супер! :) якість демок та сама творчість… круто… ну не хочеться придиратись, але якщо вже казати про все, то єдине що я десь в одному місці на переході почув, що бас шось чи то з"їв ноту, чи просто пальці заплутались між струнами)) але то таке… зачьотно! :)
… не очень надеюсь на адекватность и оьбективност юзеров - но замечу … чем больше вкладывается старания и сил в запись барабанов - тем они все больше становятся похожи на электронные… это хорошо!!!
надіюсь що ніколи не вкладатиму в гру стільки старань та сил, щоб моя гра на акустиці нагадувала гру на електронці… і дуже радий, що всі барабанщики більшості гуртів, які я слухаю, також не вкладають стільки старань та сил… бо якби вкладали, то я б розчарувався в музиці пов"язаній з живими барабанами повністю
живые барабаны - это что?.. типа эл. барабаны - не живые… а тогда эл.гитара по вашей терминалогии - не живая?… Ваше неприятие эл. барабанов вредит вашему же развитию…
… а звучат они действительно как эл. барабаны… разве не так?…
про ел.гітару я взагалі не казав нічого… ел.барабани використовують СЕМПЛИ… на ел.гітарі також СЕМПЛИ грають, а не живий звук??? це я якраз розвитку у вас на студії не бачу з електронною ударкою… через деякий час зрозумієте мене, якщо переступите через свою гордість та запам"ятаєте мої слова… до звучання барабанів в цих демках не прислухувався настільки, щоб розпізнати там електронку, навіть якщо вона там є (хоча сумніваюсь, бо судячи по вашим студійним записам, щоб почути електронний звук, то не треба навіть намагатись прислухатись)
P.S. Металіка пишеться не на електронці, а на віртуалці
Віртуалка це з одного боку та сама акустика, а з другого та сама електронка. Тобто б"єш ти по пластиках, але тригери знімають сигнал і посилають його на звуковий модуль, такий самий як в електронці. ТОбто, ти граєш як на звичайній ударці, а звуки електронки (тому певно мені й не подобались барабани з тих останніх альбомів, але в них походу модуль з функцією Humanize… інакше я живість ударів Ларса по барабанам в альбомі пояснити не можу)
Хуманайз в даному випадку нафіг не потрібний, бо тригери знімають гру з динамікою, і я шось сумніваюсь, що хтось там потім шось квантизує. А по суті, результат такого запису від електронних барабанів ніяк не відрізняється, технологія формування звуку така сама, інше питання, що то треба правильно настроїти і обробити
… не притягивайте за уши … каждая нота в эл.барабанах - семпл … каждая нота в эл.гитаре - тоже семпл… потому что и там и там дол уха нота доходит не по акустическому пространству а через электронику и пребразователи напряжения в звук… акустическая гитавра - это акустический резонатор и струны… поэтому ваши аргументы считаю некорректными…
а потом - о чем спор ?… эсть два разных по природе инструмента - акустические и эл. барабаны… и оба име.т право на использование в музыке…
в барабанах я не приемлю только два фактора - когда вместо музыканта играет драмбокс или когда барабаны ровняют и улучшают в компе… понятно?:???…
Я вам вже подав в окремій розмові безліч причин, чому ел. ударка - гірше за акустику для більшості рок/метал-музикантів… Дайте мені хоча б одну причину чому ХОРОША акустичка зі шкірою (або хоча б навіть з пластиком) - гірше за електронку для тих же музикантів?
І ще дайте хоча б одне ОБГРУНТОВАНЕ пояснення чому неприйняття ел.ударки обмежує мій розвиток? От я Вам можу хоч вже обгрунтувати відсутність розвитку Вашої студії в комерційному плані через відсутність акустичних барабанів у Вас.
на мою думку це єдине нормальне задіяння електронки, але це ж не причина ПОВНІСТЮ замінювати акустику електронкою… Навіть у Степана Гіги на концерті було два драмера… За живою ударкою та електронною))
…на акустических барабанах плохо контролируется обинаковая сила удара и как следствие - неровность в записи в частности рабочего барабана… динамические оттенки выражены намного слабее… при записи детализация не идет ни в какое сравнение с эл.барабанами… да - на эл. барабанах играть сложнее и нужен хороший барабанщик…
… Впрочем для львовских барабанщиков - которые не играют а лупят - это еще рановато…
Отут ви не дуже праві, якраз в "неодинаковісті" ударів і виражається динаміка гри.
"при записи детализация не идет ни в какое сравнение с эл.барабанами…" - це брєд, всі знають шо на електронних барабанах і близько не передаш таку деталізацію і стільки нюансів як на акустиці…
… вы меня плохо поняли - я имел ввиду детализацию в миксе… когда придумают способ запис что бы отдельный барабан снимался строго одним микрофоном - я сразу куплю акустику…
… Кроме желания надо иметь безэховую камеру и набор микрофонов не хуже AKG Drum box SE gold … и барабаны приличные… т. е. надо потратить 90 тыс долларов и записывать львовских барабаньеров не имеющих понятия о полиритмии…
2 aliens … Насчет реализации технических приемов на эл. барабанах - это вопрос спорный - послушайте Фила Коллинза в соьных проектах - Половине маститых барабанщиков недоступно то что Коллинз играл на Эл. барабанах…
Ну Дядь Бу, ви говорите про запис живих ударних на такому високому рівні, а самі використовуєте простий резиновий Хплорер. Хочете сказати він задовільнить ті вимоги, які ви ставите до акустики?
От був би у вас ТД-20 чи ще який мешевий інструмент, народ би ломанувся до вас хоча б тільки для того, щоб його помацати
технічна музичка!!!
зачотний барабанщик, лупасить, шо огого!!! + фантазію має!
А вокал нагадує Оратанію, трохи СКАЙ(вірші 100% нагадують)…
Так тримати!!!
Дуже добрий мейнстрімовий рок. Хоча ви й називаєте себе альтернативою, але то вже питання друге. Група звучить зріло і впевнено. Алюзії зі С.К.А.Й. виникли і в мене. Особливо пісня "По колу". Стилістика текстів, гітарне звучання і вокальна манера - це три компоненти, які мені зі "скаєм" перегукуються. Але "Кофеїн" краще!!! І в цьому є парадокс.
Всі чотири пісні сподобалися. Сергійкові - окремі компліменти.
…Очень зрелая работа… Музыканты профессиональны и хорошо думают. Мне кажется,что получившаяся аранжировка - плод их совместного творчества. Особо песни "Все по колу " и "Я від тебе".Текст трогает не по детски а драматизм драйвовых гитар в припевах "нагнетает" особую трагичаскую ауру. Здорово - особенно резкое subito после crescendo в припеве и развитии темы…я не знаком с этими музыкантами лично - но хорошо знаю барабанщика Сергея… партия барабанов отменна и радует точностью и экспрессией… Впрочем и гитары и бас и особенно вокал - все подстать барабанам… Повторю - зрелая и выразительная работа - заслуживает от меня наивысшей оценки - Что особенно дорого на ровном поле львовского рока… Значит ребята собрались не случайно и вовремя… Конечно есть и недостатки - мне не очень понравились фрукты в барабанах и некоторое однообразие гитарных звуков…Но стиль угадывается и не перепутаешь с другой группой … При почти безупречном исполнении хотелось бы более прозрачного микса и размещения всех музыкантов в равных обьемах сцены… и поменьше компресии … И еще - shure SM 57 - не студийный микрофон… ИМХО…