ПРОФАНАЦIЯ у музицi.Псевдоавангард, гавноавангард i не тiки

| 163 | Розділ: Інше | 16 листопада 2009 10:37

Отут Miklos пiдняв мощну тему дуже.Тема спровоковуе на роздуми.Шо таке ПРОФАНАЦIЯ у музицi на ваш погляд i конкретно в авангардi, "електронiцi" iтд.Я спостерiг особисто таку тенденцiю, шо часто бувае шо при вiдсутностi вмiння грати, на слухача починають виливати тонну смiття, при цьому називаючи це експерiменталом, авангардом i iншими модними словечками)Прошу не сприймати цей пост як провокативний i агресивний)Хочеться дiйсно почути спектр думок.Надiюсь шо когось це питання цiкавить)

http://rock.lviv.ua/?category=7&article=18220&com=464026
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Papa Het | 16.11.09 11:03:07 | #

як ти сказав "при вiдсутностi вмiння грати" краще не висовуватися взагалі…

ДЯДЮШКА БУ | 16.11.09 11:34:00 | #

… эта тенденция - прикрыт неумение владеть инструментом или неумение аранжировать или отсутствие музыкального креатива - сейцчас стало модно прикрывать нагромождением немузыкальных звуков в треке… или нарочито плохой и неразборчивой записью… или вообще отсутствием музыки вообще…
…куда катиться мир…???

punker | 16.11.09 13:33:16 | #

мир катиться к гламуру и люди превращаються в бабуинов!

Трамбулямбулямбус | 16.11.09 11:51:06 | #

А мене тривожить, те що це слухає все більше і більше людей. Маю на увазі ще і неякісний але дуже поширений поп. Який зараз звучить скрізь і усюди.
ІМХО дуже важливо слухати якісну музику ібо вона капєц як впливає на розвиток людини.

ьо | 16.11.09 12:02:14 | #

прям так уж поп неякісний ) бішість соврімєнних западних поп-праектів первого ешелону по качіству ліхко імєє 90% всякіх років міталів

Трамбулямбулямбус | 16.11.09 23:04:58 | #

Так не говорю ж про весь поп. Говорю про неякісний.
От візьми послухай з тиждень Ранєток, Фабрікі всякі, і прочє дєрьмо. От я тоді подивилюсь, що ти скажеш

brutal_gore | 16.11.09 12:03:18 | #

на самом деле это тоже самое что и с искусством…сейчас кусок говна в рамке или нагромождение труб и проводов,или даже 4 желтые линии на красном холсте - искуство,инсталяция,перфоменс и прочая хуита…дай такому перформисту нарисовать пасторальный пейзаж - он вскипит мозгом…просто ноги ростут здесь от того что никто толком не может дать обозначения что такое искусство,где оно начинается и где заканчивается…вот ты можешь сказать что такое искуство? я нет…у меня будет любимый период в живописи,любимые жудожники..но сказать что только они искуство - это тупой субьективизм…вот этим и пользуются откровенные дибилы и бездарщина…инсталяции с грудой набитых бутылок которые символизируют…в пизду…в музыке тоже самое…ты побрынькал на 3 струнах акустики,записал кусок мультика,стукнул 2 раза по батарее - авангард,епты…а если стукнул по батарее и еще и по ведру - индастриал…так шо хуй просциш это дегенеративное искуство…хай себе штампуют свою бездарность,она всеравно будет забыта через 5 лет…

Pooh | 16.11.09 12:16:21 | #

перестань трикрапкати.


ты побрынькал на 3 струнах акустики,записал кусок мультика,стукнул 2 раза по батарее - авангард,епты…а если стукнул по батарее и еще и по ведру - индастриал…так шо хуй просциш это дегенеративное искуство…хай себе штампуют свою бездарность,она всеравно будет забыта через 5 лет…


тут дуже залежить не що ти граєш, а як. можна битись головою по трубі так, що це буде звучати і це буде цікаво, а можна і симфонію нашкребти, а все одно тебе через 5 років забудуть. і то саме з гавном, лініями і пастельними пейзажами. просто зараз кожен дегенерат може купити пензлик, гітару, друкарську машинку і почати виражати свій внутрішній світ, тому і здається, що в мистецтві зараз стільки непотребу.

Sinner | 16.11.09 20:00:18 | #

+100

сокира | 17.11.09 07:08:30 | #

просто зараз кожен дегенерат може купити пензлик, гітару, друкарську машинку і почати виражати свій внутрішній світ, тому і здається, що в мистецтві зараз стільки непотребу.

цілком згідна. плюс, ці митці мають можливість донесення свого "мистецтва" до глядачів/слухачів/читачів, а ті, в свою чергу, стали "досвідченими критиками" в силу легкості доступу до т.зв. мистецтва. все стало інтенсивнішими, і шлаку здається більше. хоча серед класики того шлаку також достатньо. ну, це якщо протиставляти класиці, звісно, а в зацитованому коменті міклоша так і є.

Doo-Bop | 16.11.09 17:46:36 | #

МОШШШЧЧЧАРАА!!!Не ожидал кстати))))

ДЯДЮШКА БУ | 16.11.09 12:06:33 | #

…значит в живучести этого говна виноваты потребители этого говна… спрос порождает предложения… что то случилось с любителями музыки…куда катится мир?…

STRANGER | 16.11.09 13:19:34 | #

ото правда!!! спочатку всі ржали з Василька Васильціва, а тепер він найпопулярніший виконавець зі Львова! Доречі, до кількості його публіки і чисельності його фанатів тим самим Мертвим Півням ще дуже далеко… Але чому??

RioT | 17.11.09 00:17:27 | #

потому что не надо путать понятия музыки как искусства, музыки как тему для танцулек и музыки как стёб (васенька, николай воронов и прочее). вообщем это разные вещи и публика в этом вопросе не при чём

сокира | 17.11.09 07:14:16 | #

оооось! теж дуже правильно! є класика як шось сакральне, є розважально-танцювальна, є музика як засіб самоствердження і відточування майстерності. є також музика як засіб протесту. і ставити однакові вимоги, а тоді однаково клеймити чи обурюватися якістю або способом донесення тої музики - занадто спрощено. як на мене.

punker | 16.11.09 13:33:59 | #

просто большинство людей в нашем мире = говно

RioT | 17.11.09 00:26:49 | #

именно, что бы не было говна, надо поднимать планку вкуса у публики. а вообще если исполнитель на самом деле говно - то со временем его просто не будут приглашать.

сокира | 17.11.09 07:16:30 | #

спрос порождает предложения

попит дуже давно не породжує пропозицію. і це прекрасно видно з пропозиції інкубатора львівських груп, які нікому не потрібні (на них немає попиту), але вони існують і множаться далі. причини їх існування і виникнення - далеко не в попиті.

Hippie | 17.11.09 18:43:41 | #

попит породжує пропозицію в межах ринку. а у переважній більшості львівшьких гуртів взагалі мова про ринок не йде. це шоб тьолок познімати. ну, і в декого - мистецтво, яке не продається

Skuller | 16.11.09 12:09:17 | #

не вміють грати + мало креативних музикантів + немає грошей на відповідне обладнання + поганий незбалансований склад групи (кожен хоче грати щось своє, а що сам він ще не придумав =)) + відсутність студійної якості та аранжировки = основна частина експеріментал та андерграунд сцени, окрім звісно приємних винятків яким таки вдається народжувати якийсь більш-менш адекватний продукт на цей грішний світ

pissing_duchamp | 16.11.09 12:14:30 | #

цікаво, що саме слухає "все більше і більше людей".

Pooh | 16.11.09 12:17:04 | #

безпонтовий гріндцоре і нойз, скажем. хіба не так?

pissing_duchamp | 16.11.09 12:22:00 | #

маткор і пост-рок? професійну "якісну" музику?

Pooh | 16.11.09 12:25:09 | #

не зрозумів тебе?
професійно грати щось безпонтове навіть легше ніж не професійно робити поганий нойз.

pissing_duchamp | 16.11.09 12:27:17 | #

у львові зараз активно слухають маткор і пост-рок. це вже навіть дає якісь концептуальні результати на рівні груп.
при тому всі зациклені на понятті "якість". "не вмієш - не пробуй".
то де там кому ввижається аванград?

Pooh | 16.11.09 12:36:57 | #

ти в мене питаєш? як по мені так авангард - це контрреволюційна вигадка.

pissing_duchamp | 16.11.09 12:39:54 | #

а как же маяковский?

Pooh | 16.11.09 12:55:11 | #

гей і ревізіоніст.

Roll | 16.11.09 12:16:48 | #

ну бездарщина не в авангардности одной проявляеться. Кандинский это говно, а то, что продаеться на вернисаже - сливки монументальной живописи? Вот мой преподователь живописи уже лет 15 пишет исключетельно абстракции. Причем они мне очень нравяться. И это при том, что он закончил академию, и пасторальный пейзаж напишет любой за нехуй. Так, что, кто хочет разбираться в таких вопросах - поступайте в соответствующий вузы, штудируйте классику, сидите в архивах, а потом выражайте свое профессиональное мнение

Miklos | 16.11.09 13:09:49 | #

а тобі особисто не здається, що зараз сам термін "авангард" згадується надто часто? от сказав правильно jabovsky "На то він авангард іексперименти, щоб там було багато утілью ). Один експеримент з 1000 дав нам лампачьку ілліча )).". це шось типу концеп-карів чи показів моди, коли намагаються додати щось нове (чи кардинально нове), але на основі чогось, що вже було (грубо кажучи) створено раніше. а стосовно розуміння чи не розуміння… от Шнітке приміром розумів творчість Френка Заппи, так само як її розуміли млн "простих смертних". той ж Шнітке нормально сприймався звичайними людьми, які дививились кінострічки з його музикою (навіть пугачова вроді шось виконувала під його музику), а від "гамми Чорномора" перехоплювало подих навіть у дітей, які навіть не знали що таке гамма. від Берга йшов мороз по шкірі в свій час і тд. чому зараз потрібно в більшості випадків, коли ти слухаєш музику, то грубо кажучи повинен ще її знайти? і ще при тому академістами прикриватись, які того і чути можливо й не чули

Roll | 16.11.09 13:33:50 | #

я чесно кажучи не вловив суті здається. Ну вживаєтсья часто, ну і хуй з ним)). Це мені не заважає нормально спати в ночі. Як на мене термін "хєві мєтал" теж часто вживається як на 2009 рік

Roll | 16.11.09 13:39:44 | #

народ просто починає повільно давати дупля, шо є купа різної музики, окрім такого массового, накштал Металіки, Найтвіш, Океану Ельзи, Сістем і тд. От і мєтаються нєупокоєні. То Тулом зайобують. Потім пост-рок для них в якусь діковінку. Хтось далі іде шляхом джедая, і мовчки слухає дрон і нойз. Хтось вирішує слухати якусь незрозумілу хуйню. Delirium Cordia Майка Патона візьмем - це навіть музикою не назвеш. Це скоріше якесь аудіо - творєніє. АЯ вважаюю що дискусію слід будувати так: "я послухав того, того, того в авангарді і прийшов до висновку що це гімно." А так реально неясно, послухав Гріша якогось Йобаного насрала, - ну то висновок зробив передбачуваний

Miklos | 16.11.09 14:05:11 | #

не знаю який зробив висновок Гріша (і після прослухання чого він його зробив), але особисто я в тій своїй фразі мав на увазі власне затасканість самого терміну авангард, що звязок з коренями так сказати втрачений, що стараються творити щось не на основі чогось, що вже було, а кардинально нове, можливо й через відсутність якихось здібностей до аналізу і тд.
а стосовно штудіювань, то було б лише бажання. навіть якщо і не знаєш, що на творчість Бартока вплинув Дебюсі, так само як Барток потім вплинув на Кодая, то ти зможеш знайти про це інфу (якщо цікаво розбиратись), зможеш зрозуміти чому звучить так, які прийоми були використані, а потім вже самому зробити якесь враження при порівнянні чи прослуховуванні. а за всякі експерименти типу "на 3 струнах акустики,записал кусок мультика,стукнул 2 раза по батарее", то дуже сумніваюсь, що від Башмета наприклад почую глибинний аналіз подібного авангарду. не за Ксенакісів говорю ж.

Roll | 16.11.09 14:46:57 | #

та затасканий термін я не спорю

сокира | 17.11.09 07:35:20 | #

затасканість самого терміну авангард, що звязок з коренями так сказати втрачений

який звязок з коренями, міклоше? ) авангард на то і є авангардом, щоб відкидати будь-які корені ) в тому ж і суть його!

стосовно штудіювань, то було б лише бажання. навіть якщо і не знаєш, що на творчість Бартока вплинув Дебюсі, так само як Барток потім вплинув на Кодая, то ти зможеш знайти про це інфу (якщо цікаво розбиратись), зможеш зрозуміти чому звучить так, які прийоми були використані, а потім вже самому зробити якесь враження при порівнянні чи прослуховуванні.


ну так, правильний хід, звичайно, якщо займатися музикою професійно. щоб "створити авангард", все одно то все потім треба відкинути або перекрутити. тобто знати то все треба тільки з цією метою.

сумніваюсь, що від Башмета наприклад почую глибинний аналіз подібного авангарду

від башмета - того, що скрипаль? чи це якийсь мєсний башмет? якщо скрипаль, то він і не повинен детально аналізувати якісь періоди класичної музики, він же тільки виконавець чужої творчості, а не композитор.

Miklos | 17.11.09 13:17:40 | #

ну за звязок з коренями, то я до того, що воно не взялось все з пустого місця, і хоч там були різні школи, як от російська чи німецька, але коріння все одно прослідковується. у випадку Шнітке і Берга це був Бах (в інших ше хтось додався). от згадаймо лише одного Шенберна, який є засновником 12тонової системи і його статтю “Бах і додекафонія”… всі ці композитори спирались на досвій своїх попередників, але при цьому додавали щось революційно (більше чи менше) нове, але на основі того, що було вже раніше. подібне можна сказати і за їхніх учнів – Сільвестрова, Денисова і тд… тому б не сказав, що це повне відкидання чогось. авангард – це кутюрє з їхніми чудними платтями, свого роду революція, але це не нова одежина, оскільки плаття чи штани були і до них, але змінився їхній фасон, додались нові матеріали і тд.

«від башмета - того, що скрипаль? чи це якийсь мєсний башмет? якщо скрипаль, то він і не повинен детально аналізувати якісь періоди класичної музики, він же тільки виконавець чужої творчості, а не композитор.»

так) від нього))) але це для прикладу) діло в тому, що багато «хай-ендових» музикантів-віртуозів власне й займаються ще й тим, що слухають нову музику, а потім аналізують її, діляться з слухачами за допомогою передач, книг, статтей. ну це ж звичайні люди, які сприймають музику емоціями (можливо навіть ще яскравіше), але їхній колосальний теоретичний досвід дає їм змогу заглянути ще далі, щоб зрозуміти цінність цієї музики - чи це мистецтво, або псевдомистецтво. багато цікавих думок часто можна почути від Башмета, Петрова і інших. а розбиратись це не обовязково влазити в дєбрі «регістр фа третьої октави» (образно), а так в загальних рисах, бо це ж авангад, боми повинні хоч знати для себе самих в честь чого сталась ця «революція»

а знизу дивлюсь коментів хуча ціла) аж читати страшно (враховуючи те, що допусувачем там є бу)))

сокира | 17.11.09 15:04:13 | #

ти пишеш далі за класику і академічне виконання. скажи, де звязок в першої електроніки з бахом чи шонбергом? де звязок у нойзу з якою завгодно музикою взагалі? у чому корені індастріалу?

багато цікавих думок часто можна почути від Башмета
то можна чи не можна від нього щось цікаве почути? я заплуталась.

Miklos | 17.11.09 16:02:33 | #

ну бо вів власне мову за інструментальну музику, а не електроніку. ну ось наприклад Лучано Беріо, який захоплювався (й цитував) Лігеті, Шнітке та іншими. думаю ніхто не буде заперечувати, що це постать дуже авторитетна для світу електронної музики.

"то можна чи не можна від нього щось цікаве почути? я заплуталась. "

звісно, що так. багато цікавого для кращого її розуміння, а відтак і розширює загальне сприйняття.

сокира | 18.11.09 07:26:56 | #

ага, то ти звязок маєш на увазі поєднання, а не вплив? наскільки мені відомо, беріо інкрустував академічні уривки класики в електронні твори. але на той час, коли він зацікавився електронікою, вона вже існувала не перше десятиліття.

Miklos | 18.11.09 11:36:45 | #

ну Лучано відомий своїми трактуваннями давно відомих творів + був мега освічена в тому плані (з ступенями вроді) + був особисто знайомий з тим ж Лігеті та іншими "олдскульщиками". я до того веду, що так чи інакше на нього ці музиканти вплинули (він сам так вважав і гордився тим), що він продовжив їхню лінію, школу (бо це ж круто! такі імена), ну і звісно, що своє додав, бо електроніка це електроніка! тобто якщо ти вже поєднуєш шось з тим, де електроніки не було, то це вже шось революційне. він поєднав досвід предків з чимось, що було на той час відносно новим для жанру (маю на увазі власне ту свою лінію) при тому це не було мистецтво для "обраних", а навпаки це саме, що було раніше, тобто досить таки реально осягнути всю красу і суть музики. отакий авангард нам нужен!) Бах - Дебюсі - Барток - Лігеті - Беріо. це все образно з схемою, але так хочу ще раз підкреслити те, що авангард це не обовязково відкидання всього старого, а Шафера просто як приклад дав.
я в принципі нічого не відкидаю, але відношусь з долею скепсису до того.

сокира | 18.11.09 11:47:14 | #

авангард - це обовязково заперечення! якщо немає заперечення, то це не авангард. і знову ж таки, досвід беріо ділиться на період ДО електроніки, і період ПІСЛЯ електроніки - коли все, що він міг привнести в неї, це була його класична освіта. він сам про це писав (благословен будь, гуггл, які ми тут невйебатса ерудіти!).
в тому і полягає помилка ідентифікації авангарду і плутанина - не поєднання, а запереченння. а період творчості припадає на дефініцію за інерцією.

Pooh | 18.11.09 11:49:27 | #

чому це заперечення?! це може бути і результат еволюції - авангард означає лише передові тенденції, а те як вони виникають не важливо

сокира | 18.11.09 12:13:27 | #

тому що вже так сталося, що не все нове є авангардом. заперечення - це теж результат еволюції.

Miklos | 18.11.09 11:57:45 | #

ну чому відразу ж так різко? я вище наводив композиторів-авангардистів для яких це була еволюція від Баха і тд, вроді й за Беріо нормально написав, а тут така реакція. ну нехай буде тобі, розмову не бачу змісту продовжувати. дякую

сокира | 18.11.09 12:10:46 | #

а що там було різкого?

Miklos | 18.11.09 12:25:29 | #

ну різка якась відповідь така з тими гуглами ) я ше тою тематикою цікавився з ранніх часів, слухав в той час то всьо через силу, але веліли + самому цікаво було))) відтак і л-ку намагався якусь знайти (вчителю Лєопольду вітання), дешо з бабусиних архівів і тд рив) суть в тому, що хотів в цій статті вказати на еволюційну нитку авангарду, а не заперечення (бах і декакофонія і 12 тонова музика, відкрите цитування та стилізація і тд) намагався конкретно в цій статті подати не на основі свого скромного досвіду, а на основі того про що говорили на ту тему самі композитори, теоретики + музиканти (як недосяжні, так і конкретно один знайомий аспірант з конси, що вже за своє життя багато чого досягнув, в тому числі й за межами львова), але якщо навіть вони не знають про шо говорять, ну тоді… просто розмова вже зайшла трішки в тупик, а відтак вже й говорити немає про що. кожен залишився при своїй думці

сокира | 18.11.09 12:34:41 | #

ну так я про себе написала. я ці всі тонкощі про беріо не знала і дізналася тільки завдяки гугглу. не знала, що ти давно цікавився авангардом, ти ніколи раніше про це не згадував.

Miklos | 18.11.09 12:37:59 | #

не згадував, бо я ж ніформал! а ніформали слухають лише рок!!!

Miklos | 18.11.09 12:44:09 | #

ну за класику і рок з блюзом (+ деякі джазові класики) я писав раніше, але уточнень не робив просто, бо воно тут не треба було. а з творчістю Беріо відносно недавно познайомився, відповідно і інфу можна було перевірити/доповнити. записи його тоды знайти було неможливо (по крайній мірі важко_

Miklos | 17.11.09 16:26:49 | #

до речі. не люблю Шафера, але мені сподобалась наступна його фраза. і взагалі дуже люблю це його інтервю, воно напевно одне з найулюбленіших інтервю загалом.

"Так что имелись три обстоятельства, заставившие меня экспериментировать: я был вовлечен в музыку, работал с дисками для проигрывателя (позже — с магнитофонами) и меня ужасала современная двенадцатитоновая музыка. Я сказал себе: «А если я смогу найти что-то другое?.. А если спасение, освобождение возможно?». Мы видели: никто не знает, что дальше делать с до-ре-ми, и, вероятно, надо искать за этими пределами… К сожалению, мне потребовалось сорок лет, чтобы прийти к выводу, что ничто не возможно за пределами до-ре-ми… Другими словами, я потратил свою жизнь впустую."

ось йому треба було 40 років для того, щоб зрозуміти, що відійшовши від основ, ми отримаємо лише розчарування, а не щось кардинально нове та величне. а скільки народу, що мають в рази менший досвід та підготовку, без знань лізуть в ті дєбрі.

сокира | 18.11.09 07:30:51 | #

до речі, теж терпіти не можу шафера, тобто його творів. тому мені цілком не дивно, що він вважав свої роки змарнованими )) я їх теж такими вважаю )) але це не означає, що можна те саме сказати про інших представників періоду, який класично прийнято вважати авангардом.

STRANGER | 16.11.09 12:17:16 | #

… час йде… все міняється…

Колись я заспокоював себе, що то просто я не розуміюсь в сучасній музиці, бо слухаю різний "мейнстрим"; але так, як я постійно концертую з декількома своїми гуртами і ще маю багато сесійної роботи, бачу цю всю кухню з близька, то зробив висновки, що навколо мене дійсно ПРОФАНАЦІЯ!
Чомусь технології розвиваються і розумні, талановиті, досвідчені музиканти, то вміло використовують, як для рок-ен-роллу так і для психоделічної сучасної музики типу ГОА-трансу… а молоді мажорчики, шо не куплять собі, то нічого з тим електронним приладдя зробити не можуть крім "пост-року", "авангарду", "нойзу" і то все суцільна нєліквідність…
В Україні з тим вапше завал і аврал, а по Європі і у світі то теж непоодинокі факти… Слухаючи групи, які називають відкриттями року і найкращими групами десятиліття дивуєшся … ЗА ШО?
Окей, українських дівчаток роздягають до трусів і називають АРМІЯ, там хоч є на шо подивитись…
А на шо мені дивитись чи шо слухати, якщо на сцену виліз розпатланий підліток з ненастроєною дешевою гітарко, облизує мікрофон, катуляється по підлозі і стоне…? Що тут новенького і провокативного? Не буду персоніфікувати, але у Львові таких команд більшість… Я спостерігаю зараз повальну моду на типовий американський псевдо-гранж до якого ше додають псевдо пост, псевдо мат-рок…
Нафіга той весь пост?? Люди, ви ж граєте звичайнісінький рок-ен-ролл чи хард рок…???
І ше одно… Перед тим, як купляти собі електро гітару, задумайтесь! Може вашій бабці справді потрібніший новий катетор і ліки від тиску, вона ж віддає вам ці гроші не тому що їй вже легше, а тому що вас любить, а ви біжете в Трембіту купляти Phil Pro, шоб бути як 65 Days Of Static…

Roll | 16.11.09 12:20:15 | #

Гриш, тебе не надоело писать заведомо резонансные статьи, где лейт-мотив, скользящий между строк, в принципе, один. Чего ты пыташься достич этими статьями? Ты итак можешь предугадать позицию каждого, кто в основном, принимает участие в этих дискуссиях. Хватит уже высасывать из порожняка темы. Ато это все может превратиться в пыздомытецьке середовыще кафе на Монмартре

Pooh | 16.11.09 12:37:40 | #

він плюси заробляє ;-)

Roll | 16.11.09 12:38:47 | #

по моєму тут все глибше

БляДОящер | 16.11.09 15:09:15 | #

это джяз мой мальчик

carlos | 16.11.09 12:22:38 | #

"при вiдсутностi вмiння грати"
все относительно:
1а. ты приходиш на концерт и наблюдаешь, как 15-ти летний мальчик исполняет какую-то музыкальную чушь
1б. 15-ти летний мальчик,(у которого не было муз. преподавателя) считает, что он уже все или многое умеет и хочет донести свое творчество до слушателя. Казнить?
1в. однокласники, мамы, папы, дедушки и девушки 15-ти летнего мальчика - каждый имеет свой муз уровень и свое мнение, кому-то не понравится, кто-то даст денег на новый инструмент и преподавателя.
"при цьому називаючи це експерiменталом"
2а. гитарист шпиляет 64-ми в бешаном темпе и с ломаными рисунками, Задрот?
2б. гитарист вообще не играет нот а только издает шумовые эфекты, Эксперементатор?
2в. какой уровень муз образования дожен быть у человека, чтоб реально отличать новаторство от неумения(не идет реч о том когда видно, что гитара - к примеру первый раз в руки взята)
"Надiюсь шо когось це питання цiкавить"
имхо музыкант должен играть если играется и не мучать себя и окружающих если не идет (не заниматься же сексом по графику)
всегда нужно помнить, когда смеешся или осуждаешь чье-то творчество, что есть люди и музыканты более высокого уровня чем ты сам и они могут также поступить с тобой.
вот такая мысля.

Doo-Bop | 16.11.09 17:49:07 | #

Очень понравился твой комент))
Но как правило супер крутые ебошат как хотят)))Лалонде-гитарист Primus. Джон Зорн например.Дохуя кароче есть))))

carlos | 16.11.09 21:02:56 | #

так все правильно, а где-то в стороне стоят другие - еще покруче и смеются - мол грязно или не ровно,
а с другой стороны не шарящие в техническом вопросе и зачисляют их творчество в авангард, прогресив или другую хрень,
а с третьей стоит продюсер с мыслью: -"как ету херню на MTV пропихивать"
а с четвертой герлфренды идрузья: -"а насрать, зато человек хороший" и т.д.
а еще кто-то скажет -гавно(и только потому что он не слушает подобной музыки)
и у кажого сложится свое мнение…

Doo-Bop | 17.11.09 14:42:28 | #

Да, токо Зорна ТОЧНО нихто НЕ обасрет!!!)))

carlos | 17.11.09 14:52:23 | #

А БУ?

Doo-Bop | 17.11.09 16:34:45 | #

Ну да у Бу специфический музыкальный вкус)Не исключено шо скажет шо гавно))

Pooh | 16.11.09 12:23:42 | #

ах да. і звикніться з думкою, що не все, чого ви не розумієте не є мистецтвом. я ось не розумію колемана, месіена, штокгаузена, ну і нічо, але вірю, що це мистецтво. а то потім гнівні пости пишуть про куда катітся мір

Roll | 16.11.09 12:27:01 | #

я вот смысла не пойму в данном акте. Сидят люди на форуме, и обсуждают, кто-же играет говно. Без обид, но банальный психологический подход обясняет это, как банальную неуверенность в себе. И это я никого не хочу обидеть, и это не я придумал

БляДОящер | 16.11.09 15:17:39 | #

Да не Паша, в такие темы лезут люди "по уровню"…никто не осбуждает говно…просто надо нас всех расшевелить и такие темы не обсуждались ещё так на весь обзор…(это прогресс … ГРИШААААААААААААААААААААА ТЫ МОЛОДЕЦЦ…благодаря таким людям…на сайте стаёт любознательный…(п.с не стреляй

Roll | 16.11.09 15:45:05 | #

Пиф-паф

jabovsky | 16.11.09 12:29:54 | #

На то він авангард іексперименти, щоб там було багато утілью ). Один експеримент з 1000 дав нам лампачьку ілліча )). Це одна сторона. А інша, - дуже часто ми використовуєм вже, так сказати, стандартні заготовочки, стандартні методи, тобто ті, що вже кимось відшліфувались, вдосконалились і звучать і називаєм це фірмою ))) чи просто хвалим їх кажучи, що в пісні все зроблено ПРАВИЛЬНО.
Тут підходить цитата одного уважаємого чєлавєка:
"Я летаю, я страдаю,
пролагаю путь таким, как я".
Тут я тєорєтічно говорив про тих, хто дісно хоче знайти нові шляхи в музиці, і нє таркался теми прафаНАЦІі ))
ну то майо, всьоравно і то і лишиться маім мнєнієм

STRANGER | 16.11.09 13:24:44 | #

то ти вирішив захистити вашу иусню на Кубанській…
я б туди пішов послухати, але тільки вас… ну і ше Дичку, бо там Мітя грає, а все решта, як на мене, то єрєсь… !

STRANGER | 16.11.09 13:25:05 | #

*тусню…

jabovsky | 16.11.09 13:28:27 | #

нє, ета жізнєнноє кредо, мать-пєрємать! )) ну спасіба за релігійне визнання ) та не, Кубанська непрічьом, хоча я би пішов якраз на інші 4 групи ))

STRANGER | 16.11.09 13:31:12 | #

а що тобі в них подобається…?? безпосереднє пофігістичне ставлення до техніки і майстерності виконання, абсолютна відсутність слуху і вокальних даних… їхня фріковість…?? що…??

gringov | 16.11.09 13:37:25 | #

ги

jabovsky | 16.11.09 14:33:54 | #

Ой, питання кароче сложне і всєоб,ємлюще і лічьне і важко на нього відповідати в атмосфері скептицизму…
Для мене музика, - це мистецтво, чи спроба хоч на процент дотягнутись донього, а не бізнес, товар, продукт, чи спорт, де всьо технічно, відточено і т.д. Іноді ці дві протилежності поєднуються в музиці, але частіше - ні, а я ж вибираю краще якраз пофігізм і отвєржєніє технік і ващє фірми ))). Так, може, якщо би все у нас у світі було нетехнічне, нечітке, неритмічне, атональне, тоді би душа прагнула до порядку, чистоти і правильності…але завжди надоїдає загальне і правильне. Ще є нюанс, коли техніка свідомо атвєргаєтся і це можна бачити на прикладі деяких проектів серйозних музикантів.
Деяку музику можна любити через лірику, деяку через атмосферу, деяку через тупість і т.д. список можна вічно продовжвати, а обмежувати себе тільки технічністю і правильністю..ну не знаю, для мене то дуже вузькі рамки.
Аналізуючи твоє питання, невже тобі якісь групи подобаються за "серйозне ставлення до техніки і майстернього виконання, абсолютний слух і вокал і за їхню повну стандартність".
та ладно говорити можна багато…фу…такі смаки шо здєлаєш…нє спорят о ніх…

slavko stimac | 16.11.09 14:07:00 | #

Все правильно Гріша. Але я скажу коротко: мильні бульбашки мають здатність швидко тріскатися, хоч і гарно переливаються на сонці. Будь-яка профанація недовговічна і дискредитує себе сама.

mezkerei | 16.11.09 14:12:24 | #

та якось пофіг))) люде шо розбираються можуть побачити де авангард, а де говно, ну це я просто згадав одного хрона який "придумав" слайдкор, і називав себе авангардом))) ой, і юрмала була))

Lanz | 16.11.09 14:19:58 | #

звідки такий баттхерт? у вас всіх пиздомистецтво публіку перебиває чи вас то слухати заставляють?

STRANGER | 16.11.09 16:07:57 | #

власне, що з нами зараз повністю відбуваються ті два пункти, що ти перерахував! залишається надіятись, що ці всі музикантікі переростуть в нармальних рабочіх на заводі…

Lanz | 16.11.09 17:50:46 | #

Ти шо, серйозно?

Lanz | 16.11.09 17:53:38 | #

Якшо так, то наведи будь-ласка приклади де вам і, особливо, ХТО перебив публіку і ЯК же вас (і особливо тебе) заставляють щось слухати. Ну просто я собі того уявити не можу)

БляДОящер | 16.11.09 14:50:37 | #

а никто не думал ли что иногда профанация толкает к чему-то новому…?…єто если припустить…регтайм вышел из классики(не профанация?-извращённость эксперимента и прочее … и потом из регтайма вышел джаз…все наверное о-хуевали тогда услышав первый раз.его…и тоже думали так…мне кажется , может я и ошибаюсЬ (ИМХО) если говорить глубже…((ИМХО0 правильная профанация говорит сама за себя…а вот безграмотность музыкантов-это лишение себя неограниченных возможностей музыки…

БляДОящер | 16.11.09 15:12:16 | #

ой по-моему-я пересказал уже вышесказанные мнения многих …извините что не по сабжу…просто не успел сразу перечитать)

STRANGER | 16.11.09 16:03:59 | #

"а вот безграмотность музыкантов-это лишение себя неограниченных возможностей музыки…" ЗОЛОТІ СЛОВА!!!!!!!!! якби ж їх всі розуміли, і вникали в них…

hendr1x | 16.11.09 17:09:11 | #

это уже тенденция всякую хуету называть модными словечками и толкать как модное и офигенное направление в музыке.

Doo-Bop | 16.11.09 17:27:43 | #

Как я Вас всех Люблю!!!!Дякую Всім)))

Doo-Bop | 16.11.09 17:44:51 | #

Відповідаю всім))Я вважаю шо це місце створене для спілкування, і шо теми мною створені набагато кращі ніж статті з ютюбним спамом і прочою хуетою)Мені дійсно цікаво послухати різні думки, і як я підкреслив в сабжі-стаття не носить агресивного характеру))Плюсодрочеством не займаюсь, мені похуй на то)))Особливо сподобались коменти Кумара, Карлоса.Ну і Міклоша понятно)Міклош то взагалі тут самий крутий чувак, ПІЗДЕЦ який КРутий
Та решта класні, всіх не буду перераховувати, шоб ненароком когось не забути

Фор Roll.Уже давал себе слово не коментить твои посты, ибо исторически сложилось, что между нами возникает какойто злобный негатив…Поверь, я человек добрый и НЕ МЕЛОЧНЫЙ)))Мне нахуй нужно содавать какие-то статти с целью тебя или какото еще кого ті имел ввиду)))И никакой неуверености и комплексов))))))))))
Я искренне хочу шоб в этом городе сформировалось какое-то культурное ядро, которое формировало бы позитивный культурно-информациооный фон, и чтоб в конечном итоге у нас ВОЗНИКЛО таки то чем бы можна было гордиться!!К сожалению, гризня меж музыкантами и людьми причасными к музтусовке этому препятсвует.Про другие препятствия итак все знают…)))

Roll | 16.11.09 22:45:30 | #

та все что я сказал, я бы сказал и в том случае, если бы статью написал мецкерай) Это не имеет кого-то личного послания между строк, адресованого тебе

Mleko | 16.11.09 18:02:36 | #

це маразматично, бо невдахи є всюди, як в комерційній попсі. як в мітолі, як в якійсь ню скульній мазафаці, так і в ексеперментальній музиці.
якшо є хоча б декілька людей, яким та музика подобається, які прийдуьб на концик шоб її послухати, які витратять свій трафік, шоб її скачати --
знач вона має повне права на своє існування. мало того- вона потрібна!!! Єдиний нюанс - шоб ніхто собі не надумав її нав*язувати простому загалу.
І якшо хтось може сказати про якусь пісеньку- какофонія, то обов*язково знайдеться якийсь інший хтось, який про першого хтося скаже : "ти не шариш".

Sinner | 16.11.09 20:32:26 | #

імхо, проблеми як такої нема. так, зараз значно більше людей може простішими шляхами ніж раніше виражати себе, і відповідно це можна сказати трохи перенасичує простір, але можливості таки більші. перенасиченість? тут вже діло смаку. ніхто нікого не завставляє нічого слухати. якшо комусь типу пиздомистецтво заважає, то скоріж за все ця людина сама пихатий пиздомитець, або ж трохи не вдупляється (можливо навіть є жуткім консерватором) і пиздомистецтвом називає то шо ним не є. з другої сторони "авангард" трохи став тенденцією до якої всі прагнуть долучитись. тут спрацьовує ефект сніжного кому, бо з купи одноманітності і одноманітності в експериментах хочеться вирватись своми експериментами. реально і одні і другі експерименти здаються екскрементами, або хоча б нічого нового не несуть. АЛЕ дійсно дуже рідко це може спрацювати і авангард "состоїцца" в своїй суті, тому нічого поганого тут нема. краще прагенення експериментувати ніж пережовувати жовану жуйку. якшо говрити про профанацію як спроби людей які дійсно нічого не вміють, і замісь того шоб навіть зімпровізувати (як вони б то хотіли назвати) просто дають те шо в них ВИЙШЛО як результат повного нерозуміння і відсутності будьяких ідей, концепцій, фантазії, техніки (хоча б чогось одного), то так таке є, але, імхо, знов же проблеми не становить і взагалі предметом розгляду бути йому не місце. забудуть.

Говна наверни | 16.11.09 21:12:21 | #

yo dawg, we heard you like holywar, so we put holywar in your holywar, so you can holywar while you holywaring

Romario | 16.11.09 23:36:14 | #

Подібні теми в інтернеті від нудьги виникають. Ну іще буває з метою спровокувати чи підколоти когось, хоча тут не той випадок.
Питання спекулювання термінами "овонгард", "пост-…" не пов*язане з суб*єктивним трактуванням мистецтва. Тобто теоретично так, але є значно простіше пояснення.
Справа в тому, що слухач хоче почути щось оригінальне (бо старе набридло), "с огоньком", аби розвіяти нудьгу і потішитись. Ну от - читає він афіші та анонси мп3 - "меню" апетитне далі нікуди: повно нових, перемішаних, вигаданих, розумних і дивакуватих стилів-самоідентифікацій наших (в ширшому контексті - і забугорних) лабухів. Очевидно, що слюньки починають текти.

Проблема в тому, що майже увесь цей "авангард/ф*южн/нойз/прог/пост-даб-електро" - звичайнісінький гавнопанк, автори якого начитались розумних слів в інтернеті і хочуть прикрити своє дилетанство гарною обгорткою. Навіть більше - язика ламати стало нормою і зараз рідко зустрінеш у Львові групу, яка окреслює свій стиль одним словом.

Мода зараз така - називати себе за закрученою формулою та піаритись за допомогою інтернет-холіворів, а не займатись з інструментом та завойовувати серце слухача мовою музики.

Послухавши одного-другого-третього виконавця, слухач розчаровується, бо чує там в кращому випадку дешевий ерзац-копію, в гіршому - графоманство в пісочниці. І далі нудьгує, мучиться і обурюється, що ж то за чергове "овонгардне" таке на лопаті йому навернули.

сокира | 17.11.09 08:35:16 | #

язика ламати стало нормою і зараз рідко зустрінеш у Львові групу, яка окреслює свій стиль одним словом.

думаю, це наслідок того, що справді вивчають музику мало, або вивчають її неправильно. тобто замість класики вивчають те, що насправді є комерційним мейнстрімом. трохи про це і міклош писав.

RioT | 17.11.09 00:23:15 | #

научитесь отделять семя от плевел (с)

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 07:55:57 | #

… прочитав все внимательно - делаешь заключение … Если у музыканта нет слуха - иди читай РЭП… если плохо играешь на гитаре - значит играешь АЛЬТЕРНАТИВУ… ЕСли нет мозгов композитора - тебе в АВАНГАРД…

CYKAHAX | 17.11.09 08:10:36 | #

Вы кое-что забыли. Типа если все при тебе - пиши гавнорок, да?

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 08:45:51 | #

… это по Вашей квалификации… а общепринято все что тяжелее хеви - называть говнороком… ферштейн?

CYKAHAX | 17.11.09 08:50:36 | #

Это еще что за бред?

Doo-Bop | 17.11.09 09:28:50 | #

ВОТ ТУТ ВАЩЕ НЕ ПРАВЫ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ПЕРЕСТАНЬте Абсирать хип-хоп, альтернативу(настояшую!!!!!А не мазафаку) и настояший авангард!!!!!!!!!

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 08:57:22 | #

… это не бред - это удручающая для вас действительность…

CYKAHAX | 17.11.09 09:02:06 | #

Да нет, мне абсолютно по барабану как кто что называет в вашем "профессиональном" кругу. Мало того, невольно вспоминаю ваши расказы про древний род, в котором никто никогда не пиздел.
Вообщем, не удручает меня это нисколько. Ведь главное содержание, а не название, правда?

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 09:05:32 | #

…конечно правда… я уважаю ваш выбор в музыке - только со временем вы поймете - что проповедуемые вами стили - музыкой не яляются…

CYKAHAX | 17.11.09 09:25:51 | #

Опять же, вы понятия не имеете про проповедуемые мною стили) Вы ведь никогда не слышали и не знаете где-то 95% того, что я слушаю и кому-то рекомендую) А вкусы у меня ну ооочень полярные. И вообще, я считаю, что у вас нету понимания музыки, вы не понимаете(не чувствуете) того прекрасного, что есть в стилях, которые вы так усердно бакланите, вы просто зацiклены на чем-то одном и это одно как большая черная пезда закрывает вам глаза. Попробуйте прочувствовать синкопированый грув и простую, но в то же время красивую и завораживающую мелодику BURIAL(если будет желание, альбом 2007-го года, UNTRUE) , или послушайте группу CYNIC , не будьте столь категоричны к тому, что не понимаете, вам ведь от этого хуже. Вообщем, я не учу вас, не подумайте, просто делюсь своими соображениями и идеями по поводу вашего пустословия и музыкальной ограниченности

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 10:10:38 | #

…видите ли - стили и жанры ,которые вы вы пользуете и хотите мне продвинуть - составляют менее 0,1 процента от всей музыкальной индустрии… я предночитаю прослушать великую музыку - которой нет конца и которая бударажит воображение… одна только музыка времен ренессанса - это годы прослушивания… ваши выводы относительно моей дремучести - явно поспешны и основаны на вашей музыкальной ограниченности… давайте для начала поговорим о Дебюсси или о Аркусе… А потом уже сравним их искусство с примитивизмом ваших кумиров… Наш спор ни к чему не приведет - надо подождать лет сорок - и при благоприятном стечении обстоятельств - можно с уверенностью сказать - чсто вы поймете меня… Музыка - это сфера прекрасного - но не брутального…

CYKAHAX | 17.11.09 10:17:18 | #

Всё, сдаюсь. Продолжать действительно безсмысленно. Вы толкаете и всячески поощряете триаккордный гавнорок, а мне расказываете за Дебюсси. Подождем пару лет, возможно вы изменитесь в лучшую сторону

CYKAHAX | 17.11.09 10:20:42 | #

бессмысленно

RioT | 17.11.09 10:28:27 | #

подождём 300 лет)))))))))) а пока дядя бу пишет говнорок и как СанРа - проповедует, мы будет делать своё чудное дело)

CYKAHAX | 17.11.09 10:29:15 | #

Дада))) Немузыку в массы)!

RioT | 17.11.09 10:30:41 | #

нойз и трупы

RioT | 17.11.09 10:26:20 | #

ОЛОЛО ! тогда почему вы как любитель ренессанса пишите не музыку ? что вам плохого сделала музыка что вы так над ней издеваетесь ? пишите НАСТОЯЩЕЕ И ПРЕКРАСНОЕ !!!

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 10:30:43 | #

… приведитем пример такого…

RioT | 17.11.09 10:33:50 | #

"музыка времен ренессанса", "Дебюсси или о Аркусе". для начала) а вот как добьётесь, вот тогда уже…

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 10:34:40 | #

…не смешно - я пишу почти всех кто ко мне обращается…

RioT | 17.11.09 10:35:48 | #

почти всех говнорокеров ? лол

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 10:38:24 | #

… и еще шансон и классиков и даже попсовиков…

сокира | 17.11.09 10:39:14 | #

а кого з класссиків ви записували?

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 10:45:18 | #

… новосибирский симфонический оркестр… академический ансамбль им. Будашкина… есть еще акдемические фолк коллективы - но это не важно…

RioT | 17.11.09 10:54:18 | #

http://www.realmusic.ru/ens_budashkin/ сильно гггггггг

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 10:59:26 | #

… это великие музыканты… ваша пробьлема - это то яяяяяяя.что есои музыкант играет не в вашем любимой группе - значит он говно… я уже зхдесь читал - что Вагнер - это говно… что монсератт кабалье не умеет петь… что у киркорова нет слуха… вот это бред…

RioT | 17.11.09 11:04:16 | #

дело не в самом музыканте а в продукте. под тем что вы читали, я не подписываюсь)
да, дядя Бу - наша любимая еда) голодные тролли очень радуются когда видят свежие посты дяди Бу)

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 11:05:57 | #

… мое любимое развлечение - посещение портала рог-львов…

RioT | 17.11.09 11:11:47 | #

аналогично)

RioT | 17.11.09 10:43:08 | #

не стыдно ?

ДЯДЮШКА БУ | 17.11.09 10:45:42 | #

… нет - я горжусь этим…

SelfishBitch | 17.11.09 10:37:28 | #

и вот так простой бомж метал становиться говнороком))
дифузия )))

сокира | 17.11.09 09:18:15 | #

Шо таке ПРОФАНАЦIЯ у музицi на ваш погляд i конкретно в авангардi, "електронiцi" iтд.

цікаво було б дізнатися, що таке авангард, на думку автора. і чому "електроніка" в лапках.
свою думку про авангард в україні вже висловила отут колись:
http://rock.lviv.ua/?category=7&article=12636

ще вважаю цікавими і/чи вартими уваги коменти на тему авангарду в оцих статтях:
http://rock.lviv.ua/?category=7&article=3051
http://rock.lviv.ua/?category=7&article=3366 (не знаю, хто автор, але з коментів видно, що ромаріо - так?)

ну і більше, мабуть, і не було. слово "авангард" на цьому ресурсі вживається кількома конкретними людьми, яких не більше, ніж пальців однієї руки. тому віднікуватися, що нічого особистого, немає сенсу. особисте все-таки є, і цього не сховаєш за смайліками і восторженними освідченнями.

як на мене, "відсутність вміння грати, сміття на слухача" і тп - це всілякий панк і хоркор. терпіти не могла цю музику, поки до мене не дійшло, що різну музику треба сприймати через її призначення і зважати на індивідуальне самоствердження. вона цілком успішно виконує свою функцію. за певними критеріями і в певних умовах ця функція - така ж, як і у військового пробивного ряду. зникають умови (розчиняються, розмиваються, помякшуються) - відпадає і потреба у функції. а продовження = інерція. а пережоване - несмачно.

у львові авангарду немає. те, що грають люди з тусовки на кубанській - не авангард. але їх творчість сміттям я б не називала.
пошуки вважаю завжди достойнішими за колупання на одному місці.
але ці пошуки повинні мати або певну логіку, або неперевершення емоційне рвіння. друге виокремлює генія, який трапляється раз на століття (і тут його точно немає, але Doo-Bop згадував про таких: http://rock.lviv.ua/?category=7&article=18287&com=465415), тому залишається логіка як раціональна послідовність. а для цього і класику треба освоювати, і тонко відчувати тенденції свого часу.
(до речі, щодо цього теж були вже спроби: http://rock.lviv.ua/?category=7&article=11737)

всілякі розпачання на теми занепаду мистецтва, коліноприпадання перед класикою - вважаю зайвими і пустопорожніми. саме поняття "авангарду" існує вже сто років. а розпачання про скочування світу - типові для всіх епох (припускаю, що то щось швидше психологічне).
стільки всього є нового красивого і приємного, що життя не вистачить переслухати, насолодитися, заглибитися, пережити.
а щодо класики - не знаю, не знаю, чи так вже варто її обожнювати. мати поняття - звісно, варто. але на те, щоб те поняття отримати, іде якась година, тиждень, нехай місяць, рік - а далі що? я востаннє була на концерті класичної музики цієї суботи, позавчора - і гріг, і прокофьєв, стандартна програма, так би мовити. а чи стала я кращою людиною від того, чи в мене відкрилися нові, глибші і тонші розуміння музики?

Doo-Bop | 17.11.09 15:27:51 | #

Постараюсь коротко)
"електронiцi".Просто так в лапки взяв))

"особисте все-таки є, і цього не сховаєш за смайліками і восторженними освідченнями." Якшо то про мене, то я вже кылька разів повторював шо стаття не носить провакативного характеру.Елі кому сь подобаеться писати коменти такого характеру-будь ласка.Їх на цьому сайті навалом)))Думка Кумара мені Кстаті реально вперла!!!Я від не чекав то від людини яка переслухала купу всяких речей, аля спускання шафи з металоломом і іншою хернею по сходам ітд)))

Мою думка про авангард…Я не буду повторювати все шо було сказано.Особливо МІклош відзначився. Спара у тому шо вважати авнгардом.Якшо Це ПРОЦЕС пошуку нових форм, то тоді жабовский правий, ясно звідки береться сміття))Те сміття є у всіх, даже у самих кратих сучасних діячів типу Зорна)Але те шо я мав на увазі у сабжі-все одно не авагард)Одна річ, Майк Паттон, який прекрасно себе відчуває у любому стилі-від металу до італійської оперетки, а інша-ті хто невміють настроювати інструменти, НЕ МАЮТЬ МУЗИЧНОГО Слуху, Не вміють ЧУТИ і МУЗИКУ і СТворювати бодай Якісь мелодії. От коли такі люди починать називати себе авангардом, от то да)))))))) Ти можеш канешно сказати шо вони створюють якісь форми мені незрозумілі, але в цьому я засумніваюсь, оскіки вони НЕ ВОЛОДІЮТЬ МУЗИЧНИМИ ФОРМАМИ, якіна їх думку ВВАжаються ПРОСТИМИ))Людина може не знати нот, і не мати музичної освіти, але ЯКШО ВОНА ЧУЄ МУзику, може створювати мелодії і формувати вищі організації звукового полотна зі будь якими ритмами і у БУДЬ-ЯКОМУ Ладу:байдуже пентатонічні звукоряди, діатонічні лади, 8 ступеневі гами ітд це неважливо-оттоді вона МУЗИКАНТ. Це розповсюджується і на ШУМИ також, я думаю про ембіент ніхто не буде сперечатись шо то мистецтво)У нас у Львові багато хто взагалі не чуе.Багато людей МЕХАНІЧНО ЗАВЧАЮТЬ або Пентатоніку-і грають каряві гавноблюз соляги без фразування і мелодій, або завчають мелодічні патерни у основних ладах і унило видрочубть їх під метроном, вставляючи будь куди.Музики там нема))ЯКШО авангард називати не процес, а музика то вона існує давно з часів БАХА а може і раніше. Міклош писав вже вроде))
Прочитав я твою дискусію с Хіппі і мушу визнати шо ти трохи не права. Знову згадаю Майлза Девіса)Його музика починаючи від In a silent way, Bitches Brew до другого уходу в блядування-це був самий настоящий аванагард.Особливо це видно по концертним виступам того часу.ВІн реально сворив нові ФОРМИ.Мелодії звучали зовсім по ігшому і ритми також).Ясно шо він був знайомий з музикою багатьох классиків і працями теоретиків різних.Його музику тоді незнали як назвати і назвали-фьюженом.Спочатку це був формально сплав джазу і року, потім змішування стилів розширилось.АлЕ справа в тім шо у його випадку і у випадку деяких інших, кількість перейшла у нову якість))Це не було просто рок+джаз)))Кароче в тому я тебе не переконаю канешно)))Розвиток фтюжену і його сучасний стан це окрема тема))Ну а Коулмен не дивлячись на епатаж фрішний потрясающе мелодійний доречі,Я думаю різницю між авангардом і фрі-джазом ти розуміеш
Білл Фрізелл, який у Naked City починав- полюбе АВАНГАРД.ХОЧА здається шо то коктейль стилів))Але кількість переходить у якість=НОВА ФОрМА. Геныї створюють неповторне звучання.Про Зорна мовчу. Доречі в Київі на джаз фесті недавньому слухав Bester Quartet (бувший Cracow Klezmer band, шо в Зорна на лейблі пишуться). РЕбята ебошили так шо ппц))Вроді клезмер, старе як світ, а з нього ліплять нові форми і звучання))))

"у львові авангарду немає." Повністью погоджуюсь.Гравіцапа морлодці, але вони не авангард)Про тусовку на Кубанскій не знаю))Може інші скажуть))

"всілякі розпачання на теми занепаду мистецтва, коліноприпадання перед класикою - вважаю зайвими і пустопорожніми. саме поняття "авангарду" існує вже сто років. а розпачання про скочування світу - типові для всіх епох (припускаю, що то щось швидше психологічне).
стільки всього є нового красивого і приємного, що життя не вистачить переслухати, насолодитися, заглибитися, пережити.
а щодо класики - не знаю, не знаю, чи так вже варто її обожнювати. мати поняття - звісно, варто. але на те, щоб те поняття отримати, іде якась година, тиждень, нехай місяць, рік - а далі що? я востаннє була на концерті класичної музики цієї суботи, позавчора - і гріг, і прокофьєв, стандартна програма, так би мовити. а чи стала я кращою людиною від того, чи в мене відкрилися нові, глибші і тонші відповісти
розуміння музики?"
Погоджуюсь практично зі всім, але БАХ це напевно самий крутий чел шо мутив музон!!))

Doo-Bop | 17.11.09 15:29:19 | #

Сорі за граматичні помилки))

сокира | 18.11.09 12:01:27 | #

ну шош, все ясно. дякую, що виклав свою точку зору у цьому коменті. мушу тебе розчарувати, що поняття авангарду не таке субєктивне, як того хотілося б "у нас у львові". існує всього два значення цього слова в контексті мистцетва - 1. конкретний історичний період, коли відбулася революція і повне заперечення канону, що існував до того часу; 2. будь-які радикально нові форми мистецтва в будь-який період часу. те, що ти (і нірріе) намагалися навязати мені в доказах, це просто зміни, а не радикально і революційно нові заперечення існуючого канону. якщо ж притримуватися твоєї (і нірріевої) точки зору, вважаючи фюжн авангардом, тоді сміливо можна і львівський творчий процес називати авангардом, і будь-які інші зміни, будь-чиї спроби і т.д. не буду повторюватися, але сплави, суміші і доданки одного-двох елементів не є чимось радикально новим. це тільки сплав і суміш. якщо уявити собі це як кухонну страву, то фюжн - це перемішаний борщ в казані, авангард - це те, що потекло по стінках казана. ще одна невідємна ознака авангарду - він завжди маргінальний. тому він "пробивається", як військовий передовий ряд.
якщо з кухнею в мене не дуже виходить пояснити, то вдамся до гострішої аналогії. фюжн - це як пробувати нову позу в новому місці зі своїм постійним партнером. авангард - це радикально новий партнер, зрада, развод і тумбочька.

звісно, те, що відбулося/відбувалося у той період 25-30 років першої половини минулого сторіччя, мав колосальний вплив на всю подальшу музику - саме тому і зявилися зорн із паттоном (а не через те, що бах такий одурєнний мужик), і саме тому (читай: по інерції) деякі прояви пошуку нового в музиці називають авангардом донині (наприклад, поєднання року з якимись ще формами мистецтва, що може вписуватися в поняття пост-року, але обєктивно є спірним). за майлса починати не хочу, бо знаю, як ти болісно реагуєш на розмови про своїх кумирів, скажу тільки коротко, що багато критиків погоджується із тим, що особисто він нових форм не винаходив. так, він неймовірний музикант і шалено впливова постать, і я його теж дуже люблю, і так, його альбом Bitches Brew був авангардним (відповідно до поняття про період), але мушу звернути увагу на те, що нірріе тулив нам відео не майлса, а сучасного виконавця джаз-року, що авангардом назвати не можна навіть у бібрці.

а що стосується кубанської, то я особисто дуже підтримую всі їхні починання, і мені абсолютно пофіг, хто і як себе там називає. гавно там не грає ніхто. там є приколи, і там є якість (що б хто не вкладав у ці слова). і називати авангард гавном поруч на форумі, де висить запрошення на концерт, для організації якого старається з усіх найкращих намірів купка людей - щонайменше некоректно.
так, у львові немає авангарду в його радикально-новому сенсі слова. але він маломожливий зараз у світі впринципі, оскільки немає канону мистецтва, все доступно і все дозволено - виражайся, як хочеш. тому і заперечувати немає що. а нове звучання для львова потрібне і бажане. такоє.

Doo-Bop | 18.11.09 16:04:10 | #

Ну шо ж, так як я й казав)Я тебе В принципі переконувати не збираюсь, оскільки в тебе вже давно є про все своя думка і ти так чи інакше вважаєш себе знатоком авагарду(не сприймай як образу тіки, це без підйоба!))Та тут і суперечки в принципі немає, оскіки кожен як хоче так і вважає(і має на це повне право!).Це теж саме як і у випадкуз стилями і всім решта.Я лише хочу сказати, шо треба думати самому, а не сліпо довіряти тому шо десь читаеш і чуеш(хоча ти думаеш, я не сумніваюсб).Хто там шо називає авангард, мене в принципі не обходить))) В мене є своя думка на це,І не тіки в мене А Й в БАГАТЬОХ Доречі ХорОших МУЗИКАНТІВ. А про ВІДЕО хіппі Я ДОРЕЧІ не згадував)) ВОТ ПРО МУЗИЧНИХ КРИТИКІВ, я промовчу))))Вони ваще НІХУЯ не роблять і не створюють)ТОй же ж МАЙЛЗ їх ненавидив (сподіваюсь ти автобіографію прочитала)
"авангард - це радикально новий партнер, зрада, развод і тумбочька."))Я повторюватись не збираюсь, можливо ти колись зрозуміеш шо я мав на увазі, адже ті приклади шо я навів мені здаеться добрі.
А от Про КУБАНСЬКУ, ну СКІКИ Можна!!!!!Ну шо н-разів повторювати!ДА МЕНІ ПОХУЙ ВЗАГАЛІ ШО ТАМ ГРАЄТЬСЯ І КИМ)))))))))))))))))Я взагалі не знаю шо ТАМ відбувається))))))))ЯКА ТУСОВКА!!!?????По твоїм коментам, виходить шо там збираються люди і творять АВАНГАРД)))))Та ще ніодного там концерту не було авангардного))Запитайся тих ХТО тим займаеться)))

Miklos | 19.11.09 14:29:37 | #

Bester Quartet цікаво, треба буде послухати :) з українських Валентина Сильвестрова хотілось б згадати. взагалі щастя, що в нас така людина народилась та працює. воістину колос світової величини

EmperoR | 17.11.09 15:38:54 | #

до речі, у цій статті pissing_duchamp доволі чітко все прояснив. http://rock.lviv.ua/?category=7&article=3051

сокира | 18.11.09 11:48:36 | #

так, кількома словами. шкода, що мало хто читає ті кілька слів. та й взагалі мало хто робить висновки з корисних статей. зате живописно скандалити виходить круто.

Doo-Bop | 17.11.09 09:26:11 | #

Знову ж таки поясню))Цей пост не мае за мету якито абсирон львiвських музикантiв)Про то хто тут, як, i шо грае я давно свiй висновок зробив.Я кажу про ситуацiю не тiки у Львовi, а загалом))Якшо хтось вважае це провокацiею-то судить по собi)

сокира | 17.11.09 09:28:46 | #

загалом шлак є будь-де. але є і краса. загалом.

Doo-Bop | 17.11.09 09:32:02 | #

Пiзнiше почитаю за твоiми лiнками)

Hatred | 17.11.09 10:36:19 | #

Незнаю.. відверто мені набридли ті термінування в музиці.. головне, щоб подобалось те, що слухаєш і щоб було якісним..
Часто я чую фрази від людей типу, ну я того стилю, напрямку не котірую але мну сподобалось..
Яка різниця, після того всього термінування музика перестає відчуватись..

CYKAHAX | 17.11.09 10:38:19 | #

Термінування потрібне для полегшення пошуків того, що тобі подобається.

Hatred | 17.11.09 10:54:12 | #

Я погоджуюсь з тобою..
Можливо всім музикантам відомі відчуття, коли вони йдуть на концерт груп і дивляться на виступ з точки зору вже не звичайного слухача, а вже оцінювача техніки гри та зіграності і т.д. і в цьому різниця між тими хто махає хаєром, слемиться під концерт і тим хто стоїть і просто слухає..

RioT | 17.11.09 10:55:46 | #

это ужасно кстати. сложно словить магию музыки когда знаешь что и как делается. хотя канеш свой кайф есть, но нет полёта

Hatred | 17.11.09 11:03:42 | #

От прикольні відчуття коли дуже малим слухав рок музику і взагалі не шарив звідки і з чого ті звуки робляться..але мене то перло дуже!!

RioT | 17.11.09 11:04:54 | #

дааааааа))))))))))

Hatred | 17.11.09 11:15:39 | #

Часто люди не приймають різних стилів до прикладу, якщо це блек, то це вже шось страшне, то зло..я того слухати не буду і т.д…навіть не маючи уявлення, люди часто судять по стилю і лише пізніше з часом стають протилежної думки..

CYKAHAX | 17.11.09 11:22:23 | #

І про що це говорить? про те що поділ на стилі непотрібний? Чи просто підтверджує факт наявності ахуєнної кількості твердолобих мудачьків? Канєшна, є ше вийнятки, коли смак ше не сформований і ніфарок йде за модою, тіпа сьодня блек не в моді, не буду слушати, лучше слухану мітолцор, а завтра модний стане прогрессів блек, тоді слухану блек і сразу стану нєєбаца опен-майндед і буду песати шо стилі нахуй нє нужни, бо єслі б блек не називали блеком, я б почув його набагато раніше і поняв би якато ахуєнна музика?

Hatred | 17.11.09 11:43:13 | #

Це справа смаку, і сприйняття слухача, а не назва стилю чи віяння моди..думаю не тре надавати велике значення стилями, а це часто роблять, особливо молоді групи, які пишуть в статтях що грають прогесів рок, а самі не шарять, що то таке..

CYKAHAX | 17.11.09 11:50:47 | #

ну так нелогічно, вони не знають шо то таке саме через те що не приділяють багато значення стилю. От якби приділяли, то знали б шо грають не прогрессів рок

Hatred | 17.11.09 13:31:43 | #

знати і вміти не одне і теж, як знати шлях і пройти його..
Doo-Bop якраз про відсутність вміння грати..і толкові замінюють то експеріменталом, щоб по менше наїджали на них

Hatred | 17.11.09 11:50:42 | #

До речі про відсутність вміння грати)) можливо з часом це буде пріоритетним грати музику метедом "відсутність вміння грати" і це буде нова субкультура і можливо навіть напрямок у музиці)))

Lanz | 17.11.09 15:09:32 | #

цей напрямок вже є десь років з 30, а то і всі 40. і субкультура навколо того вже виросла давно, хоча "відсутність вміння грати" була там на початках, зараз вже все інакше.

famary | 17.11.09 16:38:04 | #

те, що зараз називають авангардом, більше схоже на таке собі мистецтво навиворіт.
воно може і здатне чимось шокувати, провокувати і тд, але далеко не завжди в позитивному розумінні цих слів.
основна вада в його одноразовості. пару разів таке послухаєш, може ще цікаво, але на цьому все і зупиняється.

а щоб створити ефект профанації і "неакуратності", і це подобалось людям і щось приносило,
то до цього ще треба йти і як би дивно не звучало, багато над цим працювати.

EmperoR | 17.11.09 21:14:51 | #

тут ще дуже важливо уточнити, яких саме авторів ти маєш на увазі під словами "мистецтво навиворіт". якщо ж це — дилетанти місцевого розливу, то цілком виправдане засудження такого "мистецтва".
але якщо це майстри світового класу, до якого ти піднятись просто не здатна — то варто бути обережною зі словами. люди роки присвячують своїм роботам, і хоча й це арт для одиниць, але тут скоріш наші з вами недоліки винні, а не митці-експериментатори.

famary | 19.11.09 15:21:15 | #

так, звичайно 1ий варіант.
ніхто не проти авангарду, якщо він несе ідею і автор вкладає в нього душу і сили.
таке мист-во здатне ламати стереотипи, відкривати нові бачення.
але у своїх спробах іти лише шляхом навмисного супротиву загальним еталонам та здорового глузду, деякі заходять занадто далеко.

Doo-Bop | 17.11.09 16:42:36 | #

Додам ше про нові форми та інше)Хорошо б було шоб у нас у місті хоча б освоїли класичні, прості форми))Та й шо в них якшо розіьратись поганого?Хотів би я шоб в нас хоча б половина музикантів доросла б до музичного професійного рівня Лєнона з грін сайленсу)ТО б вже було б добре))

сокира | 18.11.09 12:05:54 | #

нічого поганого. взагалі якийсь переполох з тим авангардом. хтось себе так назвав, комусь іншому здалося, що вже того раптом забагато, і все воно гавно. якось спокійніше треба сприймати і авангард, і гавно з ним же вкупі.

V_lw | 17.11.09 19:39:23 | #

профанация - это, по ходу, сознательное искажение изначальной сути какой то идеи. в чем суть музыки?
т.е. когда музыка становится не результатом творчества,не произведением искусства, а становится,например, источником денег ради денег - вот это профанация)))))) профанатор - это , например, человек, который ничего не понимает в музыке, но считает, что если он дает деньги, то музыкант должен ему лабать, ПОТОМУ ЧТО ПЛАТЯТ. я не говорю о деньгах, как деньгах, я говорю о смысле который вкладывается в понимание музыки. когда из музыки делают товар уровня моющего средства или косметики - это профанация.
а вопрос профессионализма, по идее, не имеет ничего общего с профанацией. я, например, считаю, что должена быть разная музыка. разных жанров, даже разного качества, разной сложности. проблема в смещении ценностей, несоответвии уровня музыки ее месту в общем потоке, ее доступности ( всымсле возможносетй музыканта быть услышанным) (и тут уже влазит шоубизнес, именно как сфера загребания денег). а аматоры, любители - должны развиваться. у них также должна быть возможность выступать, переживать на сцене.

EmperoR | 17.11.09 19:52:36 | #

це добре, але тема, все-таки, про авангард, а не про гроші (?)

V_lw | 17.11.09 21:35:25 | #

в названии темы еще видно слово "профанация".

EmperoR | 18.11.09 00:42:45 | #

назву теми потрібно читати повністю

V_lw | 18.11.09 12:42:12 | #

1) тем не менее я не писал о чем то не касающемся темы.
2) "еще слово "профанация" ": "еще" - подразумевает, что "профанация" - не единственное что я прочитал в названии темы.имхо у тебя какое то машинальное мышление. ты теряешь живую связь между словами.
3) мало того, я еще и прочитал пост автора темы. и если б ты внимательно прочитал мое сообщение не с позииции "доебаться", а с позиции "вдуматься", то по крайней мере заметил бы, что мысли в нем касаются всей темы.

Sergi | 17.11.09 20:59:46 | #

почитав трохи, і відразу згадалась пісня з хітпараду: «Гравіцапа - Денис, ти шо дибіл! Твої предки казакі з хрестів сміялися з ляхів, а ти через фігню униваєш.Нє апускать рук!». От не можу тільки зрозуміти, то іскуство чи прохванація чи "ікспирімєнт"?.. мабуть я не шарю

Sinner | 18.11.09 00:42:20 | #

до речі шось собі подумав і думаю шо авангард по суті не є ніяк не явищем глобальним. тобто авангард може бути глобальним, але якшо говорити про культурне середовище то може цілком бути явищем локальним, якщо це явище змінює і розвертає і напрямлює це культурне середовище.

сокира | 18.11.09 00:46:38 | #

типу для конкретного середовища якісь новинки вважати авангардом? ну нє, не в умовах таких глобальних інформаційних технологій. в якихось герметичних культурах хіба що.

Sinner | 18.11.09 11:55:19 | #

якшо "авангард" є новим в середовищі (при умовах глобальних інформаційних технологій), але сам по собі є калькою авангарду кагбе глобального, тоді так - точно не є, і писати дійсно треба в лапках. Але справа в тому, що навіть в таких умовах (глобальних інформаційних технологій) культурне середовище не може містити в собі все, шо вже є створеним раніше і все шо відбувається в даний момент (тобто навіть авангард глобального масштабу). щось нове ше суттєво змінить все культурне середовище і буде авангардом для того культурного середовища, хоча не буде ним, можна сказати, обєктивно і глобально. А вже пізніше - хз, одразу глобальним авангард навряд стане, а от якось "розганяючи" культурне середовище може і мати шанс стати. ІМХО звичайно. і додам шо імхо авангард як такий більше стосується змін які він НЕСЕ, а не внеску який він ЗАЛИШАЄ.

БляДОящер | 18.11.09 16:24:34 | #

блииииииииннннннннннннннннннн сколько читать…хехех…новые новости …чатнука

famary | 19.11.09 15:27:38 | #

щось той весь псевдоавангард нагадує стару казочку.
коли всі чують якусь "авангардну" пісеньку, де музиканти просто не вміють грати, або читають якусь сучасну літературу,
яка більше нагадує генератор випадкових слів, і кажуть що це круто, бо, млін, інакше ти виглядаєш відсталим від життя, і взагалі
не можеш належати до сучасної еліти і тд…
аж поки хтось не скаже "народ, та це ж гімно якесь" … і деколи буде правий)