Солодка смерть

| 84 | Розділ: Офтоп | 11 листопада 2009 11:48

Усім доброго настрою=) Я завбачливо вибрав для цієї теми розділ флуд, оскільки навряд чи смерть має якесь безпосереднє відношення до року (ну якщо, звісно, не мати на увазі дезню))) Тому кожен може писати, що душа забажає.

Одразу розчарую тих, хто подумав, що йтиметься про смерть від нещасних випадків на "Світочі" чи трафунків на радехівському цукровому заводі)) Сьогодні мова не про те…

А йтиметься про певні наркотики яко панацею від певних болячок. Думаю, багатьом із вас відомий той факт, що впродовж останніх десятиліть дослідження ЛСД та інших галюциногенів відкрили нові можливості для полегшення емоційного і фізичного страждання смертельно хворих на онкологічні та інші хронічні захворювання. Безумовно, психоделічна терапія не здатна вилікувати рак, однак у даному випадку "звеселяючі" препарати виступають своєрідним каталізатором, який дозволяє отримати доступ до глибин підсвідомості пацієнта, недосяжний за допомогою інших методів, і допомогти уникнути йому усіляких маразматичних припадків, тривоги, суїцидальних поривів і тд.
Окрім того доведено, що психотерапія у поєднанні із використанням ЛСД і ДПТ (діпропілтриптаміну) суттєво знижує або й взагалі усуває різкий фізичний біль, чого не можна було досягти навіть завдяки кінським дозам анальгетиків.

Ясен перець, що такою терапією цікавляться не лише лікарі, але й письменники, філософи та інший небайдужий до цілющих властивостей "кислоти" народ, зокрема вуйко Олді Хакслі, який пропагував полегшення присмертних мук за допомогою ДЛК, та і сам, вмираючи від раку у 83-му, попросив свою жону давати йому по 100 мікрограм елесдусі для апетиту=)

Ну і жменю уваги хотілось би закцентувати безпосередньо на самій "солодкій смерті", тобто на евтаназії як такій. Як не дивно, нею не гребують ні пересічні громадяни, ні відомі усім нам світлі уми. Зокрема, і старий Зигі Фрейд, відчувши, що "усьо плохо", попросив ввести йому смертельну дозу морфію (правда процедура відходу розтягнулася на два дні). От після того всього і назріло питання: а як до присмертної наркотерапії і свідоме вкорочення віку ставитесь ви?

ПіСі Я розумію, що ця тема не настільки цікава, як одна із попередніх про бюст Карпи, але все ж… =)
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

PacyuchinA | 11.11.09 12:18:58 | #

Позитивно ставлюсь. Хочеш здохнкти не мучитись сам ы нших не мучити-здохни…

Kelt | 11.11.09 12:36:39 | #

А якщо ти не усвідомлюєш, хочеш ти цього чи ні?

PacyuchinA | 11.11.09 14:10:32 | #

Тобто не усвідомлюєш?

Kelt | 11.11.09 14:56:27 | #

Ну скажімо, якщо біль познущався із твоєю свідомістю і в тебе пошкоджена мотиваційна складова.
Просто цікаво, чи ти зараз, із здоровим глуздом, дозволив би себе прогнати через таку терапію у майбутньому якщо щось не дай Бог… *стукає по деревині*

PacyuchinA | 11.11.09 17:06:59 | #

Якшо це не пошкодить смакові відчуття і пісюн, то згоден…

hendr1x | 11.11.09 12:19:00 | #

Рассуждать про смерть не будучи на ее грани как минимум неуважительно. Как можно обсуждать плохо это или нет(наркотерапия и т.д.)? Вы же не можете понять как умирающему человеку от рака и т.д. больно, как его эта боль разрывает на части.
Все сказанное тут будет просто тупыми догадками людей не понимающими. И надеюсь никому не прийдется быть на месте тех людей кому нужны обезболивающие в связи постоянной непрекращающейся сильной болью.

brutal_gore | 11.11.09 12:32:57 | #

***Рассуждать про смерть не будучи на ее грани как минимум неуважительно*** - тогда рассуждать вообще ниочем не стоит…
у меня было такое дело ,меня неделю откачивали в реанимации…и единственная моя мысль когда я приходил в себя была - отрубите меня,как можно быстрее отрубите…
и ниче..уважения к смерти как то не добавило…

Hippie | 11.11.09 12:41:54 | #

єєєє! розказуй чьо в реанімації був!! світло в кінці тунелю бачив?

brutal_gore | 11.11.09 14:15:58 | #

ніякого світла,ніяких барадатих мужиків в білих тогах…тіко медсестру коли до тями приходив і шприц з морфієм))))

Pooh | 11.11.09 14:36:03 | #

аааа нааааркаман!

hendr1x | 11.11.09 12:47:39 | #

***Рассуждать про смерть не будучи на ее грани как минимум неуважительно*** - тогда рассуждать вообще ниочем не стоит…

я про это и говорю. Какой смысл обсуждать?

brutal_gore | 11.11.09 14:16:35 | #

тогда стоит закрыть вообще этот сайт…какой смысл что либо обсуждать…

hendr1x | 11.11.09 14:34:59 | #

не преувеличивай и не входи в крайности.

Kelt | 11.11.09 12:34:33 | #

Логічно, звісно, але… Люди часто дискутують про ситуації, в яких не побували і хто зна чи побувають. Про війни, голод, природні катаклізми… Але тим не менше у всіх формується певне бачення ситуації і певне ставлення до неї. Нехай і побудоване лише на здогадах…

hendr1x | 11.11.09 12:53:19 | #

Так в том то и вся беда, люди не понимают про что говорят и строят свои иллюзии на своих догадках. Ну как то так.

слоненятко | 11.11.09 13:10:31 | #

ну так якщо в тебе немає ніяких знань теоретичних чи як в Кумара практичних то чого взагалі тут щось пистати? я багато літератури, є люди які переживали якщо не клінічну смерть то принаймні помираючи від невиліковної хвороби могли описати свої відчуття від такої терапії - чи мені не можна наприклад обговорювати побут індіанців південної Америки бо я там не був і хз чи вся інфа яка є про не ї то піздьош щоб нас заплутати?

Абажаю коментарі тіпа ви не даєте дупля ніхто не дає бупля всьо дуже серйозно і розходимося по домам, особливо на початку статті

hendr1x | 11.11.09 13:28:50 | #

ради бога, обсуждай что хочешь. Я умываю руки

НІМФА | 11.11.09 12:41:49 | #

Дивна тема

Hippie | 11.11.09 12:42:21 | #

самогубство гріх!

НІМФА | 11.11.09 12:43:16 | #

Яке самогубство?

hendr1x | 11.11.09 12:51:36 | #

не приплетай сюда религию, какой грех когда боль невыносимая и все мысли про то чтоб кто то что то сделал чтоб боль ушла. И поверь если начать молится то боль не пройдет. В вот морфий или лсд поможет.

слоненятко | 11.11.09 13:11:17 | #

ти помирав і молився що знаєш що не проходить?

hendr1x | 11.11.09 13:31:32 | #

когда я был в реанимации, пробывал молится, непомогало. А вот врач уколовший лидокаин облегчил боли.

Еще раз говорю зачем приплетать религию?

Kelt | 11.11.09 14:06:57 | #

То просто Бог почув твої молитви і прислав лікаря з ін'єкцією=)

hendr1x | 11.11.09 14:16:52 | #

ладно, пусть будет так))

Hippie | 11.11.09 15:30:06 | #

ну от, невіруючий. лежиш, тобі хуйово, ти просиш бога "сдєлай шота", бог посилає лікаря, лікар робить укол, тобі стає легше, зрештою тебе виписують з реанімації, ти сидиш на рокльвів і пише комент "я коли був в реанімації - то мені бог ніхуя не поміг". а бог сидить і думає "бля, треба було тому лікарю крила причепити".

Kelt | 11.11.09 12:52:04 | #

Жадати Карпу, коли вона вже одружена - ще більший гріх;))

НІМФА | 11.11.09 12:54:50 | #

неа то не гріх

Rostyslav777 | 11.11.09 12:57:07 | #

То не гріх…То фізіологія!

НІМФА | 11.11.09 12:57:59 | #

швидше всього гомони

Rostyslav777 | 11.11.09 12:59:05 | #

Наскільки наскільки швидко гомоніти???

НІМФА | 11.11.09 13:00:25 | #

незнаю…

Pooh | 11.11.09 14:37:46 | #

а) я не розумію за шо тут плюсонули.
б) не возжелай жони ближнього свого - один з основних гріхів. фізіологія?

Kelt | 11.11.09 14:42:20 | #

Дяки, я якраз саме це і мав на увазі=)

Rostyslav777 | 11.11.09 15:22:49 | #

Фізіологія у людини від початку її існування,а християнство то вже набуте. Крім того який то ближній?

Hippie | 11.11.09 15:35:18 | #

який він нах ближній, коли він в США?

Rostyslav777 | 11.11.09 12:50:28 | #

Краще здохнути ніж перед смерттю стати наркоманом!

hendr1x | 11.11.09 12:52:16 | #

вы кажется тему совсем не прочитали

Rostyslav777 | 11.11.09 12:56:04 | #

Прочитав добре… "Солодка" потрібно писати в лапках. У всіх своє відношення до смерті і до життя,одні всіляко чіпляються за безглузде чи не зовсім існування,а інші і раді піти та не мучитись… Найпростіший спосіб не завжди найлегший!

hendr1x | 11.11.09 13:42:27 | #

не, ты меня неправильно понял. Тема то про - Что лучше прожить месяц в адских муках и в полушоковом состоянии от боли и в конечном результате умереть или же прожить этот месяц но без боли хотяб.

Тема еще затрагивает наркоманию но то мне не интересно, у каждого свои мозги на плечах чтоб понимать или не понимать что наркомания ни к чему хорошему не приводит.

Rostyslav777 | 11.11.09 15:18:01 | #

Цей місяць без болі як ти пишеш,то вже не людина,а рослина. Коли ти прокинешся і тебе нічого не болітиме значить ти вмер!

Kelt | 11.11.09 13:57:26 | #

Та ні, тут поняття "солодка смерть" вжито як усталений вираз, тому лапок не тра.
Бобру зрозуміло, що у всіх власне ставлення до того всього, тому мені й цікаво почути думку кожного (гг, звучить якось по яйнуковицькому))
От відомо, що багато людей на такому "завершальному" етапі відкривають у собі різні завуальовані таланти: музиціюють, пишуть тощо. То що краще: стимулювати людину до творчості як волі до життя чи просто пустити усе на самоплин?

Rostyslav777 | 11.11.09 15:20:20 | #

Таких людей одиниці,можливо їм дійсно потрібно відтягнути час для творчості,але ж більшість,або розкисає або замикається в собі,або зовсім ніфіга не усвідомлює під впливом прийнятих речовин.

Kelt | 11.11.09 15:27:21 | #

Так в тому й справа, що за ціль поставлено, щоб таких творчих людей ставало більше. Звести до мінімуму патологічну інтравертність і пустити мислю у продуктивне русло. І не думаю, що під препаратом народ "зовсім ніфіга не усвідомлює", просто починає дивитися на світ під іншим кутом.

Rostyslav777 | 11.11.09 15:31:44 | #

Дивлячись який больовий поріг,якщо біль занадто інтенсивний то явно нічого хорошого не вийде,бо дози теж відповідні будуть. Але можливо ти і правий,просто скільки людей стільки і думок… У більшості випадків просто не хочеться втрачати рідних людям от і подовжують їм життєвий шлях…

mezkerei | 11.11.09 13:02:05 | #

фігня то всьо

БляДОящер | 11.11.09 14:14:52 | #

Никакая не фигня,если относится бездушно к людям "обречённым"…а так со многим согласен с hendr1x, думаю и с Kelt, в данной теме обсуждалась сладкая смерть (ну в таком случае она сладкая физически)смертельно-больных-наркота то проходит как и обезбаливающие… ,а не обычных наркош или обычных людей…в таком случае это абсолютно нормально,сам то выбор стоит от этого человека ,к тому же откуда нам знать ,как анализирует человек больной раком или спидом свою дальнейшую жизнь,это тяжёлая психология…процитирую статейку о раке "Чем тяжелее психологическая травма, тем труднее всё это пройти, и займёт больше времени"

Kelt | 11.11.09 14:36:12 | #

Конструктивно=) Але думаю, що солодка вона не лише фізично, оскільки в такій специфічній ситуації фізичний біль нероздільно зв'язаний із душевним. Я б навіть сказав, що наростаючий комплекс меншовартості коробить більше, ніж нейрофізичні реакції на порушення цілісності тканин. І саме для того, щоб біль не витісняв із свідомості усього її попереднього вмісту, задумали це все дійство. Хоча справді, аналіз "на відстані" - вельми суб'єктивна річ.

hendr1x | 11.11.09 14:21:34 | #

а да, еще очень надеюсь что тема не перерастет в срач.

Bazzillio | 11.11.09 14:37:49 | #

блін, а я подумав, що то тема про юзера світ-дес. Типу звернення, що давно не появляється
http://rock.lviv.ua/?action=userinfo&id=4596

Pooh | 11.11.09 14:41:09 | #

лсд дають? це ж галюциноген жудкий, він хоч і має знеболюючі властивості, але не думаю, що доза там достатньо буде велика щоб тріп зловити. а так морфієм накачують під зав'язку .
передсмертна наркотерапія не завжди прискорює смерть.

Kelt | 11.11.09 14:51:01 | #

Та дають, не скупляться=) ЛСД справді так би мовити "малоконтрольований" препарат, але америкоси вже потрохи його осідлали. Вкачують від 200 до 600 мікрограм - того достатньо для того, щоб від'їхати на 12-14 годин. Морфій тут не допоможе (принаймні, якщо вірити компетентним у цій галузі дядькам, скажімо Станіславу Грофу)…

Pooh | 11.11.09 14:54:31 | #

ну хз, я би чота стреманувся галюциноген такий приймати, коли організм розриває. невідомо, що можна буде потім в своїх фантазіях побачити

Kelt | 11.11.09 15:02:24 | #

Так саме тому ця терапія передбачає не лише ін'єкційну стимуляцію, але й роботу психолога. Тобто вона як ключ до дверей, у які психотерапевт згодом планує зайти, щоб спрямувати фантазії у "правильне русло".

EmperoR | 11.11.09 14:44:40 | #

морально незадоволений смайлик-християнин

Kelt | 11.11.09 15:57:35 | #

От ти то написав, а він в мене намертво засоціювався із малим, що в тебе на аватариську. Такий собі незадоволений християнин-бігун на далекі дистанції=)

Morphine | 11.11.09 15:02:43 | #

секс це також наркотик, взагалі все життя можна сказать це наркотики, від усього ми маємо залежність…

Hippie | 11.11.09 15:38:43 | #

від усього ми маємо залежність…від усього ми маємо залежність…від усього ми маємо залежність… (бубнить)

madness | 11.11.09 16:59:08 | #

давно решил сколотить себе запас на чёрный день. и где-то в южной америке тихонько отьехивать последние годки.
только поймите мну правильно, не как овощ, нихуя не соображающий, а как раз жебы норм себе почухать.

Kelt | 11.11.09 17:04:10 | #

В тебе якась схемка неправильна: це запасатись тре там, а "тихонько отьехивать последние годки" потім можна і тут =)))

madness | 11.11.09 17:19:10 | #

тут карается законом.

Kelt | 11.11.09 17:24:56 | #

Ну якщо це буде справді "тихонько", то стражі закону не запеленгують))
Але зара мова троха не про те… =)

spitefulmouse | 11.11.09 22:19:31 | #

Ти хауза передивився? там остання серія якраз трохи про евтаназію.

Kelt | 12.11.09 09:28:15 | #

Та не, я не дивлюся такого… =)

Kelt | 12.11.09 12:31:15 | #

До речі, ще трохи інфи, для тих, хто таки проти схожого способу терапії.
Зараз у багатьох країнах (в штатах, як завжди, найбільше) поширене явище, коли якийсь хлопчина приходить в школу (універ, офіс), усіх стріляє на своєму шляху, а потім і собі пускає кулю в голову. Так от, при з'ясуванні що й до чого, у 60-70% цих вбивць виявляють рак мозку або якусь схожу біду. Звідси й запитання: чи варто жертв канцерогенів із деструктивними намірами просто ізольовувати і вони покірно чекатимуть на свою участь, чи все таки краще пропустити їх через психоделічну терапію і спробувати втихомирити маніакально-депресивний синдром?

Hippie | 12.11.09 12:33:08 | #

шо ти розводиш полеміку? чого хочеш добитися? в тебе рак мозку і ти шукаєш поради?

Kelt | 12.11.09 12:56:28 | #

Злий ти якийсь=) Якщо це було б так, думаю, на міркування навколишніх мені було б уже начхати.
Полеміка передбачає просто приготування харчів для роздумів (тим, кому це цікаво), оскільки все, що тут написано відбувається поряд із нами. Ноу мор, ноу лес.

Hippie | 12.11.09 13:11:52 | #

яку ти хочеш почути выдповідь?

Kelt | 12.11.09 14:18:25 | #

Аргументовану

Ата | 12.11.09 14:38:28 | #

як ми ставимось до евтаназії? з якого боку - людини, якА то має зробити чи якІЙ?

в тому є багато суперечливого. а раптом помираючий - геній, який здатен перетерпіти то всьо і зробити щось супер-пупер важливе потім - але не усвідомлює того і просить смерті? як бути лікарю, погоджуватись? я б дала людині шанс. збоку то, звісно, буде схоже на те, що я її мучу)) але раптом… раптом то буде варте

і взагалі тра вчитись терпіти.

інша справа, якщо людині скоро й так помирати… а ми всі помремо. колись…

ні, все одно. тра дати троха часу хоча б рідним - усвідомити то, що родич помре в такий-то день, а не бозна коли або щойно, бо той не витримав. родичу тра потерпіти - заради родичів. об'явити: я йду, але завтра.

загалом… ну та. терпіти)

Kelt | 13.11.09 09:22:16 | #

Як "ми" ставимось… =) Ціную твій порив відповісти одразу за усіх; знаю, що вже трохи "вас" піднапружив))
Скажу чесно, що особисто я теж би використав сам і дав би можливість використати іншим усі шанси. Тому вбивство (а це саме воно, як би там його не вуалювали медичною термінологією) на підгрунті немічності "жертви" відпадає. А як щодо психоделічної терапії? Тобто, як сказав Ростислав , можливості під завісу днів стати наркоманом (нехай і в благих цілях)?

Ата | 24.11.09 09:33:13 | #

стати наркоманом? себто накачувати себе знебольвальним до отупіння? то те саме…

"ми")) як то в історії: ми, Єкатєріна Вторая…
насправді, я просто сиділа в однокласниці вдома і автоматично сприйняла то як питання до нас двох)) буває

Kelt | 24.11.09 09:48:29 | #

Не класичним знеболювальним, а препаратами, які паралельно із анальгетичною дією сприяють розширенню свідомості. Але то таке… Твою думку я уже второпав=)

Ата | 27.11.09 09:14:22 | #

сприяють розширенню свідомості? мені було б страшенно образливо, якби під час такого розширення я не могла поворухнути рукою, шоб намалювати побачене. а потім, після "розширюючого наркозу" нічого не пам'ятала. чи у тих препаратів дія інакша? чи моє пробудження взагалі не передбачаєцця?

Kelt | 13.11.09 09:24:52 | #

О, знайшов один цікавий факт: в 50-х, як тільки LSD-25 набирав обертів, за нього міцно вхопились психологи, які почали активно лікувати новим препаратом ефекти звикання: алкоголізм і щонайцікавіше – наркоманію (особливо залежність від героїну і кокаїну). Наркотики проти наркотиків…

Kelt | 16.11.09 10:01:22 | #

Оу, щойно лише зауважив у статті помилку: насправді Хакслі гигнув у 63-му, а не 83-му. Сорі за дезінформацію =)

Ptica | 23.11.09 00:26:04 | #

ну для чого обговорювати те про що ніхто не знає… "отттуда іщо ніхто не возвращался"

Hatred | 23.11.09 09:13:11 | #

Тре думати про життя поки живі

Kelt | 24.11.09 09:29:48 | #

Еллі рюмсала у батька на руках.
- Еллі - сказав він, гладячи доньку по голові - Черч же не вмер, ось він спить, живий і здоровий.
- Але він може - плакала вона - він може вмерти у будь яку мить…
С. Кінг "Цвинтар домашніх тварин"

Мож віддавати перевагу білому або чорному, однак дивитись на картину і бачити одні барви, не помічаючи інших, із імпосібл.

VictimOfFate | 24.11.09 09:36:16 | #

То суперечить християнській моралі.

Ата | 24.11.09 09:37:31 | #

і це визначає твоє ставлення до теми?

VictimOfFate | 24.11.09 09:39:43 | #

На 68%

Ата | 24.11.09 09:43:15 | #

ух! оце точність…

Скажена лRлька | 06.12.09 19:16:59 | #

в бельгії в аптеці є набір для евтаназії з цікавою назвою "Вихід". в нідерландах евтаназія теж легалізована. і я думаю, що якщо юридично закріплене право на життя, то має бути право і на смерть. кожен сам має ним розпоряджатись.