ахах, якщо хлопець бере 2 і 3 октаву то це обов"язково євнух?
Жіночий вокал легше, але він не катіт в павері ніяк, ну це моя думка, немало чув такого, і ніде не сподобався жіночий вокал в поєднанні з музикою і атмосферою
багато ушльопків чомусь вокалістів павер метал групп називають підірастичними і т.д. Мене от цікавить чому. Тому що вони зачьотно співають? Тіпа зависть?
ахахаха, а чому ти це тут питаєш, і лише в нас ?))
Просто мужик має співати як мужик, а не як баба (с). Це ще пішло від давніх давен, коли вокалісти мали жіночий вигляд, і співали жіночим голосом, тобто фальцетом, але фальцету у жінок немає от і пішли приколи, про яйця, підарасів і т.д
Те що ти павер чув - я вірю.
А от що не маєш уяви про діапазон - це точно.
Діапазон сопрано - Сі малої октави до Сі 2-ї октави
Третя октава музичного звукоряду це вже навіть не Вітас і не БіДжис (хоча не факт, БіДжис рулять - це боги фальцету)
Можливо ти мене не так розумієш і маєш на увазі дві, три октари власного діапазону вокаліста - то вже інші речі.
та ніхера ти не знаєш
читай уважно: бажаний діапазон голосу-вихід в другу октаву - тобто чуваки знають що хочуть почути. А я маю на увазі що такий вокал дуже важко знайти, але реально.
От прийде якийсь обриг з прокуреним басом до хлопів на репетицію і скаже: Чуваки! Я виходжу на другу октаву. Перша - до ре мі фа соль ля сі. Друга - до. Берете мене вокалістом? Бо якщо ні, то я ще вмію виходити через двері і вікно.
оце вже хз) от і ми колись з клавішником на рєпі гнали бєса, він тиснув якусь ноту і я намагався взяти її. в підсумку довижчався до того, шо взяв мі чи то фа другої октави, але толку з того, вижчати бабським голосом так… коли комфортніше я себе почуваю набагато нижче
Так! Я згідний. Сопрано може бути і вищім, але я говорю про стандартні мірки вокального діапазону - такі по яким визначають вокальні здібності.
Якщо у тебе чистий тенор, але ти майже дотягуєш до кінця першо%
Так! Я згідний. Сопрано може бути і вищім, але я говорю про стандартні мірки вокального діапазону - такі по яким визначають вокальні здібності.
Якщо у тебе чистий тенор, але ти майже дотягуєш до кінця першої октави - ти ж не кажеш іншим що у тебе тенор + не повний альт і трішки сопрано фальцетом. Це було б смішно. Правда?
Ти просто чітко називаєш свій діапазон.
Перейти кожен може )) вот якісно на агнл. заспівати це вже інше )) а так +1 ніяких дівчат на вокалі )))) моє імхо то для них тік бек вокал там десь )))) і все )))))
да, і заспівати тоже ще надо, але якшо вже група рішиться перейти, і буде ставити пред собою високі цілі, то вокаліст буде серйозно працювати над тим, над вимовою
в лп вчишся ?))) як лінгвіст ( аххаха ) скажу то саме )) вимова зразу не прийде і навіть за пів року … тут треба пихтіти і бажано спілкуватись з іноземцями ))) мні в тому плані пощастило на роботі їх бачу кожен день майже )))
Прикол такий що ми граємо на стандартному строї гітар "МІ" …В нас є пісні, де вокальні партії виходять в другу октав до ноти "РЕ" …була у нас уже вокалістка…да-витягувала вона кльово…навіть "ЛЯ" 2-ї октави брала…Але нам потрібен чоловічий вокал…знайти його можна…я думаю-що якщо чувак тягне "ДО" або ж і "РЕ" 2-ї октави, то непроблематично і дотянутися і до "МІ"…
Чекаєм пропозицій!!!!
>я думаю-що якщо чувак тягне "ДО" або ж і "РЕ" 2-ї октави, то непроблематично і дотянутися і до "МІ"…
от спробуй на гітарі з 24 ладами і строєм в "мі" взяти якісно фа дієз, який на тон вищий за найвищу на гітарі "пряму" ноту (24 лад 1-а струна)… повір, що зробити щось схоже голосом - набагато важче! /кажу тобі це, оскільки колись в 20-літньому віці "брав" голосом весь Хелловін і всього Кінга Даймонда/
*оскільки колись в 20-літньому віці "брав" голосом весь Хелловін і всього Кінга Даймонда* - вааав, круто, невже партії Кіске витягував? Мені 20 і я так само вчусь брати Хеловінів і не тільки )))) Вродь виходить нормально, дасиш пару уроков?)
бу…краще два вокали..…ну тобто так легше…мені раніше приходилося тянути і високим, і низьким, і гроулом…зараз ще одну дівчинку взяли…і все простіше…і ще й можна щось цікаве мутити …накладати голоси…