хоч мені той жанр не дуже симпатичний, але важко не помітити, наскільки ця тьотка витонченіша від аманди палмер (навіть не самої аманди, а від проекту дрезден доллс, хрестоматійного для кабаре).
там десь про неї пише, що вона ля фам фаталь для мущін-інтелектуалів. цілком це розумію. вона варта захоплення.
ДД харистффлпфоів блаблабла для панк-кабаре, а не для кабаре взагалі.
а аманда - жируха з небритими підмишками. фу. як можна було запаганити таке миленьке лице?
http://www.last.fm/music/Amanda+Palmer/+images/2939284
http://www.last.fm/music/Evelyn+Evelyn/+images/3347227
трейсі витонченіша не підпахвами чи обличчям, а музикою
аманда некрасива взагалі, морда самосвальна. але це пофіг, бо вона харизматична. просто весь її образ, вкупі з ортодоксально-феміністичними неголеними пахвами, факами в інтервю, зневагою і забороненими текстами - дуже нахрапистий і наглуватий.
а трейсі на своїй хвилі. до речі, той альбом, що мені найбільше сподобався, дуже вже експериментальний
кабаре має, по суті, ту саму аудиторію, що і панк. принаймні класово. тому панкове це кабаре, чи безпанкове, ролі великої не грає.
просто трейсі - швидше виняток, ніж правило в тій всій галасливій купі бурлеску.
в ДД була якась пісня про аборти, яку зняли з усіх чартів, після чого аманда почала всюди розказувати, шо це автобіографічно, викладати подробиці, як її в 17 років згвалтували, і популярність ДД різко зросла. себто розкрученість ДД - цілком піарна. ось, до чого я веду.
це не останній альбом - придивись до років. останній лінк, але альбом - ні.
не здається, що ділити людей на класи тупо? не здається, що підлітків 70-х, дітей хіпі 60-х, які слухали примітивненьку музику в підвалах і зариганих клубах, дуже складно причепити до одного класу з особами, які в кінці 19-го століття слухали кабаре в прокурених паризьких ресторанах і борделях? а тим більше рівняти з німецьким кабаре початку 20-го і сучасним, яким захоплюються всякі естетстуючі?
я тут не під слідством, щоб наводити неймовірні докази і задовільняти тебе аргументаціями. дискусій з тобою не веду. не кожен діалог є дискусією, і мої коменти не мали на меті отримувати відповідь від тебе. тому тішся собі своїм захватом мовчки.
я завжди думав, що коли людина виносить такі глобальні судження, як те, що у кабаре і панкрока одна публіка, ця людина має навести якісь аргументи. це ж музичний форум, а не просто флуділка! це серйозна тема, в якій треба розібратись.
панк, як музика, це тільки панкрок і похідні.
ти не навела аргумент. ти просто сказанула шось типу, що у дейлі таймс і газети доярочка одна аудиторія, принаймі класово. я розумію, що в тебе звичка видавати аксіоми, які в твоїх очах не потребують ніяких доказів, але це ж пошло!
кабаре має, по суті, ту саму аудиторію, що і панк. принаймні класово.кабаре має, по суті, ту саму аудиторію, що і панк. принаймні класово.кабаре має, по суті, ту саму аудиторію, що і панк. принаймні класово.кабаре має, по суті, ту саму аудиторію, що і панк. принаймні класово.