Сканування мозку глядачів змінить кіноіндустрію
e
| 9
| Розділ: Офтоп | 25 вересня 2009 18:10
В голівуді вирішили перейняти досвід нейромаркетинга і почали використовувати магнітно-резонансні сканери для вивчення, наскільки сильно діють на людський мозок окремі сцени художніх фільмів. Теоретично, це може на порядок збільшити рівень емоційного впливу і вивести кінематограф на новий рівень розвитку.
Одним з лідерів в новому напрямку "нейро-кіно" (neurocinema) є компанія MindSign Neuromarketing, котру заснували продюсер Пітер Кац і нейролог доктор Девід Хаббард. Недавно вони завершили перший етап досліджень, на якому склали повну картину впливу на людський мозжечок двох сцен фільма жахів "Pop Skull", з розкадровкою по секундах чотирьох основних емоцій: огида, злість, похіть і страх.
Для прикладу, результати тесту дозволили виявити з точністю до кадра самий страшний момент фільма (див. відео).
http://www.youtube.com/watch?v=8XYAQ69x918
Дослід проводився на 24-річній жінці, для тестування використовувався сканер Siemens 3T MRI, тривалість сесій рівнялась 48 і 68 секунд. Обробка даних проводилась в програмі BrainMovie.
Тут повна стаття по англійськи:
http://www.wired.com/geekdad/2009/09/neurocinema-aims-to-change-the-way-movies-are-made/