Чого так багато лайна?

| 112 | Розділ: Інше | 25 вересня 2009 22:59

Чи то мені здається чи зараз у львові майже нема цікавих і оригінальних груп? На які б всі йшли з задоволенням і з передчуттям свята… От пару років тому: верховна зрада, ніагара, анна, хвора, інкунабула… А зараз блін, нічо цікавого(( Зявилось куууууууупа нових груп, іх просто дох..я тепер, але як відомо кількість не означає якість, є звичайно вийнятки, але…
Помоєму колись ситуація з "львівським роком" була краща.

Вибачте за субєктивність чи неадекватність, просто висловив свою думку.
Пишіть хто що думає про це.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Pooh | 25.09.09 23:01:27 | #

а я щітаю, шо перечислені тобою гурти безпонтові і не цікаві. а зараз є цікавіші. як тобі така думка?

сокира | 25.09.09 23:02:26 | #

кілька років тому ти так не щітав

Pooh | 25.09.09 23:05:41 | #

коли мені було 16? ну да. але то був не я а якийсь факер і ваше я отріцаю.

Matvik | 25.09.09 23:20:41 | #

Вірно глаголиш

aliens | 25.09.09 23:24:00 | #

а які до прикладу зараз цікаві групи?

Pooh | 25.09.09 23:25:23 | #

та куча ж всякого інді і построку наросло.

aliens | 25.09.09 23:25:56 | #

наведи приклади

Pooh | 25.09.09 23:30:34 | #

далай лами всякі, ддд, води, алко кіси і море море інших. а ше мяса сої люстри всякі. да і верховна зрада шас цікавіша ніж була

e | 25.09.09 23:03:14 | #

я теж вважаю шо раніше було краще. адміни! зробіть як було!

punker | 25.09.09 23:04:34 | #

ЖЖОШ!

Roll | 25.09.09 23:05:19 | #

За те шо ти ввічливо описав свою думку, я відпишу адекватно. Той період вже пішов. Як на мене більшість цих груп представляють вже давно відживший ню-мітоль, інакше кажучи мазафаку.. принайні на той момент вони грали саме її. Зараз нікому вже не цікава фака. Зрада собі існує і грає якийсь анкл) Зявились нормальні бенди, такі як Dalai Lama, Pouppy F, Alko_kc. Імхо рівень музики впав, через те шо кількість гівнобендів псє статистику. Але топові групи не гірше попередників

MoZ6Go | 25.09.09 23:10:40 | #

"Зараз нікому вже не цікава фака"

Фака все була цікавою у віці 15-17 років(в кого як, я образно)… Вона і зараз цікава, просто ми цього не помічаємо, от подивись на Руйнацію.

Pooh | 25.09.09 23:11:23 | #

фака цікава дітям. а діти - дебіли.

MoZ6Go | 25.09.09 23:18:09 | #

діти не дебіли, вони просто діти)))

Land | 26.09.09 00:22:10 | #

тем не менее на левел апах победу жюри отдало "факе", которая свое отжила и неинтересна

Roll | 26.09.09 01:37:22 | #

елси б там соревновались нормальные группы. На гбобе последнем выиграла Dalai Lama

Land | 26.09.09 22:21:24 | #

я в курсе и про гбоб и про левел апы ;)

MoZ6Go | 25.09.09 23:07:28 | #

мені здається, що то такий вік був просто і нам здавалось, що краще цих груп немає, а якщо і були б, то нам пох тоді було.

Lanz | 25.09.09 23:12:26 | #

От саме так. В 15 років, коли в тебе немає інтернету, і коли ти знаєш не 800, а 8 команд, то і Анна здається вершиною експериментального хард-кору

FURER | 25.09.09 23:23:19 | #

а анна?? анна в нас найкращий рок!!! ну ше є скінхейт!

aliens | 25.09.09 23:26:49 | #

та не всі ж групи грали мазафаку, чьо ви

Lanz | 25.09.09 23:29:41 | #

наприклад

FURER | 25.09.09 23:30:59 | #

він просто плеєр слухав навєрна

aliens | 25.09.09 23:35:06 | #

Мері, Неон

Корбел | 25.09.09 23:28:31 | #

Ти дуже багато хочеш! Щоб все і одразу. На мою думку це дуже добре що у Львові стільки гуртів. Нові імена і гурти - переважно це молоді люди, з малим досвідом роботи на сцені і тд. Але головне щоб у них не пропав інтузіазм до гри, щоб був якийсь певний поштовх, такий собі копендупен який змусить музикантів розвиватись. Пофіг, потім більше половини розпадеться, відсіється і вже з більш обізнаних будуть формуватись нові гурти і нова музика. Рим, як то кажуть, не одразу збудували. Даю гарантію, що через певний час прийдуть нові люди - хоч більшість буде не цікаво слухати, але з тієї ватаги знайдуться і достойні уваги.

aliens | 25.09.09 23:31:12 | #

маєш рацію
але вже дуже повільно то все рухається…

сокира | 26.09.09 00:11:05 | #

нікуди ніщо не рухається. все плаває у власному соку і булькає під дією зовнішніх обставин і масмедій. ні в кого ніяких цілей довершити якийсь супільний результат немає, всі просто самовиражаються, як в позашкільному гуртку.

Корбел | 27.09.09 00:21:41 | #

Ну то не чекай від інших, сам же граєш. Твори, придумуй, піднімай рівень. Важко? Аааа… Бо слідувати пройденою стежкою завжди простіше ніж витоптувати свою - це я маю на увазі в музиці. Придумати новий стиль, нову форму, побачу. Ті хто йде попереду мають великий вплив на моду в музиці, а інші здебільшого слідують моді.

Джей | 25.09.09 23:29:46 | #

то все інтернет…

Sinner | 25.09.09 23:58:55 | #

ну лайна багато. але по-моєму раніше було ше більше. блін - я як дивлюсь розділ групи цього сайту. то просто офігеваю скіки там гавна (переважно вже мертвого).

сокира | 26.09.09 00:09:26 | #

розділ цього сайту - це каталог. для документації, а не для краси. потім через років ще 5-10 будете на ці групи дивитися і ахати по-іншому.

Romario | 26.09.09 00:10:57 | #

Як на мене - занепад зараз.

Старе вже набридло, а нових цікавих немає (хіба наївні потуги). Немає, бо виконавський рівень низький - ви подивіться, яка проблема знайти порядну ритм-секцію! Щоправда добре, що з*являються щоразу більше груп, які не бояться експериментувати. З роками певно щось з того вирулить… хоча в році так 2004 теж говорили, що метал на підйомі, і що? Розпалось майже все.

А як я був втішений, коли виявилось, що MKG знову наживо виступають!

сокира | 26.09.09 00:14:15 | #

мене особисто дуже тішить, коли в когось із львівських груп виходить щось таке, що хочеться слухати по кілька разів і додавати у вибране. так, цього мало. але хорошего по німношку.

BlackTeddy | 26.09.09 00:21:21 | #

В мене є Львівські гурти, на виступи яких іду без вагань, як на свято.

MoZ6Go | 26.09.09 00:57:39 | #

які саме?

Land | 26.09.09 00:42:37 | #

Уровень мастерства музыкантов упал, имхо. Не суть важно в каком стиле играет группа, важно то как она это делает.
По большей части из-за доброжелателей, которые говорят, что нех слушать Вая, Малмстина, Портного, Руддеса и т.д. (в зависимоти от выбранного инструмента) ибо они задроты и пилильщики.
А ведь именно у выше перечисленных "пилильщиков-задротов" есть хорошие видоешколы с набором упражнений, мастерклассы, при помощи которых можно отработать хорошую базу, для уверенного владения инструментом, и не суть важно, в каком стиле потом будет играть твоя группа. У многих не хватает базы

R-Type | 26.09.09 08:43:09 | #

думаю, проблема, все же не в доброжелателях, а в том, что послушав их - молодой недомузыкант находит крутое оправдание своей извечно любимой привычке - привычке лениться! И, вместо того, чтобы поработать над собой - ленится, тратит свое время на ерунду, полагая, что уровень музыканта в нем вырастет сам по себе безо всяких усилий… достаточно просто придти на репу в турист или старушку, включить свои дрова в какой-то аппарат, сыграть три-четыре аккорда с умным видом - и он уже звезда, а музон его - просто вершина творчества! 90% молодых рок-гитаристов Львова не знает даже самой простой гаммы До мажор, при этом уже выступают на концертах! 90% бассистов не знают толком, что такое звукоизвлечение, как добывать этот самый звук из своего баса и не могут сыграть ровно восьмыми нотами открытой четвертой струной в темпе 100! 90% барабанщиков не знают, что такое независимость рук и ног, не могут сыграть элементарную синкопу, понять где слабая доля, а где сильная и почему все говорят им:"ты сидишь зажатым! расслабся!"… При этом все прутся на сцену, и даже туда попадают! А вспомнить о том, что многие инструменты строить не умеют (например, инструмент, который ты купил недавно у одного тру-блекера - ошибка в настройке мензуры на сантиметр, вся гитара не строит между ладами, на ней не было ни одной "правильной" ноты, кроме открытых струн после настройки, только по вине ее хозяина!- и это никак не мешало человеку репетировать, выступать на концертах и т.д.)… кстати, интересно, сколько %-ов молодых барабанщиков знают о том, как настраивается ударка (и что она, вообще, настраивается)… Лень и нежелание расти, считая, что человек уже крут, хотя и пропустил основы - вот основная проблема львовских недомузыкантов!

Na4as | 27.09.09 11:30:09 | #

Повністю згоден з тобою.тепер є такі люди які нічого не шарять,а в же з себе таких зірок корчать шо аж верне!

Greys | 27.09.09 16:17:54 | #

…и даже туда попадают…

что странно

Lactarius | 26.09.09 02:03:22 | #

Признавайтеся хто насрав?! Чого так багато лайна?! Хто?!

Пєстік | 26.09.09 02:05:13 | #

да.реально нема кого в вінампі на репіт ставити.

Хрєнатєнь | 26.09.09 02:13:10 | #

якшо верховна зрада, ніагара, анна, хвора, інкунабула - це щось цікаве то вже дуже пічяльно

Sickboy | 26.09.09 09:58:28 | #

Вспоминая угарные времена концертов ВАФФ и Нарвасадаты все современное кажетсья пресным:))) Хотя лично меня впирали совменые концерты Beetlejuice, Loozer, Toster… Конечно много что там было через жопу и качество хромало зато было весело. охринительно весело, честно и откровенно… А что сейчас во Львове происходит я не особо в курсе, поэтому и критиковать не буду…

V.I.C. | 26.09.09 12:59:25 | #

аминь!

Land | 26.09.09 22:12:53 | #

а чо распался Лузер ?? (с)

Cayce_P | 27.09.09 02:13:30 | #

лучше спроси, чо распался Beetlejuice

V.I.C. | 27.09.09 15:16:42 | #

ті хто розвалили тостер вирішили не зупинятись на цьому, і розвалили лузер,а згодом і бітлджус… то всьо проіскі ЗОГа

Вар’ятка | 25.03.10 10:17:29 | #

імхо бітлджус розвалився швидше ніж лузер

Skuller | 26.09.09 10:23:56 | #

просто зараз і не так багато цікавих і оригінальних людей, тому й імовірність, що саме однодумці які б були цікавими, оригінальними та відповідальними людьми працювали разом достатньо мала) теорія ймовірності( + можна приписати сюди ще повільну та впевнену деградацію нашої нації, ну це вже таке)

Doo-Bop | 26.09.09 10:45:47 | #

"верховна зрада, ніагара, анна, хвора, інкунабула"-я хоча й поважаю музикантів цих гуртів, за їх трудоголізм-але музика їх мені мягко кажучи ніколи цікавою не була)))))
Стосовно ситуації в місті…Ну шо можна хотіти, якшо відсотків 90 напевно прожовжують їбошити "рускій-львівський-поп-рок" на класичні ізїджені 3-4 аккорда, класичні банальні послідовності, простенькі несинкоповані рок-ритми, з простою структурою пісень і банальнимим аранжировками, примітивним мелодизмом(якшо він взагалі присутні)))) Притому багато таких гуртів рахують шо вони іграють якусь альтернативу чомусь Як ситуація з металом-незнаю.Може якісь металісти напишуть. Але думаю теж неутішительна…

Але є групи й хороші, які стараються шось робити інше. WOD наприклад раніше, коли заігрував зі стонером, гранжем і хардкором-був дуже цікавий!Гравіцапа- ваабще красавчики!Далай лама-попри свої перегини з награним іміджем і пафосом-молодці, бо реально працюють і роблять цікавий музон!DDD-теж стараються робити іншу музику. Червоне, якщро прогресувати буде стане реальною командою. У всіх цих гуртів мені хоча подобаються по 2-4 пісні-але це речі дуже і дуже достойні!А профессійна майстерність виконання-вірю у них прийде з часом, бо всі вони дуже стараються.

З львівського особисто шо сильно пре і є на компі-це Greeen Silence і GODO.Коли бля тіки то GODO нарешті альбом нормальний запише

Doo-Bop | 26.09.09 10:47:17 | #

А забув, Блюзофренія-молодці тоже. Саунд в них крутий… Будуть пахати-тоже буде сильна дуже команда

Romario | 26.09.09 11:12:47 | #

Ну я б не валив в одну купу терміни "русскій рок" і "львівський рок". 3-акордові банди буває заводять куди покруче всіляких експериментаторів! Sickboy правильно написав - було весело. Нарвасадата, Вафф і пізніше Лузер навіть в затятого "дрочера" залишали повно позитиву. Та й донедавна далеко не найтехнічніші банди Люстри Чижевського (ще старим складом) чи ВІА Дзвіночок рулили всіх і вся у Львові в плані живої енергетики. Зараз ще ВоД підхопив естафету. Не все так погано.

А от що у нас в повній дупі - так це технічна музика. Таких банд, як 999 чи Inward Path, зараз навряд чи зустрінеш. Є проблема кадрів - ніхто не хоче рости. Або сіренька музика виходить (подивіться на наших мітолістів), або довго мучишся по репетиційках (часто безрезультатно), як ми з Тарасом.

ПС: Дядю Бу знов загнали в тотальні мінуси - ніц не напише

Doo-Bop | 26.09.09 11:19:28 | #

Я написав те що думаю, годитись з тим чи ні-це особисто діло кожного))Нічо не маю проти трьох аккордових банд)Вод-раніше був круче і цікавіше, а зараз грають далеко не гранж як пункер кричить на кожному кроці))), Люстри-коли там грав барабанщик-імігрант-так само були набагато цікавіші)))
Нічо я в Бу вірю-вийде він з мінусів колись)))))))

Doo-Bop | 26.09.09 12:18:19 | #

Ну а відносно факи…)))Хотів би я шоб в нас такі наприклад групи були.Це найкраща фака яка тіки була.
http://www.youtube.com/watch?v=sckdgsBMKJo
http://www.youtube.com/watch?v=ktfyjEPYVRI&feature=related

Hippie | 26.09.09 13:28:37 | #

я шось ніхуй не панімаю, навєрно. чим це круче тієї ж Анни? суцільна каша.

Doo-Bop | 26.09.09 14:08:31 | #

Вони реально крутi!!!!Послухай альбом Get some (1997)-единий альбом з оригiнальним вокалiстом.Там кришу просто зносить. Жаль вокалiста iхнього-так волав шо ппц!!!Вся ця фака пiсля Snota-гавно рiдкiсне!!!!!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Snot_(band)

Hippie | 26.09.09 14:22:56 | #

ну, не знаю. може в записі інакше звучить, але наживо - жахливо. хоча, то може так камера зняла звук

Doo-Bop | 26.09.09 14:27:49 | #

ОХУЕННО ПРОСТО ЗВУЧИТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Качай i слухай обов'язково!!!!!!!

Хрєнатєнь | 26.09.09 14:13:59 | #

снот то чьотка фака, там ще така пісенька є joy ride і mr. bret то взагалі угар і хрен його знає чого його всі тежать як нюмітол

Doo-Bop | 26.09.09 14:19:27 | #

Блiн, шариш))Не ображайся, але ти внатурi мощний чувак!

Doo-Bop | 26.09.09 14:21:35 | #

А ще Deadfall i My Balls!!!!Це взагалi розрив!!!!

Хрєнатєнь | 26.09.09 14:40:41 | #

да-да! deadfall то моя улюблена з того альбому, я щось забув навіть, тре буде сьодні на плеєр закинути)

Graves | 27.09.09 18:05:41 | #

та, це звучиь цікавіше ніж учасники руйнації. Кожен стиль може бути класним, якщо над ним працювати

ДЯДЮШКА БУ | 26.09.09 17:43:32 | #

…Хуевых рок-групп НЕ БЫВАЕТ - Бывает мало ПИВА!!!!!!… А вообще - во львове - полная ЖОПА… Куча групп и музыкантов - но все играют гламур… Ни одного толкового гиариста илибарабанщика… ОДНИ ПОНТЫ…

d|D | 26.09.09 17:46:04 | #

Вы наверно по этому принципу и в студии пишите ))

FURER | 26.09.09 17:49:23 | #

дядь, а дядь, а ви колись бачили визначення слова шламур шо так ним розкидуєтеся у всіх постах??? в вас якийсь на тому пунктик чи гламурна дівка не дала?

e | 26.09.09 17:52:12 | #

бувають же люди які гавном дишуть

Doo-Bop | 26.09.09 18:27:43 | #

Ну зачем вы такое пишете?
Блин та дался вам этот гламур!Я не понимаю вот почему гламур это плохо…
Надо отличать пошлость и эстетический гламур…Вот тут нальот гламура есть и это что плохо?

http://www.youtube.com/watch?v=O_S_BV7hWso&feature=PlayList&p=45B0913940126628&playnext=1&playnext_from=PL&index=4
http://www.youtube.com/watch?v=nnn1qRWdYKU&feature=PlayList&p=45B0913940126628&index=7
http://www.youtube.com/watch?v=G9U6URQSF6U
http://www.youtube.com/watch?v=1roFJ-xxkFI

Pooh | 26.09.09 18:34:17 | #

ти ше щщщщінок і не розумієш вселенського значення борьби РРРРРОКА і гламура ( читай попси ) дядя бу - це витязь справжньої музики на одному рівні з danger.

Doo-Bop | 26.09.09 20:17:25 | #

І дівчатка гламурненькі, одянгені в гарні пляттячка, блузки, спіднички і чулочки на мою думку привабливіші ніж неформалки у гадах і косухах

V.I.C. | 26.09.09 19:33:37 | #

какой к черту гламур? что за бред вообще…

Romario | 26.09.09 21:43:38 | #

Про гламур, жопу і понти - згоден! Щодо толкових музикантів - не зовсім. Талантам важко розкритись, але вони є і завжди були у Львові.

romko321 | 26.09.09 17:44:44 | #

Демагог Сірожа

Lactarius | 26.09.09 18:31:19 | #

А як же забули про К402?

FURER | 26.09.09 18:35:57 | #

бо цек найкращій рок. їдінствінний негламур у львові, кстаті.

Lactarius | 26.09.09 18:37:13 | #

Я от про те саме. маєте к402… цікавішої групи просто не може бути…

Matvik | 26.09.09 18:37:47 | #

punker | 26.09.09 19:04:43 | #

Атвычаю ви заєбали подібними статтями…увєрєн шо на кожну з таких груп найдеться свій слухач, бо більшость не буде слухати прагресів джазз чи шось таке…
на счет к-402 мені здається шо когось тут піддратовує шо вони грають поп-рок і типу більшість це вважають гавном апріорно але блядь в них постійні концерти і на них люди ходять…тому питання лайна доволі неоднозначне і багатолістичне бо в кожного свої смаки…
+ львівський рок явно іде в ногу са врєменєм (звісно опускаєм нашу 20-річну пост-радянську задержку) взяти за прімер ту саму Далай Ламу…

Pooh | 26.09.09 19:12:10 | #

ну та у руслани, аліни гросу і білана тоже постійні концерти і люде ходят. але гівном від того смердить не менше.

Hippie | 26.09.09 19:55:56 | #

а шо, в К402 постійні концерти? можна їх афішу на жовтень?

madness | 26.09.09 19:48:30 | #

много говна т.к. всем насрать.

ДЯДЮШКА БУ | 26.09.09 20:13:30 | #

… у К-402 регулярные и постоянные концерты … люди ходят … эсли удастья сделат так же с БЛЮЗОФРЕНИЕЙ - буду просто счастлив… А ГОВНА - действительно много - з-асасывает…

Doo-Bop | 26.09.09 20:26:43 | #

А вот бы хотел чтобы у нас такой гламур был в городе

http://www.youtube.com/watch?v=dkl4lBa22KU

ALEXandrus | 26.09.09 20:41:42 | #

A ofigennuj bas kstati!

Romario | 26.09.09 22:33:55 | #

примочка теж, до речі…

Ram Lam Yam Mam Bam | 26.09.09 20:58:16 | #

У Львові є дві групи - Проджектор Джміль і Годо. Решта - так собі.
А далай Лама - це гівно повне.

ZUZ | 26.09.09 21:03:36 | #

согласен

масяня:) | 26.09.09 21:06:57 | #

далай лама, це просто розрекламована група,

Ram Lam Yam Mam Bam | 26.09.09 21:08:22 | #

де розрекламована?

punker | 26.09.09 21:06:32 | #

на © ROCK.LVIV.UA є один шарящій юзер - Ram Lam Yam Mam Bam. Решта - закомплексованіі гламурні падонки (с).
А далай Лама - не при чому.

Ram Lam Yam Mam Bam | 26.09.09 21:07:58 | #

пункер коли тобі до голови приходе мисль - не спіше лякатись. перечекай це. слідом за нею прийде глупость, а далі роби як я радив і ншій темі.

масяня:) | 26.09.09 21:06:24 | #

тому що колись було тільки паро груп і усі від них фанатіли, а зараз старі групи трішки немають чим нас шукавати, а нових груп забагато і усі вони грають майже ідинтично мало з них мають своєї ізюменки, + дотого узяти навть узяти до уваги те що пів року назад було забагато позерів на усе, зараз їх зменшилось, але всеодно вони існують, та й + уже хочеться чогось нового, а нам як слухачам пробонують майже одне і теж

Romario | 26.09.09 21:50:20 | #

От цікаво - та вся тисяча, що на Руйнації - вона так само активно слухає та цікавиться львівською факою і в інтернеті теж? Чи то просто масовка - пива попити і дівок познімати?

Romario | 26.09.09 21:59:59 | #

Пункер, мені не плюсики треба, я питання задаю, а не стверджую, що так є. Хочу дослідити перспективи впливу на маси (як їх там називали… бабуїнів???)

punker | 26.09.09 22:00:59 | #

ти просто дуже мощно про тисячу написав…я пацталом, атвічаю!

punker | 26.09.09 22:02:07 | #

а по сабжу шо мона базарити? тут нема всієї аудиторії слухачів к-402 і інших…тут своя тусовка…яка обсуждає одну і ту саму тему про альтернативу альтернативи 101-й раз

Romario | 26.09.09 22:21:25 | #

Може я щось плутаю, але хіба там виступає К402?
Просто роки 2-3 тому теми "руйнацій" на цьому ресурсі розривалися від коментарів, потоків сперми, слини і секрецій… а тепер менш ніж скромно. Тим не менше - той самий кіло факерів пішов на концерт. Розумієш, за що я?

Land | 26.09.09 22:24:21 | #

вивод: нефик ориентироватся на мнение большинстсва юзеров данного сайта, оно все равно не совпадет с мнением большинства поситителей концертов.

punker | 26.09.09 22:25:14 | #

мені тойво пох, бо в мене є своє власне мненіє і муз.смак на яке я і орієнтуюся

modulus | 26.09.09 22:09:25 | #

http://www.youtube.com/watch?v=KCHvCJp35vU&feature=related

analadmiral | 26.09.09 22:23:49 | #

зате у львові куча лайна. мало хто може похвалитись такою купою. львів особливе місто

Na4as | 27.09.09 17:54:46 | #

лайна всюди купа,просто людська психологія серед тої всьої купи лайна виділяє найкраще,або під нависанням своїх друзів починають слухати те чи інше.я не спорю у Львові є багато лайна,але і дуже навіть хороші групи,такі як Dracula Drops D,Dalai Lama,Гравіцапа - це музика,яку дійсно цікаво пуслухати.
А щодо факи,то класно на концертах,бо мож повідриватись,але в домашніх умовах її не так цікаво слухати.

Romario | 27.09.09 20:56:05 | #

Не згоден щодо оцінки вищевказаних груп, унікальности там не так уже й багато, але вони таки виділяються на фоні решти.

Na4as | 28.09.09 08:45:47 | #

за унікальність не спорю,проте це вже цікавіше,ніж те,що грає кожна 3-тя Львівська група

Сотона | 27.09.09 23:02:17 | #

у львівських груп є львівський шарм!! всьо шо не зі Львова то гавно і не достойне

aliens | 27.09.09 23:13:04 | #

о да, молодець

Hippie | 28.09.09 11:19:45 | #

у львівських груп є львівський шрам!

Doo-Bop | 28.09.09 10:44:41 | #

А взагалі, якшо то все "лайно" грається в такій кількості-то значить воно все ж таки комусь потрібно!!!!І всьо тоді вроді нормально, такі от музичні смаки у львівської молоді. То тільки на даному ресурсі якесь невдоволення викликає чомусь завжди!

Sinner | 28.09.09 11:25:22 | #

не факт. реально є досить груп які типу грають музику яка б мала бути направлена на широке коло слухачів (стилістично), але через неможливість шось придумати цікаве (так само стилістично) грають щомісяця на погулянці для 15ти чоловік.

Doo-Bop | 28.09.09 11:48:07 | #

Не трожь Погулянку!там тепер шоб виступити треба 200 грн. заплатити!

unembrace | 28.09.09 12:59:10 | #

Розудуми, не думка. Для початку треба оприділитись з терміном "гамно", "гамняні", як йогор розуміти? Це означає неякісність, непрофесіоналізм, несерйозність і т.д? Але ж навть і при такому наборі якостей є групи, і вони подобаються багатьом. Чи гамно це те, шо не качає, не пре, шото таке убоге чи шо? Але ж то все суб"єктивність. Тоді, шо таке "гамно"?
Тут все полягає у ставленні до музики кожного. Один називає оте "гамном", другий "пірожином", і йому нетреба наявність у музиці якості, техніки і т.д, йому треба просто емоції, ейфорія. Но, все ж можна посудити об"єктивно, взяти до уваги саму музику, а не альбоми і кількість шанувальників, і зробити висновок щодо "гамняцтва". Тому також погоджуюсь, шо у Львові багато калу, і причини вже називались, приміром Р Тайпом. І це не лише у Львові, люди нічим не відрізняються у смаках і прагненнях з людьми, які живуть деінде в Україні ;) Крода, А-Пріорі, Фаєрхед, Дракула Дроп Д, Дізарм оці групи дійсно цікаво слухати і їм притаманна якість, професіоналізм і намагання прогресувати і осягти якихось висот.

VictimOfFate | 25.03.10 10:21:50 | #

Я якшо йду по вулиці, а там посеред тротуару гавно, то я його обходжу. і вам раджу.