
можна багато злої теорії читати… і про простріли і про монітори і т.д… реалії - завше жорсткіші…
мусите подумати, що ви будете "пхати" в монітори у випадку, коли крім барабанних моніторів на сцені є лише одна лінія моніторів, дві…, три… мусите самі знати, хто на що орієнтується… Для мене, наприклад, ідеальний варіант, коли я чую свою гітару з комбіка (на двох останніх концертах з комбіка не чув, через те, що комбік стояв далеко від мене - я троха привязаний до мікрофону + по сцені не завжди можна вільно пересуватися), а другу гітару - з монітора; ударних - стає хета і робочого + як правило саму ударку чую достатньо, бас - нафік (як правило, не вдається, його завжди забагато 
) вокал - свій хочу чути добре в моніторі, вокалістки нашої - менше, клавішу можна було би мені в монітор і не давати, але - буває, вона веде одна без ударки (а значить - треба її чути, щоби вступити далі) та інших інструментів + вона може слухати мій же монітор, через відсутність інших 
… Словом… складаєш список інструментів, хто на кого орієнтується (хто що хоче чути) хто кому заважає у випадку мікса (хто кого не хоче чути)… тоді визначаєш, що вам, для якісної визвучки потрібно, наприклад, 6 моніторних ліній
Вітаю! на тому виступи вашого колективу у Львові закінчилися 
жартую, звичайно… але десь так воно виходить, як правило… тоді - розумієш, що просто треба пробуватися на сцені і з досвідом навчитеся "боротися" з нестачею моніторів, великими сценами, нестачею волюма у комбіків і т.д…
А бувають ще ж виступи коли взагалі народ мусить збігатись до ударки на сцені даби триматись ритму, так як з єдиного монітора на сцені майже ніфіга розібрати не можна (це не про львівські концерти, на щастя). Саме час для ударника злетіти десь)))



Але якось лабали, і умудрялися не збиватись.
Є над чим подумати)

