Шукаю... співрозмовника)

| 77 | Розділ: Запитання | 8 січня 2013 16:14

Проблемка: маю декілька місяців, щоб підтягнути свою англійську. Рівень знань - Upper-Intermediate. Тематичні сайти, граматика, вивчення нових слів, читання англійської літератури, спілкування по скайпу з індусами - це все вже було, тому я точно впевнена, що мені необхідно просто більше використовувати English у повсякденному спілкуванні. І тепер - увага! Питання: можливо, в когось теж існує така ж проблема або хтось просто бажає попрактикувати свою англійську? Якщо такі існують на цьому сайті - пишіть в приват)
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Марина | 08.01.13 16:34:50 | #

Чекаю відповідей, бажано адекватних

Чешир | 08.01.13 16:53:21 | #

можеш розслабитись, якшо маєш Upper-Intermediate, і навіть осилила індусів, то до вищого рівня дотянеш, лише спілкуючись з носіями. і питання - маєш кілька місяців щоб підтягнути англійську для чого?

Марина | 08.01.13 17:16:45 | #

Останніх півроку мені було не до англійської, тому зараз відчуваю, що трохи "здаю позиції") А щодо твого питання, то маю одну мрію, яку, можливо, вдасться здійснити літом) Європа притягує…)

Чешир | 08.01.13 19:36:55 | #

я колись 2 роки прожив в льондоні, ну і плюс англомовна спец школа, шпрехав дай боже, а зараз не дуже часто спілкуюсь з носіями, а не з носіями (тобіш - німці, французи, іспанці і італійці) - ващє торба англійською спілкуватись, гірше хіба з фінами. так от, рівень трохи впав, як собачка - все розумію, а сказати не можу (тобто можу, але звичайно не так легко і вільно як колись). це я все до того, що мову постійно потрібно активно практикувати, і практикувати методом живого спілкування (тут і телефонні розмови підійдуть і скайпи, і відео чати, іт.д.)

Марина | 08.01.13 19:41:08 | #

Я абсолютно згідна з тим, що над іноземною мовою потрібно працювати постійно)
Теж мала практику у спілкуванні по скайпу та телефону з представниками Британії, Швеції, Норвегії та Данії) Ех, досвід, позитивний та корисний досвід, як я тебе люблю

d|D | 09.01.13 15:42:44 | #

в твому випадку можли треба зазначити, що не саму мову в плані спілкування треба практикувати, а пассивний і активний словник. Бо з твоїм досвідом саме спілкування має йти легко, але проблема може бути в своєчасному формуванні речення і згадуванні потрібних слів ( якими ти можливо колись кидався без проблем ).

Kava | 08.01.13 17:59:42 | #

треба носія. однак можеш спробувати практикуватися зі мною.хоча найкраще, то носій мови.

d|D | 08.01.13 18:08:07 | #

+ 1 рік працював у хостелі і з носіями мови було супер вчитись і спілкуватись

Kava | 08.01.13 18:32:18 | #

ну я вчилась вчилась в універі тут,а туди як поїхала вчитися то зрозуміла, що без носія результат при всіх стараннях буде відставати

d|D | 09.01.13 17:10:31 | #

та наші універи то всьо цирк) мав змогу в 3х повчитись, рівень викладання англійської 0. А ті викладачі які знають і можуть виклдати, вже давно поклали болт бо студенти теж не дуже горять вчитись) Тому коли стикаємся з живим спілкуванням і носієм мови (це ще якщо без специфічного діалекту) починаються трабли…

Марина | 08.01.13 18:23:38 | #

+
звичайно, що носій мови - найкращий варіант, але…

Andry House | 05.10.13 01:42:23 | #

носіями є хромосоми

d|D | 08.01.13 18:04:31 | #

ну якщо визначитись з часом то можна спробувати) Правда ти визначила свій рівень сама чи на курсах тобі сказали?

А про себе, то я вже 3 роки працюю з америкосами-канадцями-австралійцями і т.д., тобто практика ( хоч і в обмеженому словнику ) регулярна.

Марина | 08.01.13 18:19:56 | #

Щодо рівня англійської - і сама визначала, і на курсах теж)
Час - мабуть, варіант - лише вихідні… Хоча, в принципі, можна домовитись про якісь більш-менш зручні дні серед тижня)

d|D | 08.01.13 18:23:51 | #

та просто ці всі рівні це шняга повна, крім сертифікованих курсів типу тоефл, иелтс ( і тому подібних ) ніхто рівень нормально не поставить)

суть не в тому)) окай, якщо буде бажання пиши в ВК, буду радий в скайпі патриндеть

Wahnsinn | 08.01.13 18:24:37 | #

тю, в скайпі. я думала ви в реалі собі здибитесь))

Марина | 08.01.13 18:25:55 | #

От власне, що скайпом я вже накористувалась))

Wahnsinn | 08.01.13 18:26:42 | #

та в скайпі не прикол. тож усно якраз вимова там і всяке таке підтягується. швидкість побудови речення, розуміння іншого)

Марина | 08.01.13 18:27:09 | #

згідна на 1000%

d|D | 08.01.13 18:27:51 | #

ну можна і наживо) але тоді тільки вихідні)

d|D | 08.01.13 18:28:57 | #

все відносно) просто залежить з ким спілкуватись… є професійні тренери які по скайпу так вимову ставлять, що ні одна жива розмова не змінить, хоча це таке натянуте порівняння)

mezkerei | 08.01.13 18:29:01 | #

а в чом праблєма в скайпі відіокол зробити?

Марина | 08.01.13 18:34:30 | #

проблеми немає, але… ТО НЕ ТО))

GLUK | 08.01.13 18:27:53 | #

носій мови. галя несе воду, а вони - мову. хоча, до чого це я..
навіщо тобі англійська зараз? і чому вважаєщ, що в тебе вона погана?

Марина | 08.01.13 18:30:23 | #

Хм. Для чого англійська… А для чого англійську мову вчать взагалі?)
Я не вважаю, що вона в мене погана, просто наразі вона - не на такому рівні, який би хотілось мати…

GLUK | 09.01.13 00:05:48 | #

а для чого англійську мову вчать взагалі?

Марина | 09.01.13 00:06:28 | #

це залежить від цілі, яку людина поставила перед собою)

GLUK | 10.01.13 03:10:10 | #

от і поговорили. -__-

mezkerei | 08.01.13 18:28:32 | #

ти в чатрулєт зайди, скіпаєш пеніси, находиш норм пацанів і триндиш

Марина | 08.01.13 18:31:48 | #

а я вже почала переживати, що немає неадекватних коментів) а ось і вони, уррра)

ACKET | 08.01.13 18:32:43 | #

та чо, він же діло говорить

mezkerei | 08.01.13 18:54:13 | #

здрастє і чим це неадекватний? тому там слово пеніс є?

Марина | 08.01.13 18:57:19 | #

і тобі здрастє)
ні просто подібні сайти мене мало цікавлять, вони тільки те і роблять, що викликають шквал емоцій у користувачів)))

mezkerei | 08.01.13 20:01:12 | #

ну та чо, просто на подібних ресурсах можна найти норм людей, які з охотою будуть з тобою спілкуватись. ти ше сіськи покажи, так взагалі ше будеш собі акцент, говірки різні вибирати

Марина | 08.01.13 20:03:08 | #

ага, я вшарила) чим більше ти "розкриваєшся" перед співрозмовником, тим більші можливості на сайті у тебе з"являються?

d|D | 08.01.13 18:31:52 | #

ага, якшо на студентів попасти зі штатів то можна норм потриндіти

Kava | 08.01.13 18:33:16 | #

тільки там 95% пеніси ))))

d|D | 08.01.13 18:34:13 | #

можна ще дівчат розводити, що б цицьки показали) теж веселий процес

Kava | 08.01.13 18:37:55 | #

або підключати якесь відео з рет туба))) це найвеселіше)))

d|D | 08.01.13 18:41:00 | #

ооо) тут вже досвідчений користувач))))) цю штуку треба буде спробувати)

Ram Lam Yam Mam Bam | 08.01.13 20:19:22 | #

хай, свіп, мап, вайп, брейк, треш, лук, чек, бай. на перші два-три роки вистачить.
від всіх інших слів - користь як від колекціонування марок.

Марина | 08.01.13 20:21:24 | #

такий комент підійшов би до статті людинки 5-6 років, яка збирається в першому класі вчити англійську і не знає, з чого почати))

Ram Lam Yam Mam Bam | 08.01.13 20:23:19 | #

Хо-хо-хо

сокира | 08.01.13 22:00:36 | #

залежить від цілей.
якщо мова потрібна для спеціалізованої діяльності, тоді справді співрозмовник-репетитор знадобиться, у якого прокачаний досвід по тій діяльності (навчання/робота) і зможе забезпечити відповідним матеріалом.
а якщо вищий рівень мови потрібен для комфортної соціалізації, тобто адекватна розмовна, то співрозмовник (в однині) у цьому не допоможе. єдиний спосіб витягнути цей рівень - переживати ситуації, на які мозок реагуватиме і створюватиме свою власну неповторну тканину цієї розмовної мови. для цього потрібне середовище і багато різних учасників, з якими не обов'язково вступати в діалоги. поки ти не в тому середовищі, найкращий спосіб пасивно поглинати такі ситуації - дивитися серіали в оригіналі, і бажано не ситкоми, а такі, що демонструють ті життєві моделі (буквально там - розмови в магазині, між друзями за пивом, флірт, таксі, бла-бла-бла). причому серіали - краще від сюжетних фільмів.
і уникати будь-яких книжних варіантів чи вибудуваних кимось структур типу курсів, які нав'язують послідовності засвоєння матеріалу - тому що твій мозок сам повинен ці структури собі скласти.
до речі, чатрулєт якраз ефективніший у цьому від скайпу - бо адаптуватися треба інтенсивніше.

Марина | 08.01.13 22:14:29 | #

Наразі мова необхідна для другого варіанту.
Серіали - так, вони корисні, але постійно їх дивитись теж не зовсім добре. Ато виходить: розумію 90% інформації, а сама вимова затупляється) Говорити і слухати, читати і слухати, говорити і читати - різні комбінації - це те, що треба)

сокира | 08.01.13 22:24:53 | #

серіали допомагають створювати правильні моделі в мозку.
читати для розмовної мови - зовсім необов'язково.
слухати - критично необхідно більше ніж двох. (і говорити з.)

d|D | 08.01.13 23:24:40 | #

доречі за такі штуки як серіали і телепередачі я + але фішка в тому, що з часом воно все менше і менше допомагає) тобто я не знаю скільки Марині років, але можливо їй вже буде тяжко це все з серіалів засвоїти. Я колись в дитинстві так з мульків америкосовських вчився)

Марина | 08.01.13 23:25:42 | #

а в чому важкість-то?)
мені багато років, дуже багато))

d|D | 08.01.13 23:32:13 | #

мозок з часом все це зовсім не так переварює і засвоює. Це стосується думаю будь-якого предмету але з мовами це особливо видно)

Марина | 08.01.13 23:34:20 | #

Та ні, з серіалами все зрозуміло. Я вже з ними працювала, тому досвід маю)

сокира | 08.01.13 23:41:02 | #

їй на кілька місяців треба. далі вона потрапить у живе середовище і мозок з підсвідомості сам витягатиме адекватні реакції у схожих ситуаціях.
якщо надовго, то звичайно, що це малоефективна практика.

Kava | 09.01.13 00:01:40 | #

я на першому курсі після фізико-матиматичного класу реально усвідомлюючи свою невідповідність рівню кращих студентів так підтягнула мову. Мій девіз був - фільм кожен день:) Спочатку я дивилась з субтитрами й зовсім майже не вловлювала на слух та не бачила картинку, а потім десь за місяць часу зловила себе на тому, що сутитри в фільмі я забула увімкнути й чудово себе почуваю. Тому це справді хороша порада, але без реалізації засвоєного хоч десь (в мому випадку це були пари з англ, де носіями мови й не пахло) ефект буде значно менший. Взагалі такий підхід до вивчення мови не дуже правильний, бо мова то єдність й всі 4 типи діяльності (слухання, читання, говоріння, писання) взаєпов"язані. Може щось одне вдаватися краще, але тренувати потрібно все разом + НЕ можна забувати про граматику. Без граматики не заговориш грамотно. Тому от Маринко хоч підтягувати мову, то роби це комплексно, тоді й буде результат.

Марина | 09.01.13 00:03:23 | #

Так, знаю) Я писала про цей комплекс нижче коментаря Сокири :)

Kava | 09.01.13 00:06:02 | #

*математичного

сокира | 09.01.13 01:40:22 | #

та вже до рівня Upper Intermediate шановна панянка мала б знати граматику!

Марина | 09.01.13 08:15:18 | #

і я так думаю

Kava | 09.01.13 15:23:18 | #

з мого викладацького досвіду - нажаль не дуже. Хіба там справді Upper Intermediate, а не бо оксфордський підручник того рівня чи там десь якийсь тестик з нету так сказав:)

d|D | 09.01.13 15:39:55 | #

ну якщо серйозно то upper intermediate - це вже серйозний рівень, особливо якщо людина не вчила англійьску серйозно. Просто рівень це комплексна штука, і якщо людина каже, що вона ап ин, але їй треба співрозмовника це звучить підозріло, бо на цьому рівні вже треба вільно спілкуватись)

Марина | 09.01.13 15:56:18 | #

що саме підозріло, не розумію) я ж написала, що шукаю людину, з якою могла б постійно спілкуватись англійською. чи краще, на твою думку, звернутись до "львівських" турків і китайців?)

d|D | 09.01.13 17:12:03 | #

все підозріло, все омана) та ні звичайно, зачасту від таких людей точно не наберешся англійської)

Vandlerna | 09.01.13 17:24:51 | #

Не варто відкидати варіанту з турками і китайцями. А ще є мед. - там багато інозомних студєнтів.)

DiSPiRiT | 10.01.13 00:27:54 | #

Взагалі не шарю суті питання. Якщо ти вже як ти кажеш вийшла на рівень Upper-Intermediate, що тобі заважає йдучи тим самим шляхом тягнути рівень вище? Звичайно це складніше, тому що не одними книгами і кіно. Радників тут вже зібралося більше ніж треба. Реальних варіантів не густо. Бо більше їх і немає. Закордонний паспорт, робиш візу і вперед) З позиції грошових затрат(я надіюсь ти знаєш, що дарма нічого не буде) це міроприємство мені здається найбільш виправданим, так як подорож раз, користь з спілкування два. Курси, які могли б пропонувати реальний результат за даних умов мені здається навіть і не існують. Хіба другий вишак, універів багато)

d|D | 10.01.13 01:21:28 | #

вишак нічого не дасть, наша вища освіта в плані англійської мови це просто час проєбати. Вчителів реально мало і просто щастя якщо ти попадеш на того хто дійсно знає і може навчити. В плані живої мови і пунктуації взагалі одиниці…

За візу це +, якщо є можливість кудись поїхати на місяць хоч то буде толку. Але можна і самому вивчити, просто це потребує великих зусиль.

На рахунок курсів, в києві є курси від брит. ради, які ведуть викладачі з америки-канади і там дуже класно але ціна пздц + треба їхати до києва)

DiSPiRiT | 10.01.13 01:29:10 | #

Вишка да, не фонтан. Подруга закінчила навчання в кнлу на бакалаврі, бо вже не бачила сенсу жодного там сидіти далі, зараз успішно працює, з пристойною навіть зарплатою.
А, щодо реальних способів ще , то згадав таку штуку яка називається, не знаю як правильно на українській, тим не менше - грантоїдство) Є всякі суспільні організації, що займаються здебільшого благочинністю, чи наукою. Можна промоніторити такі варіанти. Ці організацї часто співпрацюють з інишими країнами, європейськіми там чи штатами. Є варіанти. Але то треба бути людиною специфічного складу розуму і натури. Там свої нюанси.

d|D | 10.01.13 19:02:30 | #

вот кста ше один класний варіант, але це вже буде дуже затратно по часу)

Jurawleg | 10.01.13 19:38:29 | #

В контакте есть группа - Language Exchange.
По суботам собираются парни и девушки, которые хотят совершенствовать язык. На собраниях присутствует немало носителей языка, которые понимают, нахуй они туда пришли и что от них требуется.
Новые лица - приветствуются. Можна спокойно влиться.
Также можна зарегестрироваться на коуч сёрфинг, самому встретить с самолёта какого-нить туриста, показать ему город, выпить, и вдоволь полялякать. Но иногда попадаются затянутые люди, и приходится кроме языка совершенствовать ещё и навыки психологии.
Но, по отзывам людей, которые совершенствуют язык общением с нэйтив спикерами - Language Exchange самое то. Также можна найти в скайпе или фейсбуке какое-нить тело из Англии или Штатов и лялякать на отвлечённые или не очень темы. У меня знакомый так делает. А если найти ещё и человека, который увлечён темами, которіе и вам близки, то можна провести время с пользой и приятно.

Спасибо за внимание.
Дополнительно: всё ИМХО.

Марина | 10.01.13 21:33:38 | #

дякую за пізнавальну інформацію, вона врахована)

Kava | 10.01.13 23:22:31 | #

ну той інгліш клаб - дуже специфічна штука

Марина | 10.01.13 23:23:32 | #

що ти конкретно маєш на увазі?

feel4you | 12.01.13 03:48:27 | #

Та, а чо специфічна? Я ходив колись декілька разів і все дуже навіть цивільно =)

Топікстартерці ще можу порадити Toastmasters - клуб, для тих, хто хоче навчитись говорити публічно і по-англ.
http://lvivtm.blogspot.cz/

Марина | 12.01.13 10:07:58 | #

Дякую за посилання, теж досить цікава штука)

Andry House | 05.10.13 01:43:18 | #

а прежде чем к тебе тот человек прилетит можно будет взглянуть на его фото?:)))

Bestia | 26.06.13 21:59:51 | #

мій знайомий, нейтів спікер з Англії приїхав до Львова, до вересня буде тут… Хто хоче, можете походити до нього на англійську мову, повчитися розмовної мови.
кому цікаво, пишіть в приват

Bestia | 04.10.13 21:20:40 | #

Хороший сайт для вивчення англійської мови. http://learningenglish.voanews.com/
Можна слухати і одразу читати новини, є також відео з написами, де говорять повільно спеціально, щоб слідкувати за текстом і краще зрозуміти. І також користувачі цієї групи: https://www.facebook.com/voalearningenglish зізвонюються по скайпу і спілкуються по англійськи на вибрані теми.

Andry House | 05.10.13 01:47:58 | #

о, оцей сайтєц, перший, хароший, пам*ятаю нам колись на міжнародних еономічних відносинах показували відео де на англ.мові були новини ВВС і т.п., а потім ми мали на укр.мові написати шо ми з того зрозуміли…мінусом було те, що в деяких така вимова і акцент, шо перекласти то можна було б, але спершу требаб уло зрозуміти що та людина говорить=)

Bestia | 06.10.13 19:36:58 | #

Andry House | 06.10.13 19:42:21 | #

danke schon, добавив собі в закладки, на дасуге подивлюся=)