чомусь я електронку чую, навіть при грамотному зведенні, через саму манеру звучання, особливо по дробіку це замітно… на всяких пробіжках і на інших подібних речах це замітно, хоча не виключаю, що на дуже дорогих електронках ця проблема вирішена, бо їх я не чув
Замітно на пробіжках і дробніку, бо фігово зроблено (без врахування динаміки, в першу чергу). Навіть просто на компі можна набрати так, шо різниці не буде чути, просто нормальний інструмент підключити треба
Ну, зміщення по часу кожного удару, барабанщик же не грає абсолютно точно.. Ну ше може різниця в звучанні, в залежності від місця удару, але на крутих електронних барабанах і то враховано
Але ще є така штука… Її можна порівняти з тим, коли ти робиш дабл-трек, то другий трек має бути записаний повторно, щоб він не був ідентичний. В семплах барабанів те саме тільки не в паралельному вигляді, а послідовному. Коли один семпл повторюється декілька раз, то це дуже замітно, яка б там не була динаміка… Навіть, якщо ударка електронна наворочена і враховує різні зони удару, все-одно більшість ударів ідуть по одній точці, і чергуватися буде один і той самий семпл (в результаті буде "електронний" звук), і тому цю ситуацію рятує елементарний спосіб, коли записано декілька, практично однакових на перший погляд, семплів і їхнє випадкове чергування. Хоча можливе в тих наворочених електронках так і є
ну от ото рандомне чергування декількох семплів і є порятунком від того, ну і грамотне виставляння Велосіті, якщо набирається ударка на компі))) електронки теж є з тими рандомними семплами
Ну якшо є плагіни на комп, то я думаю, шо і власне ударки є. Правда, я б, якшо мав можливість, то записував би тупо міді з електронної ударки, а потім вже обробляв плагінами. Суті не міняє, в принципі, але так якось зручніше, і потім поміняти можна, якшо шо
Ну шо можна сказати…)))Наметился вектор іншого розвитку групи…Це пока шо тіки в зачаточном состоянии, але мене радує…Еслі і не вертатись до своїх гранжевих-стонер-хк коренів то по крайній мірі рухатись в якось іншому не тупо панково-чуть приметальованому напрямі.З вещі можна було правда вижати набагато більше, але і так хорошо…
Хватит уже словом гранж розбрасіваться)))))
И бля заїбали вже своими дискусіями про акустичні і електронні барабани!!!!!В умелих руках и еслі з умом зроблено-і то і то сука ахуенно!А еслі рукі із жопи ростуть і мозгів нема, то ніхуя не поможе!!!!!!!
Але для мене лучче ігри Томаса Пріджена на живій ударці нічого немає!))І без всЯких базрів про бля середину, низи, настройки і всю решта херню
Правільно!! НаСтоЯщий ЧуВаНя по УдаРниХ сука Так ЄБоШИть Должен шоБ сУка у баЛьшинСтВа ПіЗдуноВ тіпа "Он НаЙкраЩий УдаРнеГ ва ЛьвоВЕЕ" суКа ПройоБ МазГООв сраЗУ проіСХАділЛЛЛ, бо мляТЬ уроди Всякіє, сИнкі Львовскіє Так УжЕЕ ЗАєбалІ своІм ДєЛЛІтанСтвом і ПоДхоДом СраНим, шО я Іх всеХХ давНо переЇбал за такоЙ Базар СуЧкі блять!!
А ХтО шоТо проТів імеєт СуКа базаРом ДаваЙ абасНуєм, а Хто ПроТТІв то Блять ІДІТЕ ВИ НА ХУЙ, я СуКа виЧєслю тоГО чЄла і Так уЄбоШу, шо ПізДєц АрмаГідоННий єму СраЗУ наСтаніт
… судя по сведению и кашеобразной сцене барабанов - игрались акустические…неплохой эффект на бас - гитаре … только он не пригодился в данной композиции… гармония на одной ноте и унылая соло гитара не качает а только заставляет на протяжении всего трека ждать что вот - вот включаться таланты музыкантов и тогда порвет…Не порвало…Прозвучало - "мы меняем вектор"… наверное клубняк играть будем?
ПРавила існують для того, щоб їх порушувати. Можна і без тоніки.. Крім того, в рок-музиці, з частим використанням квінт, переважно, тоніки, як такої, і не чути, оскільки неможливо віднести лад до мажору, чи мінору
Матвік з тебе пиво. Ти шо МЕНІ не віриш??)))
Вслухайся в одинакові і не природні удари по хету, в одинаковий ідеальний дробнік, в надзвичайну чіткість ударів. Хто б у львові так зіграв????))
Ну власне, електронну ударку легше звести, того я і зробив висновок, шо вони живі, бо треба бути троха безграмотним, шоб так звести електронну ударку (набрану, чи нє, пох)
І оці нубські хуйні мене троха вкурвляють. З якого то б хуя електронну ударку було легше зводити? Тіпа тому шо нема лівих шумів? То все хуйня, правильним буде твердження - якщо зводиш аби-як, то електронку легше звести, а нормально звести і то і то складно в однаковій мірі, всюди є свої тонкощі.
Ну йобт, я ніяким чином не наїжджаю на електронну музику, але драммашина вже з самого початку ліпше звучить, ніж записані в наших умовах акустичні барабани. Відповідно, її не треба "витягувати"
от бачите, в записі присутня, властива живій ударці, "каша", але ж людям сподобалось і, доречі, більше позитивних відгуків ніж про, наприклад, пісню "Глибоко Дихай - Літаєш"
нічо так трек, але запис хріновий. Простий і прямий ритм реально рулить, але гітара могла б якось розгорнутись по ходу композиції, бо до завершення важко дослухати. Є хороші з ацьким гітарним брязканням. Якщо б група порухалась у цьому напрямку то перспектив би було значно більше. Сподіваюсь в вас такого більше ніж один трек :)
А до речі, до мене дойшло, чо воно так отстойно звучить - прагнучи до вищого рівня при мастерингу занизько поставили лімітер, ну і перекомпресили, відповідно, воно троха перегружається. То чогось зараз популярно, до речі, на останньому альбомі Металліки (оригінальна версія) - така сама проблема
якщо воно тобі не подобається це не означає, що воно неякісне, воно також і не в мому стилі, але загальне враження "фірми" та "смаку композитора" воно залишає іто досить файне
А от на мою думку той зіпсований звук продуманий наперед, хоча це може бути і не так))))) але мене той зіпсований звук пре, він додає свою певну тему. І чому ти назвав свою думку об"єктивною? Чи ти думаєш, що все завжди мусить супер чітко звучати без ніодного скрипу/перегрузу/ваш вибір? Взагаліто, їхньому стилю притаманні усілякі невеликі шуми ("зіпсовані", як ти кажеш, звуки) в треках
Ну хз, може і задумувалось)))) Але, коли в світових групах шось аке задумується, то то очевидно, а тут якось не дуже))) Але то все дурні холівари, і дойобування до нюансів, в принципі, якість запису - вторинне, а головне, шоб музон був толковий
тут ти правий… якість запису має підкреслювати сам музон, а не навпаки, а тут воно ідеально одне одного компонує… певна перегруженість із самим музоном… ну, результат "фірмовий" і це однозначно плюс для Вейсів
НІКОЛИ ВСІМ не догодиш… от я рахую, що найоб"єктивніше, коли воно подобається шарящим авторам цих пісень… тобто щоб автор шарив у якості треків, знав чого хоче ід звуку і розумів, чи він цього добився чи ні… якщо та, значить це воно :)
та просто мене дивує твоя впевненість в тому, що якшо тобі шось не подобається, знач воно кака ВЗАГАЛІ… в першу чергу має подобатись автору, а я так бачу, що пункер задоволений… в першу чергу чергу треба слухати загальну картину, а не суто якість звуку/присутність шумів і т.д.
Так не тільки ж мені не подобається… Я себе не вважаю істиною в останній інстанції, але є речі, які неможливо не почути. А стосовно того, шо має подобатись в першу чергу автору - тоді б не були потрібні продюсери. А вони потрібні, в першу чергу, через те, що сам автор і музикант не в змозі об"єктивно оцінити результат запису
а оце вже комерція)) але на мою думку, істина за тими авторами, які знають чого хочуть і як це зробити… їхня музика й звучить найвпевненіше та найкрутіше, тим-більше я б не сказав, що ця демка багато кому несподобалась… навіть навпаки))
ну тут реально вже суто свої смаки грають роль, типу якщо любиш чистесенький вилизаний метал чи там ше шось в тому роді, то звук такий, як у цій демці не сподобається
Да нє, є приємно брудний саунд, а є просто брудний і нечитабельний. Я с трудом дослухав трек, ударка просто жахлива, вона псує всю картину, заповняє кожну щілину в треці, все перекомпрешено, карочє незрозуміла каша вийшла. Тут даже нема що обговорювати, якщо комусь подобається запис на диктофон, то не значе шо то пріємліма якість. А БляДОящер це віртуал Мітяя? Тіпа сам себе не похвалиш…
Про пісню не буду нічо песати, так як враження зіпсоване записом.
Люди не надо нам во Львове больше ничего лучшего с этими записями,студии много не заработают - да и правильных шарющих слушателей не так много,а руки и мозги набивать на студии(если она есть) для "десяток" лучших музыкантов что-ли во Львове,которые умеют играть при записи или работать со звукачами на энтузиазме,ну хорошо - оно так и есть,гораздо интересней играть для себя в наш трудный час
Записи ГОДО не чув, на жаль. Ну в плані ліпшого у Львові - то макс, по ходу, він ж їх всіх і зводить, переважно. Хоча, може є якісь старші, але їх робіт не чув
Дисциплинированность, аккуратность Хендрикса в работе превратились в эксцентричность, неопределённость. Перфекционизм Хендрикса (песню «Gypsy Eyes» записали только с 43-го дубля
аааа пля пальцы потеюттттт рука и гриф и нервы превышают норму и тогда наступает полный коллапс мозга и ты идёшь курнуть и выпить кой-то напиток "по характеру"или не идёшь ,а сидишь дрочишь кнопку записи и стоп,нет не сегодня,жопа запотела -- надо встать(мало кому лучше становится)-выйти снять джинсы встать раком против ветра и продуть - зажимая яишницу в руке,чтоб не простыть и потом возвращаешься с мыслью,я же записывааю шедевр,это то самоё о чём я мечтал-включаешь черновички -переслушываешь и вроде останавливаешься на нужном варианте,но Нет ЖЕ- НАДО ОПЯТЬ.играть играть играть…ну вот вышло вроде ровно четко,но не "жирно",надо первый вариант или не записываешь песню и оставляешь на долгое потом и через пять минут записываешь с первого раза новую песню
"ничего новаторского" - а що тут у Вейсів новаторського в плані саунду? Жахливий звук? Це зараз називається новаторством?
Звучання однозначно треба підправити, бо псує все враження від прослуховування.
Я, наприклад, не пхаю в композицію купу ефектів, якщо це негативно позначиться на саунді, тому що якість - головне, а новаторство і творчість має бути в музикантах в першу чергу.
Мені здається крайньою мірою втручання має бути *тут дабл*, чи *тут беквокал не завадить*, ну чи накарйняк *тут віолончель пропишем для грусті*. Все рівно усі важілі мають бути в руках музикантів.
а мені подобається як Діма написав. В цьому весь кайф новаторства і тд. В нас ітак все настільки шаблонне в Львівському роцку…а так звані новатори чи представники "інді"??? в чому це інді- про являється? в злизуванні і в тому шо круто коли в ріцензіїї їх порівнюють з групами А, Б, чи Ц?
Ми це їбали. Ми будемо звучати так, як вважаємо за потрібне. Хай критики тут шукають шум, гам і піздєц. Люди все одно будуть слухати!
Можливо наш альбом стане прикладом для інших музикантів…і буде відображати наш музон саме так як ми його бачимо? Діма в цьому помагає на всі 150%!
Напрімер один з моїх любимих альбомів - Era Vulgaris від Queens Of The Stone Age. Коли вийшов альбом то по всьому світу почався шум: "Фу, воно звучить так, наче записано в гаражі"…на що музиканти відповіли - що хотіли шоб воно саме так звучало…
Ну все одно, навіть в найбільших новаторів майже завжди був продюсер. От в Зеппелінів, наприклад, ту пункцію Пейдж виконував, і новаторства там хоч відбавляй
Бля, да шо ви всі як малі діти. Новаторство? В чому полягає новаторство? В музиці, чи в звукорежисурі?лол, Повісити лімітер в + 10 дб на мастер і ше перед тим закомпресити ударку так, шо посуда так само єбашить як бочка і займає в міксі більше місця ніж гітари і бас разом? Ребята, це не новаторство, це безграмотність звукорєжа і музикантів, єслі погодились на такий расклад.
НЕ МОЖНА ТАК РОБИТИ! Зводити нада добре в любому випадку, хоть це бріт-поп, хоть супермегановаторський айдіем-пост-гранж-ультіма-нойз-635.
Соррі, пункер, будь ласка не сприймай то все особисто, і нічо не маю проти ВОД і вас всіх, тіки звукорежа нада вбивати.
І квотсу не нада сюда вписувати, в них все динамічно і круто звучить.
Та не розчаровуй ти Пункера, він же думає, шо винайшов велосипед
"Фірмовий" саунд Вейс оф депенденс і всьо. Крапка.
Насправді, шановний Пункер, поки ше не вийшов альбом, прислухайся до того, шо тут люди пишуть. Виправте помилки і все буде круто. Ніякого новаторства в поганому записі чи зведенні немає, просто відсутність професіоналізму (слуху). Навіть команди, які планували звучати по-гаражному, звучать кльово, а до згаданих Queens Of The Stone Age по звуку вам ше далеко. Я, наприклад, не можу слухати неякісні записи (і я такий не один). Навіщо ж ви тоді свідомо обмежуєте коло слухачів поганим записом?
Кароче маладцы.Митя пацанярище ваабще,Ахуенный бас)
Заебали тоже ты всі базари про лади блядь і прочую хуйню…Да можна з умом грати петатоніку мінорну, знаючи шо граеш, чуючи і проспіввуючи мелодії і це буде АХУЕННО.А можна задрочити вправи з відеошкол у міксолідійському, лідійському і решті ладах-і іграти тупарилу немелодійну уЙобісту сука бля жУВАчку.Більшість львішскіх музикантів хуярить завчені бокси петатоніки і пару людей вправи з шкіл без мелодії без ідеї ВааБЩЕ СУка без ничого!!!!!Ніхто навіть над МЕЛОдіями ВААбще Блядь не Задумується!!!!!
Бля невже не ясно шо то має від Серця іти, а не з хуйети якїсь ПАФосної нахер блять!!!!!!!!!!!!Стіві Воган для мене наприклад круче чим Мальмстіни і його унилі бля клони)))
Для Дяди БУ
А в прогресівном роке кстати и фьюжене давно создавались вещи в которіх наличие терции вовсе необязательно.Из этого канешно не вытекает шо ВОД прог играет правда))
Проти Мальмстіна нічо не маю проти хоча то не моє, в нього є вещі від серця.Для мене він геніальний технарь, але не композитор) Смішними виглядають його клони-які бездумно хуярять вправи, абсолютно їх не аналізуючи!!!)Комусь може і нравиться,але не мені.Бакетхед, John 5-вот то бомба!!!!!!!
Джона обожаю
я б ещё
ГИЛБЕРТА приписал - он реально мелодичный,ваще рокнрольщик по-жизни-жена Японка пианистка,самый ахуенный гитарюга по скоростным и мелодичным весам,чувАк умеет загонять по-разному и ему удаётся оставатья грязным и блюзовым…а его оригинальное "гилбертское арпеджио"…ничего сложного-главное он знает какая нота…ну малмстинг-этт конечно диагноз…уважаю дядьку…
Д.БУ ну не обижайтесь вы так - сочтите эту запись как обмен пытом хули
кожен заслуговує на повагу. як казав ренді роудс "для мене кожен (взагалі кожен!!!) хто грає на гітарі є найкращим гітаристом в світі, а відповідно заслуговує на повагу"
і правильно, бо видирати одного бекера, а забути за фрідмана чи ще когось це справді погано. всім уважуха
Як можна так записати електронні барабани? Там же ж повна імітація неякісно записаного заліза на львівшьких студіях! Таке зробити - то вже надскладна задача
Взагалі драмси можна було б "підчистити", займають забагато місця в міксі (особливо бочка). А от ефектів, шумів, простих клавіш і семплів я б понапихав ще більше, ніж там є. В інших речах буде вокал - то проблема зникне, а тут - пустувато трохи, чогось бракує.
Але в будь-якому випадку нетрадиційний підхід і оригінальність в композиції та зведенні заслуговує аплодисментів.
да скажи им в какой тональсти,чтоб не парились…люди со слухом всё слышат, на счёт барабаном я доволен - очень ЖЖИРНО ГРОМКО и как говорит Гриша:по-молодёжному
Молодці, шо понакидали туди ефектів, але, взагальному, якість запису слаба і дуже зіпсована компресією (просто перестарались з лімітером/компресором, намагаючись підтягнути гучність, через що все звучить мутно і брудно).
Ні, ну, насправді цей запис цікавіше звучить, ніж в їхньому живому виконанні, але звук мені не подобається. Хай експериментують, але не псують саунд при цьому.
Вставлю свои 5 копеек. Понравился мотив и оригинальность звучание бас-гитары. О минусах соглашусь с вышесказанным: не стоит гнаться за средним уровнем, кому надо-сделает по-громче, а вот динамика убивается. И нижней середины не хватает. Из-за этого "сухо" звучит ну и на маленьких наушничках будет плохо.
З.Ы. 2 punker "серому кардиналу" скажи, чтобы хет не открывал, а то грязи много из-за этого.