О! Нещодавно заходив у 8-му ноту, бачив там дуже навіть файний прецижн з P-J звучками. Не пам"ятаю фірму, якийсь німець) Порадувала нормальна навіть ціна (1777грн), якість роботи і матеріалів - тангентальний переріз дерева кленового грифа (фендер ставлять тільки такі), 3-х слойний пікгард, кантований золотистим надпис фірми на грифі, гравірування на фурнітурі.
Короч послухав я його, сподобалось. Що правда бас-гітара не розіграна, але простукуючи корпус зрозумів що не фігня. Нормальний, вільховий звук, P-J звучки, пасив, фонить також як має фоніти пасив))) Правда не зрозумів розпайки - бо на ручках замість: 2 волюма і тон, напаяно щось не то зовсім: Баланс між звучками виставити не можу (працюють наче в парі), 2 тони ніби там і хз.
Я так підозрюю що бас той з серії "дешево і якісно щоб заманити клієнта" бо бачив ще один стратік тієї контори, не менш якісний.
Зайди і подивись - Якщо сподобається, може треба буде ще глянути всередину до того баса: електроніку перепаяти, проекранувати, бо дерев"яха там нормальна як на такі гроші, навіть не дивлячись що Акрополіс накидає нефіговий % на ціни.
Сорі за акардіон, як то кажуть ІМХО і не реклама.
А ті німці взагалі не є погані за свою ціну (ті, що під Фенедри). Пам*ятаю здивування, коли після того хваленого "Майонезу" взяв в руки один з них і мені звук сподобався. Придиратись до всього можна звісно, і то не до порівняння зі старими америкосами, але точно ліпше за всілякі китайські недобаси японських моделей (я не про Ямаху, а про самі знаєте що).
До речі - розпайка на тому пресижні може й добра, просто замість Vol/Vol стоїть Vol/Blend - одна з ручок регулює баланс між датчиками.
Ну як то кажуть? Старий японець краще за 2-х нових китайців? ХЗ - на бастрімі є унікуми які і серед таких палок знаходять нормальні баси.
"Май овн ес" нічого так собі, особливо ПРС-ка сподобалась (корпус гарно резонує, прям аж вібрує в руках, акуратна робота, начинка, топ і тд), але за 1500 виникає бажання привезти зі штатів БУ, сам знаєш чого можна тільки))) а не недо-ворвік з махоні (Махонь який я не катірую просто в басах через його в"язкість і ті СР-ки Какуфілдє), навіть не на стреплоках, зате з Бартоліні (які на мою думку якось не звучать як норм сінгли).
А за розпайку, ніколи такої не пробував, але виглядає так от: 3 ручки - де 1 і 3 наче бас і требл, але коли 1-шу скрутити, то 2-га працює як волюм)))
Половину слів не зрозумів (що таке СР-ка Какуфілдє і до чого тут ПРС?)
По темі - парадоксально може звучати, але за 10 років склалась тверда думка, що з бюджетних басів звучать тільки ті, що "під Фендер" і ніякі інші. Не розумію людей, які купують що попало і особливо всіляких китайців, рогбаси, саундгіари тощо. Може тому, що того барахла в нас валом в магазинах, а простенький Сквайєр знайти майже нереально
Каюсь! В тому пресі таки стоїть блендер, тільки працює волюм тоді коли блендер скручений.
СР-ка це типу Ібанез К5 как у басіста ВІА КОРН, Філді і ще всякий бред про який ти сам писав.
Ну а Махонь (краснуха в народє) мене просто не пре. Я не говорю про серію "престиж" в Ібанезах
PRS, прастітє ашибся - в 8-й ноті ж є ще гітарко від Майонез. Ти її бачив?