это нужно для того, чтобы чувствовать себя музыкантами, которые могут себе позволить находится одновременно в одном помещении с такими звездами, как Roll и, вообще, весь DDD, и при этом не комплексовать…
относительно победы - пока в жюри будут "выдатни громадськи диячи" - для победы вообще не обязательно быть музыкантом, уметь играть и все такое.. это просто лишний груз знаний, который никак не будет оценен и только сыграет злую шутку.
Относительно меня в жюри (тут ниже написали, я уже сюда впишу, чтобы не разрывать пост) - мне нахер нужно потом чувствовать себя поцом, который имеет отношение к тому, что нормальные музыканты остались за бортом, а победели те, кто победил… по-любому, при такой системе оценок, как была на первом Левел Ап - наличие в жюри нескольких, скажем так, "немузыкантов" + некоторого количества "своей" публики в зале (с учетом призового фонда - можно себе позволить хотя бы частично оплатить "своим" вход, собстевенно - организаторы неоднократно это поясняли - им инетересно продать побольше билетов) - запросто решает проблему выигрыша той команды, которой нужно. Вот и зачем мне иметь к этому хоть какое-то отношение? Чтобы я потом говорил, что все было честно, что я сам был объективен и, хз, как это произошло, что кто-то там победил?…
Вот на Open Guitar Show - с удовольствием поучаствовал бы в жюри. Боюсь только, что авторитета у меня для этого недостаточно.
меня задели оценки "Ноль Баллов" от некоторых громадськых диячив и представителей прессы. Наше выступление на данном фесте заслуживало больше чем ноль! А эти два нуля от немузыкантов сыграли очень много в итоговом результате. Я умею уважать чужое мнение. Но данные две оценки "ноль баллов" уважать не могу, поскольку они глубоко необъективны - и по музыке и по подаче и по сыгранности и т.д. т.д. т.д…
зірковість - це якби я почав тобі розказувати, як кльово і які круті куски /з мудрими термінами/ ми там вилабали, а реально - я й сам признав ряд помилок (лаж) які були нами (і мною в тому числі) зроблені при виступі! Мова йшла лише про об'єктивність і необ'єктивність в оцінках!
одне лише "не пизди" - прояв зухвалості + "малолєтства"… а буває, що тягне на "по-пєчєні"…
якщо ж мец - скромний і весь такий позитивний і правильний - то так би і написав, що я - неправий, бо він от такий-от правильний і скромний і т.д… Замість того - він знову випендрився фразою "не пизди". скромністю не пахне.
ти сам винуватий…
"это нужно для того, чтобы чувствовать себя музыкантами, которые могут себе позволить находится одновременно в одном помещении с такими звездами, как Roll и, вообще, весь DDD, и при этом не комплексовать…"
звёзд, хлопці з сеебе аж ніяк не корчуть - навпаки дуже скромні…
я счітаю шо ти негарно написав…
не знаю, где ты там обиду нашел, но это - твое видение, твое мышления… Написано там все так, как должно быть написано и менять ничего в своих словах я не собираюсь!
а ты меня тут не стыди и алегории свои дебильные ко мне не применяй! Для начала - ник себе человеческий подбери, СУКАНАХ.
Самі ж учасники груп. 1-2 учасники кожної групи нехай оцінюють інші групи. Записують всі плюси й мінуси, а потім зачитають.
Це їм самим дуже допоможе у подальшому розвитку.
Каждая команда имеет определенное количество балов, котороя ДОЛЖНА кому-то поставить, но только не себе и только одной из групп!
Вопрос только в правильном балансе "веса" баллов от жюри, от команд-участников и от публики /последнее - вообще катастрофа, ибо голосуют в 95% случаев "за своих", то-есть, заведома необъективно!/
Однак, потрібно признати, що певна користь для молодих колективів від участі в таких конкурсах - є, і Єфім тут однозначно правий! - Гурти починають підсилено готуватися до конкурсу і за місяць-два видають результат, який за умови звичайних репетицій видали би за півроку, а то й більше. Питаня лише в тому, що потім - після конкурсу, оцінок і т.д…
коли я ще грав, то як було:
на одному відборі видавалися всім бюлетені. кожному учаснику команди також. можна було обирати три групи. ну нас якраз три команди важкого ешелону було. ну ми і взяли проголосували за себе - тобто 13 бюлетенів із голосами за наші три команди було. все чесно і без абід було. і одразу на таке погодилися.
Я тут на форумі досить відсторонено тримаюся останнім часом, але в цій темі захотілося відписати.
Залежно що так зване журі має оцінювати? Зіграність, чи якість матеріалу, чи новизну і оригінальність, чи перспективність, чи ще щось. Потрібні чіткі критерії. В любому випадку, думаю, власні вподобання відіграють також певну роль.
Кого побачити в складі журі?.. та хоч себе)) А взагалі можна взяти і якогось учасника якогось гурту що не приймає участь у конкурсі, який просто шарить. Це буде як голос не від вже відомих і авторитетних дядь, чи слухачів, а так би мовити від представника того самого класу що й учасники. Його бачення і думка. Не знаю чи всі мене зрозуміли, бо сесія законсервувала мій мозх до кінця місяця.
"А взагалі можна взяти і якогось учасника якогось гурту що не приймає участь у конкурсі, який просто шарить. Це буде як голос не від вже відомих і авторитетних дядь, чи слухачів, а так би мовити від представника того самого класу що й учасники."
Матвік не проканав?
В мене виникла парадоксальна ідея - краще обирати для конкурсу групи, які видаються найслабшими і з пріоритетом для нельвівських музикантів.
Але фейк ілюжн не брати - самі показали, що піаритись і без левелапа можуть