А ви любите нашу країну?

| 153 | Розділ: Запитання | 6 вересня 2012 21:26

ну типу сабжу як такого немає, протсо ТАК/НІ і чому.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

ACKET | 06.09.12 21:27:15 | #

і я знаю, що це просто геніальне оформлення статті))

blasphemer | 07.09.12 00:36:55 | #

який товстий вброс)))))

e | 25.10.12 22:03:59 | #

тут насправді 95% користувачів генії

OK!!! | 26.10.12 02:13:18 | #

Я належу до решти 5

OkayGuy | 26.10.12 09:31:31 | #

sir please

MiM | 06.09.12 21:31:47 | #

дивлячись в якому розумінні :) географію, всякі красоти і т д ДА. Клімат, люди і звичайно ж ПОЛІТИКИ - НЕНАВИДЖУ! всіх би спалив і трішки б клімат підправив і все б було прекрасно)

VolodymyrGalan | 06.09.12 21:35:03 | #

Ну як.Я бачив трічки світу і мені здається, що тут все лайно.НІ, НЕ ЛЮБЛЮ.

Bazzillio | 06.09.12 22:24:26 | #

хтось є, хто б за тобою тужив?
а паспорт?

п.с. тебе дуууже чекають в світі!

VolodymyrGalan | 06.09.12 23:44:29 | #

Паспорт є.Батьки є, які б тужили.Хей, чувак, я без рожевих окулярів.Я знаю, що то тяжче, ніж тут.Спочатку.

Bazzillio | 07.09.12 09:20:40 | #

не мучся тут. в світі реально краще
грошей батькам пришлеш, скайп їм поставиш - заєбісь буде

VolodymyrGalan | 07.09.12 17:06:21 | #

Я то все розумію.

VolodymyrGalan | 07.09.12 17:07:03 | #

Але в тебе напевно є кращі пропозиції?

VolodymyrGalan | 06.09.12 21:37:53 | #

І ще тут не найгарніші дівки.Чуваки, вас наїбали.

Papa Het | 06.09.12 21:45:26 | #

Країна - це поняття цілісне…а отже виокремлювати щось не варто…як на мене все що в нас є могло б бути краще, та й буде колись…вимруть нащадки союзу, зміниться менталітет та щось може й вийде…

VolodymyrGalan | 06.09.12 22:07:42 | #

Нічого не змінитись.Той менталітет невмирущий.

Papa Het | 06.09.12 23:32:41 | #

Помиляєшся. Мойсей 40 років водив свій народ по пустелі поки не вимерла погана на його думку ідеологія…от і Україна колись того Мойсея діждеться, а там 40 років і кінець радянському мисленню, а як наслідок і менталітету…
Суть менталітету не в тому що він такий Є, а в тому що він сформувався на підставі багатьох чинників. От тільки майже всі ці чинники для українського народу були негативними, як наслідок і маєм те що маєм…Зміна менталітету відбудеться при якісній зміні рівня життя…а поки…"Україна, рідна мати, не вкрадеш - не будеш мати"…

Kava | 06.09.12 23:38:16 | #

Мойсей 40 років водив свій народ по пустелі поки не вимерла погана на його думку ідеологія…ну то не зовсім Мойсей від свого бажання водив.

VolodymyrGalan | 06.09.12 23:48:17 | #

VolodymyrGalan | 06.09.12 23:46:10 | #

Чувак.Суть металітету ти якраз і проявив, сказавши "от і Україна колись того Мойсея діждеться".Цей народ завжди чекає на доброго дядю, який все зробить за них.

Papa Het | 06.09.12 23:52:12 | #

а ти напевне думаєш що зараз 45 мільйонів українців кожен поодинці змінить все на краще?? що ти знаєш про те як функціонує країна? про фінанси, бюджет? нічого нереально змінити поодинці купою народу…потірбен один здібний керівник і команда професіоналів які будуть в цьому зацікавлені…не так як зараз перед виборами, а насправді…
п.с. якби не Мойсей то жиди і далі залишилися б рабами…вловлюєш думку?)

VolodymyrGalan | 07.09.12 00:23:36 | #

Дивись.Ти напевне маєш мене за сраного неука, та?Є країна.Країна, в якої де-факто нема армії, газу, і майже нема нафти.Країна економічно залежить від сусідів-Рашки і ЄС.Країні надають кредити міжнародні організації.Виплачувати кредити нема з чого, правда ж?В країні закриті заводи, це раз.Розорені фермери-це два.Міщани з зарплатою в 200 євро-це три.При цьому в країні відверто крадуть і всі мовчать.Бюрократія, деякі лікарі, судді, голови районних та селищних рад навіть не слухатимуть тебе без хабаря.Українець мовчить.Згинає голову і суне 10, 100, 1000 євро в кишеню.При цьому в країні за 21 рік не відбулось нічого, що могло б це змінити (Помаранчева Революція нічого не змінила.Просто гучна назва і все.).Висновок?Народу підходить таке життя.Ще таке.Скажи, скількох людей ти знаєш, які повністю виплачують податки і не ховають прибуток в тінь?

Papa Het | 07.09.12 00:29:00 | #

Розслабся) Я не збирався тебе ображати) Країна в реалі не залежить від Росії та ЄС настільки наскільки про це думають. Залежність навязується фінансово зацікавленими сторонами…ЄС це взагалі той самий колгосп, правда сучасний. Реальність в тому що державних інтересів як таких немає…це все давно бізнес…

VolodymyrGalan | 07.09.12 17:04:47 | #

Власне.На мові грошей: зовнішній борг країни:126 мільярдів вічнозелених.Бюджет країни:5о мільярдів доларів.І його не вистачає.Знаєш, що це означає?

P@R+!Z@N | 07.09.12 18:41:39 | #

подивись на сша)

VolodymyrGalan | 07.09.12 19:27:40 | #

Бля.Ти мене загнав.До речі, я канкрєтно неправий, та.В країнах Бенілюксу зн борг теж колосальний, в Греції- 42 т. вічнозелених на жителя:)

Papa Het | 07.09.12 22:06:51 | #

ти вчився на економіста? якщо ні, то не оперуй такими термінами інакше виставиш себе з поганої сторони…
і будь стриманішим…не варто сприймати все сказане тобі як образу…

P@R+!Z@N | 07.09.12 22:12:40 | #

продам двухтомник економіки американських професорів ~1990 року. звертатись в приват

P@R+!Z@N | 07.09.12 22:14:08 | #

виданий російською мовою

Greys | 07.09.12 22:14:35 | #

в радянському союзі

P@R+!Z@N | 07.09.12 22:15:34 | #

подивився - рік видання 1993. значить вже рашка

Greys | 07.09.12 22:16:03 | #

це ще гірше

Papa Het | 07.09.12 22:15:34 | #

от два роки тому купив би)) зараз треба хорошу книжку з податкового менеджменту…

P@R+!Z@N | 07.09.12 22:19:40 | #

от адресовано більше не тобі, а тим хто не вчився на економіста, але не хоче всяку екеномічну журбу висловлювати)

VolodymyrGalan | 07.09.12 23:19:27 | #

Ні.І не вчитимусь.Я десь зробив помилку?

Papa Het | 08.09.12 01:05:41 | #

помилка в тому що показником економічного розвитку країни ти обрав різницю між зовнішнім боргом та бюджетом…коли увагу треба звертати на ввп, його приріст, торговий баланс, рівень безробіття, номінальну зарплату…та цих показників море…проте аж ніяк обсяг зовнішнього боргу не стосується рівня економічного розвитку чи стабільності…

VolodymyrGalan | 07.09.12 23:20:48 | #

Я не можу бути стриманішим.Це ж рок Львів.

Papa Het | 08.09.12 01:06:37 | #

можеш…ментальність не змушує людину поводитись відповідним чином на відповідних сайтах…

Scorn | 07.09.12 00:52:13 | #

Є проблема вибору тих же президентів/партій ітп ("здібний керівник і команда професіоналів") бо вони в програмі заявляють одне, а істинні цілі переслідують інші здебільшого. Крім того сам владний апарат дуже громіздкий і побудований на принципі противаг, що забезпечує стабільність (що до влади не може прийти якийсь "Гітлер" і всю повноту влади підім'яти під себе за невеликий час). Але ця стабільність системи дає великий мінус, що якщо прийде норм група людей до влади вона не зможе нічого майже зробити, бо при владі залишається багато її ворогів, які не хочуть щось змінювати їм і так добре. Тобто щоб щось кардинально змінилось треба багато дуже часу (поки всі владні місця плавно не займуть нормальні люди), або щоб відбулась якась революція з фізичним знищенням всієї майже теперішньої влади чи усуненням її з посад іншими способами

VolodymyrGalan | 07.09.12 17:09:19 | #

Власне, люди в цій країні різні.Тому сценарій приходу до влади диктатора Неймовірний.Він не зможе лизати зад і сходу і заходу, тому завжди рівно пів країни налаштовані проти нього.

VolodymyrGalan | 06.09.12 23:52:51 | #

"як наслідок і маєм те що маєм"-ще одна ознака менталітету.Найогидніша фраза, яка повністю описує сутність цього народу.

Papa Het | 07.09.12 00:07:33 | #

я міг би й детально описати що є результатом впливу вищезгаданих чинників на менталітет, але ти сам маєш очі і все бачиш…

Andry House | 07.09.12 00:39:45 | #

почитай книжку Олександра Стражного "Український Менталітет"

Papa Het | 07.09.12 22:08:17 | #

от ти так наводив приклади менталітету, а скажи сам…твоя фраза "Нічого не змінитись" хіба не яскравий приклад того що на все можна покласти бо виходу нема?

VolodymyrGalan | 07.09.12 23:20:07 | #

Дідько.Таки так.

slavko stimac | 06.09.12 22:07:09 | #

Ми згубили себе в агарянськім поході.
Перемога цілком не видна.
І до рідних дверей нам достукатись годі,
і вітчизна немов єхидна.
***
Що я можу? Хрипуча сурма наді мною.
Я півсвіту пройшов приблизно.
Можу босим піти за твоєю труною,
рідна панно, стара вітчизно.

oldiehippie | 06.09.12 23:01:16 | #

Ти, як то кажуть, дала життя – чого ж не даєш нормально жити?
Ще кажуть, що нібито ти свята, і очі твої – волошки в житі,
що уникаючи сорому й скверни, ти всім віддавалася тільки з любові,
от рот твій і повен чужої сперми, а вени забиті чужою кров'ю.

Сивіють твої чорноземні кучері, замість волошок – очиці маків,
ти знов під якимось козлом дрімучим, а він тебе тупо трахає в сраку.
Коротше, як син не натішусь тобою – я й сам скоро здохну в твоєму житі,
а босим іти за твоєю труною… ну, матінко, ето уж ви ізвінітє.
іздрик

slavko stimac | 06.09.12 23:12:32 | #

є відіо, де він це читає

Hippie | 07.09.12 00:00:40 | #

смішна бездарна "поезія", кстаті. тут би написати "які поети - така і країна", але країна краща за поетів.

Andry House | 07.09.12 00:03:03 | #

а вот не треба, Іздрик крутий!

Andry House | 07.09.12 00:03:27 | #

Але Андрухович крутіший

ЕЙп | 06.10.12 09:12:31 | #

дерьмо он

slavko stimac | 07.09.12 00:19:39 | #

ну. Іздрик зовсім не поет. хоч, може, у моменти чтєнія вважає себе таким.

Greys | 07.09.12 00:07:46 | #

які поети така і країна

VolodymyrGalan | 07.09.12 00:12:04 | #

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

slavko stimac | 07.09.12 00:13:15 | #

і цвинтар

VolodymyrGalan | 07.09.12 00:13:15 | #

Ніколи не любив Ізддрика.Завжди казав, що це псевдофілософський набір букв для тупих пьозд.Натомість чув лише те, що я обмежений.

slavko stimac | 07.09.12 00:17:00 | #

Я також тексти Іздрика не любив. І тепер не люблю. Але коли брав у нього інтерв'ю, то залишилось враження приємної такої балачки. Він не заморочувався і не заморочував. Тепер думаю, що "Воццек" - це цікава річ, але мене не впирає, бо я не іпохондрик.

Andry House | 07.09.12 00:17:25 | #

тупий і обмежений

VolodymyrGalan | 07.09.12 00:24:31 | #

ТП

Andry House | 07.09.12 01:24:16 | #

ДТП!

Greys | 07.09.12 00:25:18 | #

ти що ! це ж Українське !!!!
всьо правільно щітаєш)

P@R+!Z@N | 06.09.12 22:39:08 | #

як не дивно ТАК

Wahnsinn | 06.09.12 22:42:17 | #

Країну так, державу не дуже.

MoZ6Go | 06.09.12 22:43:11 | #

шось я недавно теж над тим думав… і поставив собі питання "Чи виїхав я б звідси якби була можливість?" відповів собі НІ, хз чому…

Kava | 06.09.12 22:48:47 | #

жити не хочу певно тут…не впевнена, а от вмирати хочу тут

slavko stimac | 06.09.12 22:51:24 | #

ти тільки відклади це на потім

Чешир | 06.09.12 23:03:17 | #

нажаль, не люблю. що ж тут любити? тотальний тиць-гриць-пиздиць. колись думав, шо важко буде виїхати кудись, бо все-таки конкретно Львів - люблю, як місто, де я народився і прожив майже все життя. але тепер - тільки буде хороша нагода - постараюсь втекти на пмж в Європу… отак от

Bart Simpson | 06.09.12 23:18:48 | #

як на мене тут добре…коли ти син олігарха…коли ти не рахуєш копійки і не складаєш по кілька років горбатячись на роботі на машину…
10% людей в Україні живуть.решта так…існують

MoZ6Go | 06.09.12 23:22:30 | #

Ти, брате, любиш Русь,
Я ж не люблю, сарака!
Ти, брате, патріот,
А я собі собака.

Ти, брате, любиш Русь,
Як хліб і кусень сала, —
Я ж гавкаю раз в раз,
Щоби вона не спала.

Ти, брате, любиш Русь,
Як любиш добре пиво, —
Я ж не люблю, як жнець
Не любить спеки в жниво.

Ти, брате, любиш Русь
За те, що гарно вбрана, —
Я ж не люблю, як раб
Не любить свого пана.

Бо твій патріотизм —
Празнична одежина,
А мій — то труд важкий,
Гарячка невдержима.

Ти любиш в ній князів,
Гетьмання, панування, —
Мене ж болить її
Відвічнеє страждання.

Ти любиш Русь, за те
Тобі і честь, і шана,
У мене ж тая Русь —
Кривава в серці рана.

Ти, брате, любиш Русь,
Як дім, воли, корови, —
Я ж не люблю її
З надмірної любови.

slavko stimac | 06.09.12 23:48:56 | #

оце круто, що люди Франка знають!

VolodymyrGalan | 06.09.12 23:50:21 | #

Можливо тому, що цей вірш в програмі 10-го класу?:)

slavko stimac | 07.09.12 00:21:01 | #

ну, але ж не забула людина!

Andry House | 06.09.12 23:54:05 | #

Українські дівчата музичні. Радо
віддаються в траві, особливо влітку.
Садять ружі, малюються на свічадо,
по обіді в неділю читають Квітку -

Основ'яненка, в церкві співають хором.
З них сопрано - перші, контральто - другі.
Тютюном не бавляться, мають сором,
ліпше від мулаток танцюють бугі,

українські дівчата пластичні, здатні
відлетіти в темряву, мов комети
або ангели. Українські дівчата м'ятні,
їм властива віра в чари косметик

і в науку ночі - не скажу “грішну”,
не скажу “чаклунську” й тобі не раджу:
вони здатні знадити навіть Крішну,
тлустого небесного магараджу.

Спогади про них - то дурне зілля,
із отрут і єлею здобуте. Дивен
смак його і дух його, палений, мов Поділля, -
спів і плач літаючих сотниківен.

Я, однак, забувся, поліз у нетрі.
Ти про інше хтів би в листах читати.
А для мене - пастки на кожнім метрі,
мова розпадається на цитати.

Andry House | 06.09.12 23:55:14 | #

Це столиця держави. Тут досить людно.
І не досить зелено для ботанік.
Хоч насправді це ніби судно /чи судно?/
і не так ковчег воно, як титанік.
Досить людно, й тому нестача киснева
Як і всюди, найбільше невдах і дурнів.
Кожен з них, не добігши до брами неба,
має право на прах і на місце в урні.
Я, здається, писав, що вдягаю робу.
я, крім того, навчився слова гглаголюх,
пити квас, осягати душу народу
і ходити синім від алкоголю,
грати в карти, чифірити /рок до ранку/,
пити спирт, розумітися на похміллі,
черевики чистити об фіранку
і тримати душу в чорному тілі,
я навчився божитися, присягати,
розрізняти на смак дукатські, явські,
я навчився нічого не досягати
і плювати в стелю цілком по-графськи,
розглядати дерево, як нагоду
для висіння, втілену ще в насінні.
Я тепер як ніде близький до народу.
Покажи цей лист усім в Україні.

Andry House | 06.09.12 23:55:49 | #

Україна ж — це країна барокко.
Мандрувати нею — для ока втіха.
І тому западає спокуса в око:
зруйнувати все. І скільки б не їхав,
бачиш наслідки: мури і житла хворі
ще, мабуть, від турків. І п'ятикутні
знаки. З криниць повтікали зорі,
тобто їх нема, криниці відсутні,
але є сліди, і це дозволяє
подавати прогноз у вигляді віри
в неминуче. Тому що наша земля є
чимось більшим, аніж сорочка для шкіри.
Це підпільне барокко влаштовує опір
і цвіте шалено навіть в уламках,
хоч забуто нас і мовчать в Європі.
Катувати зручно в палацах, замках,
а в каплицях тісно. Тому каплиці
є найперший крок углиб України.
Мені видно все з чужої столиці.
Все на світі можна підняти з руїни,
крім живої крові, як ми вже знаєм.
Напиши, чи всі живі та здорові.
Чи літають ангели над Дунаєм,
чи дощі у Львові, чи досить крові.

Andry House | 06.09.12 23:57:23 | #

ну і звичайно класика


Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.

Між братніх народів, мов садом рясним,
сіяє вона над віками…
Любіть Україну всім серцем своїм
і всіми своїми ділами.

Для нас вона в світі єдина, одна
в просторів солодкому чарі…
Вона у зірках, і у вербах вона,
і в кожному серця ударі,

у квітці, в пташині, в електровогнях,
у пісні у кожній, у думі,
в дитячий усмішці, в дівочих очах
і в стягів багряному шумі…

Як та купина, що горить — не згора,
живе у стежках, у дібровах,
у зойках гудків, і у хвилях Дніпра,
і в хмарах отих пурпурових,

в грому канонад, що розвіяли в прах
чужинців в зелених мундирах,
в багнетах, що в тьмі пробивали нам шлях
до весен і світлих, і щирих.

Юначе! Хай буде для неї твій сміх,
і сльози, і все до загину…
Не можна любити народів других,
коли ти не любиш Вкраїну!..

Дівчино! Як небо її голубе,
люби її кожну хвилину.
Коханий любить не захоче тебе,
коли ти не любиш Вкраїну…

Любіть у труді, у коханні, у бою,
як пісню, що лине зорею…
Всім серцем любіть Україну свою —
і вічні ми будемо з нею!

slavko stimac | 07.09.12 00:22:02 | #

блять, я вже шкодую, що почав цей поетичний паравозік.

Andry House | 07.09.12 00:40:22 | #

бла бла бла, а потім маленьке звірятко загортає шоколад у фольгу=)

OkayGuy | 26.10.12 09:45:25 | #

проста ідея + школьнік з доступом до гугла = мотай дві сторінки вниз

Kroolick | 07.09.12 01:01:48 | #

давно нічьо такого не було, ше б дядю бу і дєло поєхало ))))

slavko stimac | 07.09.12 01:26:55 | #

і для нього віршик є

мом Россию не понять —
равно как Францию, Испанию,
Нигерию, Камбоджу, Данию,
Урарту, Карфаген, Британию,
Рим, Австро-Венгрию, Албанию —
у всех особенная стать.
В Россию можно только верить?
Нет, верить можно только в Бога.
Всё остальное — безнадёга.
Какой мерою ни мерить —
нам всё равно досталось много:

в России можно просто жить.
Царю с Отечеством служить.

Kroolick | 07.09.12 01:27:49 | #

прочитав якраз під рифу, нічьо так))

Andry House | 07.09.12 01:28:10 | #

Умом Россию не понять,
Аршином общим не измерить:
У ней особенная стать –
В Россию можно только верить.

slavko stimac | 07.09.12 01:31:14 | #

мені версія Кібірова більше подобається

Andry House | 07.09.12 01:33:20 | #

оригінал є оригінал

slavko stimac | 07.09.12 01:39:32 | #

капітан є капітан

Andry House | 07.09.12 01:53:38 | #

маршал є маршал

Kroolick | 07.09.12 01:23:03 | #

а потемі
хто шо хотів то і має, глянувши на коментарі всьо стає ясно
людям які працюють в сфері іт чи програмісти тут жити краще і не придумаєш.
ті які ше мало шо добилися, не мають своєї сімї, але думають шо за бугром краще бо були там пару раз то теж, можна зрозуміти, але амерікан дрім то для лохів)
але бля, шо маєте то маєте)
хто з вас шось зробив для країни де живете краще? мало? або ніхто. Бо всі зайняті були роботами, навчанням, сесіями, буханями ітд.
багато з вас їздило на мітинги в київ безкоштовно коли приймалися в раді анти народні чи мовні проекти? суто ідейно як патріот чи людина яка відстоює свої житєйські ідеали - і безпартійно? певно ніхто…
тоді хулі жалітися на то шо тут так зле, якшо здебільшого в нас сіра маса і пох шо вона слухає чи як виглядає, якшо в голові тільки моя хата з краю - своє лаве на роботі заробляю і хуй на всьо маю.
почніть з себе будувати свою країну в якій б хотіли жити, бо політики чи хз хто там ніхто за вас то не зробить.
p.s. будучи в польщы шо в 89 році шо в 91, я був здивований тим шо там робилося і яка там була дупа,я їхав з батьками до своєї родини - шо в ближній перемишль шо в дальні катовіци ітд на ринок продавати наші товари яких там не було.
в 99 році я знову поїхав до польщі, яка вже піднялася завдяки своїм мешканцям і політикам, і шо скажу, за тих 8 років, польща 1999 року краще виглядає ніж ми зараз

slavko stimac | 07.09.12 01:30:24 | #

всьо правильно написав. я от їздив на мітинг, а тепер в Перемишль поїду. А візу я, до речі, робив через ділків за бабо, бо у візовий центр черга на два місяці вперед. Треба було мітинг робити, а я й не туди.

Kroolick | 07.09.12 01:48:20 | #

я нащастя чи на горе, можу собі робити візу а польщу бо шо тато шо мама примусові переселенці до України, а поїхати відвідати як то кажуть могилу баби чи прадіда треба =)

slavko stimac | 07.09.12 01:52:52 | #

в мене бабця переселена з Надсяння після 2 світової. теж збираюся заїхати в те село.
але ідея поїздки була туристична. і коли ти звертаєшся в консулят, тобі кажуть копії бронювання готелю принести або ще якусь хрєнь. хоч ще навіть візи нема, і х-зна коли буде. а черга на 2 місяці. і це реально мутять з обох боків.

Andrew:) | 07.09.12 12:07:22 | #

ну так для цього є шопінг віза) і не треба ніяких бронювань і т.д.

а щодо черги то трабл…зара взагалі нема вільних дат навіть на 2 місяці вперед

Andrew:) | 07.09.12 12:08:24 | #

а копії бронювання то фігня забукав, а потім кенцельнув і всьо))

MiM | 07.09.12 08:19:20 | #

навіть незнаю чи погоджуватись чи ні з тобою:) спочатку ти розділив всіх людей на ІТішників і ти хто ніц не досяг О_о потім сказав, так узагальнюючи, що на мітинги треба їздити а потім, що з себе тре починати…
на то все:
не тільки ІТішники задоволені :) просто скорше за все тобі більше їх попадалось або туніядці )))
я маю нормальну роботу і в принципі нормальну З/П, але як кажуть ЗАВЖДИ МАЛО) сім"я нормальна :) але клімат мене вбиває і ЛЮДИ! що казати якщо я вже більше року суджусь із сусідами які подумали що можна робити все і будуються як захочуть і де захочуть. Це менталітет! і не як там хтось вище казав "пережитки миинулого комунізму" чи щось такого типу, а саме в кожному є свої закони і правила життя… саме через це в нас така влада, бо це і є наші люди і країна їх вибирала!
будучи студентом я активно ЗМІНЮВАВ щось але за якийсь період до мене дійшло що це змінювання ішло таким же мудакам як і ті політики на руку… зара я роблю все, щоб моя сімя розвивалась і тільки так, якщо кожен буде цього прагнути , з часом щось зміниться. Не політики зліпили БИДЛО, пройтись в парках, в центрі у вихідний, мені страшно за нашу країну! Низький рівень інтелекту, алкоголь, куриво… ЖУРБА!
тому я в першому коменті і сказав що все добре крім людей :) а клімат, ну вбиває він мене своїми змінами (сонце/дощ)

Kroolick | 07.09.12 13:20:41 | #

я спілкуюся з різними людьми шо ітішниками шо будівельниками які як на свою професію і вік мають непогану касу, і не тільки, то я як приклад приводив)
а люди, такі як зробила попередня система і їхні діти як приклад то шо ти описав.
але ж не всі такі, хай навіть 70-80% всяких там рогулів/биків/гопів ітд, але 20% залишається менш більш нормальними, і крім того ті 80% якраз активний електорат які і вибирають владу, ті які розумніші або противсіхи або невизначені з своєю політ думкою.
нажаль на даний момент бути аполітичним рівноцінно бути сірою масою, бо не цікавишся політикою,то політика буде цікавитися тобою

MiM | 07.09.12 13:42:23 | #

"нажаль на даний момент бути аполітичним рівноцінно бути сірою масою, бо не цікавишся політикою,то політика буде цікавитися тобою" це масовий психоз! Скільки часу я відгородився від того всього стільки часу я живу легко і не вимушено, таксказать будую здорову сім"ю цим самим і не стою на місці як сіра маса, єдине що торбує так це сусіди які просто ніяк не заспокояться я хід мислення їх надто не практичний))))

Kroolick | 07.09.12 13:53:59 | #

якраз не масовий,а реальність, а моя хата з краю то найпростіше, але завжди так не буде, не та країна…

«Когда нацисты пришли за коммунистами, я молчал, я же не коммунист.
Потом они пришли за социал-демократами, я молчал, я же не социал-демократ.
Потом они пришли за профсоюзными деятелями, я молчал, я же не член профсоюза.
Потом они пришли за евреями, я молчал, я же не еврей.
А потом они пришли за мной, и уже не было никого, кто бы мог протестовать».

MiM | 07.09.12 14:02:52 | #

для тебе мати в носі ту політику і не ходити на мітинги - ХАТА СКРАЮ? це журба! бо ті мітинги і так звані ДІЇ ні до чого не призводять, бо спочатку думати треба а не кричати… ану згадаймо наймасовіші двіжі за останній період, до чого призвели? покращення? ноуп Ю замість Я потім того ж Я самі і вернули, КЛОУНИ! Мітинг за мову, Гарно пропіарились ті політики які відстоювали а толку? ніякого бо вони повинні були вирішувати це питання раніше а не коли вже пішов рух… стадний інстинкт - могила. Ти сам казав починати з себе, невже ті мітінгісти вже себе впорядкували?

сокира | 07.09.12 14:05:00 | #

ти вмієш грати в більярд?

MiM | 07.09.12 14:12:55 | #

ні

сокира | 07.09.12 14:17:52 | #

тоді буде складніше уявити. у більярді можна кулю загнати спрямувавши у лузу, якщо є таке сприятливе розташування куль на столі, можна спрямувати до стінки столу, від якої куля відіб'ється і поцілить у лузу, а можна просто розбити скупчення куль - це дасть змогу заганяти кулі з наступних ходів. вловлюєш аналогію? сходи зіграй ;)

MiM | 07.09.12 14:20:01 | #

ні не вльовлюю) і ні дякую не привалює мене більярд :)

Kroolick | 07.09.12 14:36:16 | #

ти дивишся на то все шо тобі показує тіві чи нет вживу, а шо там шо там брешуть, а хоч раз десь там в подібних ситуаціях був шоб говорити?
і власне справа в тому шо політики піаряться а не люди зі своїми інтересами в тому то і проблема наша.
а ходити не ходити то твоя справа, якшо ти не підтримуєш чи протестуєш проти чогось чи когось, справа твоя як розумну людину, переконати сіру масу, якшо сам не є нею, в нас наразі не совок шоб сидіти дома і бути інтілігентом і мовчати шоб недайбог хтось приїхав і забрав тебе за твої погляди

MiM | 07.09.12 18:54:24 | #

"а хоч раз десь там в подібних ситуаціях був шоб говорити? " був

MiM | 07.09.12 18:55:38 | #

ти зара говориш як бабптист) реально, ти це будеш заперечувати і сам цього не помічаєш але так і є…

слоненятко | 07.09.12 04:04:32 | #

так. історично мовно традиційно. і все те що я тут люблю за межами підтримувати як на мене буде не реально. а до чого питання ?

ACKET | 07.09.12 08:47:59 | #

ото настрочили)))

MiM | 07.09.12 11:00:04 | #

наїдайся!) не часто такий вброс кидаєш)

ACKET | 07.09.12 11:01:08 | #

цікави вийшов вброс)) хоча не планувався як вброс)) просто одна стаття на сайті новин надихнула)

blasphemer | 07.09.12 11:11:03 | #

так товсто шо навіть тонко

mezkerei | 07.09.12 10:31:20 | #

ну як її не любити

Bazzillio | 07.09.12 13:37:17 | #

доця в нього симпатяжка

P@R+!Z@N | 07.09.12 15:03:20 | #

фото в студію)

mezkerei | 07.09.12 15:42:03 | #

+)

Bazzillio | 07.09.12 15:58:15 | #

вона 90-го року, але вже одружена жіночка. це неетично

mezkerei | 07.09.12 16:41:23 | #

Ого, дабл трабл)

Kroolick | 07.09.12 15:48:26 | #

головне шоб не співала

Bazzillio | 07.09.12 15:58:34 | #

нє, вона мєнтовка

Andrew:) | 07.09.12 16:55:48 | #

вона шось там трохи співала))

навіть на сцену з татом виходила

Andrew:) | 07.09.12 16:52:20 | #

я з нею паралельному класі вчився

Andrew:) | 07.09.12 16:55:00 | #

blasphemer | 07.09.12 17:02:00 | #

взяв і спалив всю кантору

PacyuchinA | 07.09.12 15:54:12 | #

В чувака кстаті ахуєнний голос

mezkerei | 07.09.12 16:42:17 | #

да я нічо і не кажу) я ващє хотів фотку карпат кинути а тут така обкладинка)

Bazzillio | 07.09.12 17:08:18 | #

та то тіхій ужас, той іван

PacyuchinA | 08.09.12 13:52:28 | #

Я взагаліто серйозно. Він до їбашить як нєхуй дєлать і не фальцетам якімта а адекватно і дуже мощьно. Львівські вакалісти зі всякіх там груп в плані такої теситури підсасують

MiM | 08.09.12 14:31:18 | #

а шо тут дивуватись? співаєш і хочеш тим в Україні заробити, вибирай правельний матеріал… а інакще спів стане хоббі за яке треба платити а не цим заробляти :)

ACKET | 07.09.12 11:06:50 | #

http://www.unian.ua/news/523065-pered-viborami-militsiya-zakupovue-avtozaki-vodometi-i-schiti.html


власне оця статейка)) ну або подібна на неї)

сокира | 07.09.12 11:59:41 | #

ну і як це стосується країни?

ACKET | 07.09.12 12:00:23 | #

а вот ніяк зовсім навіть близько!

ACKET | 07.09.12 13:09:13 | #

http://vk.com/wall8624093_3139


ти от подумай, ато ти шось останным часом дивны питання задаэш.

сокира | 07.09.12 13:50:55 | #

аскет, ти тупе хамло. не відрізняєш країни від держави. проковтни спершу матчасть - тоді будеш мені лінки на мінєти кидати, уріла соплива.

ACKET | 07.09.12 14:01:09 | #

обожемій! як ти дізналась, що в мене насморк?О_о.


взагалі то всі в даній статті чудово зрозуміли суть мого питання, і люди висловились і про країну і про державу. ну але ж тобі просто необхідно було вимахнутись! арр!

іді успакойся)))

Scorn | 07.09.12 17:57:23 | #

Scorn | 07.09.12 18:02:39 | #

і ще закон один
http://smi.liga.net/articles/2012-07-09/6167436-politsiya_v_ukraine_chto_izmenitsya_v_mvd_i_zhizni_grazhdan.htm

madness | 07.09.12 11:44:35 | #

Глупый вопрос. Мы тут родились и пиздец.
Если кто-то отсюда уехал - значит не очень любил.
Если кто-то сюда приехал - значит любит.
А мы - нам как-то похуй.

PacyuchinA | 07.09.12 15:28:06 | #

Я дуже люблю. В мене тут друкзя і родичі. Тут вкусна хавка і свая картошка а ше тут карпати і всякі вадайоми. І ващє у нас ахєрєнно жити просто головне працювати і мати трошкі баблєца

Jesus_Christ | 07.09.12 16:11:32 | #

гнием. но ведь это приятно)

Lactarius | 07.09.12 22:58:46 | #

пофіг. бо якщо хочеш бути щасливим можна знайти себе і тут і в залупинцях. все в твоїх руках. чекаю поносу…

MiM | 08.09.12 01:35:33 | #

воть! істЄна) щасливим можна бути де завгодно і коли завгодно) необхідно лиш захотіти цього… щось на зразок Sucker Punch думаю ПАЙМІЬОШЬ!)

Банан | 08.09.12 08:14:44 | #

о, це хороша гілка теми)

Lactarius | 08.09.12 11:35:09 | #

тут назріває питання… що краще бути розумним і нещасним чи тупим і щасливим?

Greys | 08.09.12 12:18:49 | #

то воно не тут назріває, то воно в тебе назріває)

Lactarius | 08.09.12 16:19:01 | #

думаєш)?

Greys | 08.09.12 12:20:41 | #

вапщє лучше напиши про це окрему статтю !)

MiM | 08.09.12 13:16:48 | #

нііі скорше так: ПОФІГІСТ - ЩАСЛИВИЙ, А той хто ведеться на всякі кіпіші і т д - буде журитись бо накидали в нього всякіх грусних брЄднЄй)

slavko stimac | 07.09.12 23:15:50 | #

ще про мітинги і громадянську позицію.
от завтра у великих містах буде акція на підтримку каналу ТВі.
у Львові теж буде. 12:00 біля Ратуші. Без партійної символіки (хоча "свобода" по-любасу може прийти і закосити під шлангів)
http://galinfo.com.ua/news/117330.html
я буду і всіх запрошую

НІМФА | 08.09.12 21:53:21 | #

Я люблю Україну,але не люблю нашу політику…

slavko stimac | 08.09.12 22:47:41 | #

В цій темі обов'язково має бути ця картинка.

slavko stimac | 08.09.12 22:54:32 | #

пи. си. - Був на протесті проти відключення ТВі. Прийшло десь 150 осіб. Постояли, послухали промовців, подзвеніли ключами, поплескали самі собі. Думав, що буде трохи більше людей, але враховуючи, що то без бабла і партійної символіки, за власним бажанням, то мабуть адекватна кількість людей.
от потім на мітінгу пропозиції було тища піплів з прапорами. я не був, але люди бачили.

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 26.10.12 20:22:33 | #

для тих, хто ще не в курсі, куди пливе корабель, на якому ми знаходимось - почитайте хоча б цю статтю.
щоб ви знали потім що сталось, так чисто задля цікавості, якщо вона ще у когось залишилась.
попереджаю - там текст без картинок і жартів. досить велика порція тексту. російською мовою.
http://maidan.org.ua/2012/10/konets-sroka-ekspluatatsyy-ukraynskoj-ssr/

LLLover | 26.10.12 20:28:59 | #

Так. Але деякі інші країни люблю ще більше.