша на пів своєї тривалості.
Усякі непарні ноти- це збочення, такого не існує в класичній музичній освіті.
Ну не факт. От уяви - маємо розмір 3/4, і всі долі є зіграні восьмими тріолями. Всього їх виходить 9, отже, непарне число. ПРи цьому така мелодія може дуже навіть гарно звучати
Ми говоримо про різні речі, мав на увазі, що не існує 3, 5, 7, і т. д. нот
А в 3/4 воно по іншому рахується, але стандарти нотної грамоти одні й ті сами для всіх розмірів такту.
Ну так, я тебе, мабуть, неправильно зрозумів. Просто, як я вже написав вище, нотний запис є універсальним без непарних нот, їх завжди можна записати існуючими
Теоретично таке є і це можна легко описати. Навіть 43/99 можеш заколбасити якщо захочеш. І, відповідно, можна елементарно створити яку-попало (тобто, без претензій на геніальність) мелодію на такий ритм.
Але на практиці це не зустрічається, або зустрічається крайньо рідко.
я колись зустрічав а табах довгий програш де 31/32 по такту чергується з 32/32гими. тоді теж задався подібним питанням, але вирішив шо ніякого рахунку там нема.
Ну не знаю)Мне кажеться шо лучче не считать, а ритмы душой ощучать))Томас Приджен играет хуй зная шо, не считая при этом))Джон Маклафлин када то про это говорил тоже, а Махавишну ебошил и ебошит очень круто))
А другой конец палки-запланированый счет.King Crimson и Tool.Не зря Toll-это любимая група Роберта Фриппа)
НА Гаити, вуду-барабанщики играют дохя крутого, но все можно на трдольные простые разложить вроде.Када-то статейку в каом то барабанном журнале видел про это)
Там разные размеры)11/16 еще популярный)У Вая есть пару вещей прикольных!)Они ИХ ЧУСВУЮТ, а для нас это сложным кажеться)Наш саксофонист был в Молдове и говорил шо там тоже прикольные размеры играються)Интересного много есть всего канешно в мире!!!