Ех, згадайте рік приблизно 1999-2000. Ото був ацтой. Груп мало, слухачів, тобто, постійних відвідувачів концертів тоже мало. І концертів небагато. Всі знали всіх в лице і разом бухали. Тоска… А зараз стільки всього і всіх. І концертів порівняно море. Ну, платять мало і рідко, але і це можна подолати. Ось, розповідали, що колись Бєлий зібрав всю рок-тусовку і домовились не грати на шару.
…чому я почав цю тему…справа в тому, що я спілкувався, був на репетиціях у різних гуртів, спостерігав як вони працюють…львівські групи по типу роботи можна поділити на два типи:
1:це групи, які прийшли на репетицію попити пива, потусуватись, показати яка в нього блатна гітара, привести дівчат і шось там пограти…(з цього я думаю БІЛЬШІСТЬ гуртів починали)
2:це групи, більшість з яких проходила і перший варіант, в них репетиції по два-три рази в тиждень, дофіга грошей вкладають в апаратуру(гітари, проци, тарілки, мікрофони і т.д…), грають під метроном, і стараються на чистому ентузіазмі щось зробити, можливо навіть чогось добиваються, але в нашому сучасному шоу-бізнесі важко куде-небуть просунутись. Я вважаю, що такі групи(2) варто підтримувати, хочаб за те що вони є…,може когось не пре музика якоїсь групи, але нафіга матами на пів сторінки їх бакланити, при тому шо той хто бакланить сам насправді ніфіга не робить, тільки сидить за компом, і всіх обсирає…От коли наша "класна" публіка навчиться дійсно підтримувати гурти, тоді в них і появиться бажання ще більше працювати… Хоча б підтримувати, тому що в ідеалі групи мали б заробляти на своїй музиці, а нашому рідному Львові група може заробити тільки в "Ляльці", максимум 150грн., це коли на її концерт прийде біля 200 чоловік…
Дякую за увагу!
[ до комента №9] до речі з радістю хотів би почути думки тих самих "Клієнтів",якшо такі тут є, тобто людей , які купляють ліцензійні диски-заробіток гурту, а не обмінюються гігабайтами "мп-тришок" на халяву:?
[ до комента №10]
Слухач - клієнт.
Крапка.
Група виробляє товар.
Слухач - споживає.
Його йому дають на халяву - він і хаває на халяву!
Слухач заплатить за ту групу котру ХОЧЕ почути.
Потрібен приклад?
Навіть при вході в ту саму Ляльку.
А що до гігабайтів мп3шок…на даному єтапі я не парюся і з радістю роздаю свої записи знайомим.
Слухач підтримує групу у випадку, якщо вона йому подобається. Чим більше з"являтиметься груп, які подобатимуться все більшій і більшій аудиторії, тим сильніша і відчутніша буде її ж підтримка.
[ до комента №7] група яка у львові заробляє 150 гривень, скрош за все настільки вторична, що ніде більше заробити не може.
[ до комента №11] можна подумати:
а) ти сам купляєш оні діскі
б) у львові хоть одна група їх в достатньому обсязі випустила.
[ до комента №12] потрібен приклад. на групи які я хочу ходити я плачу гроші, купляю диски, затарююсь в дістро.
Є як тупі слухачі (вважають хорошою музикою лише ту, яка голосно гримить й має стандартну послідовність акордів; тичать середнім пальцем в сторону музикантів незалежно від того, чи сподобалися їм вони, чи ні), так і музиканти і співаки, що не можуть гарно виконати свою партію.
Організаторів нефіг звинувачувати. не було б їх взагалі б небуло і Вас. А от щодо того щоб заробляти на своїй музиці треба спочатку виховати себе і свою групу, я говорю в прямому і переносному значенні цього слова.
[ до комента №7] Підтримувати треба, але критика (здорова) теж потрібна, тому що не всі можуть тверезо оцінити свій рівень і можливості. А фанатизм слухачів може призвести до зіркової хвороби виконавців.
Думаю.шо половина гуртів не дотя гують до гарного рувня,а пхнуться в люди.А в такому випадку краще не позоритися.А щодо слухачів.то вони завжди праві і обирають те,що їм до душі.