про незалежну музику в У.

| 98 | Розділ: Інше | 24 серпня 2012 15:56

Українська незалежна му­­зика завжди перебувала в якомусь трохи смішному ста­­­­ні, й 10 років тому, й нині, тож не можна сказати, що вона сьогодні в стагнації. Піки й спади є природними для будь-яких сфер, але вона просто не розвивається та й годі.

Найпотужніший ви­­бух вітчизняної музики стався наприкінці 1980-х. У його авангарді опинилися київська школа («Раббота Хо», «Коллежский асессор», «ВВ», «Иванов даун») та майже вся харківська сцена. Вони були російськомовні, проте грали абсолютно українську за характером музику. А потім прийшла «Червона Рута».

Цей фестиваль завдав страшного удару по нормальному розвитку української музики. Не якогось конкретного, а від самого початку, на рівні ідеї. Адже він став маскультом, такою собі трохи покращеною «Територією А». Ця, здавалось би, потужна хвиля породила дуже багато відверто неякісної музики, хай і україномовної. З одного боку, прекрасно, що завдяки цьому опен-ейру на деякий час стало модно співати українською, але з іншого – все це жодним чином не стосувалося якості продукту. Бо діяв принцип: «Головне – щоб українською, а решта не має значення». Ось так і вийшло, що «Червона Рута» повністю перекрила дихання урбаністичній, модерній музиці.

повністю читати тут.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

V_lw | 24.08.12 16:09:27 | #

"Думаю, головним мотивом виявиться навіть не мова, патріотизм чи держава, а повага до людини як такої."
не то что бы я вот так взял и выбрал ключевую фразу и свел все к ней. но мне кажется этот мотив очень важен.

"У нас так мало добрих продюсерів, бо людині цього фаху слід уміти любити мистецтво в собі, а не себе в мистецтві"

сокира | 25.08.12 05:10:57 | #

правильно тобі здається)

Matvik | 24.08.12 16:36:28 | #

Про продюсерів - в точку. Поки не буде нормального правильного підходу до продюсингу, то й не буде діла

Hippie | 25.08.12 00:57:28 | #

блаблаблаблаблаблаблаблаблаблаблабла

xPalyvodax | 25.08.12 01:41:12 | #

гарно каже. водички не л'є. цікаво і пізнавально

slavko stimac | 25.08.12 02:09:59 | #

багато по ділу каже, але про "Червону Руту" троха не сходиться.
якщо би фестивалю не було, то це значить, що в нас зараз була би краща музика? яким чином?

сокира | 25.08.12 04:39:21 | #

ні, якщо б той фестиваль мав інші підходи. але зараз легко бути мудрим заднім числом, звісно.

slavko stimac | 25.08.12 02:15:40 | #

до речі, клацав канали і побачив ВВ на майдані. Концерт до Незалежності.
Так от, Скрипка тухлий і без ознак життя. Дійсно, якесь зараження крові хапанув після співпраці з ригами. Бажаю, потім каже, добудувати дороги після Євро, і щоб помідори в супермаркеті були такі, як на городі, і щоб дівчата українські не розівчилися варити борщ.
Це в нього, треба вважати, гумор такий.

сокира | 25.08.12 05:10:19 | #

угу, скріпка стух. треба віддати належне тим, хто просік його відразу. скажімо, я колись сперечалася на цю тему з отаром довженком, а він його критикував майже від початку.

Hippie | 25.08.12 08:01:10 | #

вот, кстаті, якшо глянути заднім числом, то скрипка виглядає тепер звичайнісіньким пристосуванцем: був собі такий російськомовний парєнь, жив по франціях, і тут на хвилі помаранчевої революції виник такий собі патріот у пошуку меценатів, помінялася влада - хуяк - і вже Янукович - "хороший менеджер".
Ось його ж дуже дивне інтервю, в якому він якось так палиться про становлення себе і гурту:
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g1GHKPDx64c[/video]

Hippie | 25.08.12 08:02:02 | #

я намагався вставити відіо, але чьось нє
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g1GHKPDx64c

сокира | 25.08.12 09:32:10 | #

нє разобрался. казати на януковича хороший менеджер було спробою розвіяти істерію і паніку.

Hippie | 25.08.12 10:03:35 | #

шо? ти його те інтервю читала?

сокира | 25.08.12 10:10:51 | #

нє

Hippie | 25.08.12 10:12:19 | #

нижче посилання. там Скрипка якій-то піздєц а не чілавєк

Hippie | 25.08.12 10:11:37 | #

http://pl.com.ua/?pid=53&artid=23559
почитай, а тоді можемо спілкуватися на тему цього інтервю і того Скрипки, який виявився у ньому і надалі

сокира | 25.08.12 10:13:06 | #

ти хочеш зі мною спілкуватися? )

Hippie | 25.08.12 10:15:59 | #

я хочу тебе тролити

сокира | 25.08.12 10:21:54 | #

і тому підсуєтився з лінками, яких я навіть не буду відкривати? )

Hippie | 25.08.12 10:23:01 | #

я той лінк всім даю, коли розмова заходить за Скрипку. Просто ті лінки для того, щоб ти могла не просто писати набори слів, а могла їх обгрунтовувати. зїж устрицю.

сокира | 25.08.12 10:27:15 | #

великих коментів теж не читатиму. дався тобі той скріпка.
якщо ти не спроможний внять моїм наборам слів, значить це я тебе тролю )

Hippie | 25.08.12 10:29:03 | #

не в кожному наборі слів є насолода

сокира | 25.08.12 10:32:23 | #

та ти фригідний, дєтка!

Hippie | 25.08.12 10:35:06 | #

ти, кстаті, чим далі, тим більше мені нагадуєш Монтян. слово "дєтка" у звертанні до мене вказує на твій вік по відношенню до мого віку чи на твоє захоплення юнаками чи просто спроба морально опустити спірозмовника?

сокира | 25.08.12 10:38:26 | #

ми з монтян народилися в один день. ти як язичник мав би розбиратися в астрології і розуміти, що це дуже багато важить.
слово "дєтка" у мене означає нейтральну приязнь. ми так і з мамою, і з вітчимом говоримо. щоправда, не обольщяйся з приводу таких прикладів близькості, дєтка.

Hippie | 25.08.12 10:44:52 | #

насправді, я не ображаюсь. твої грані я вже давно вивчив і намагаюсь не наступити на твою пятку. просто у тбе періодично виникають моменти в житті, коли ти злишся на себе і на світ, що надто сильно звужуєшся. і коли в такі періоди на твоєму шляху трапляюсь я, ти намагаєшся вилити на мене своє роздратування. я не проти, адже тобі від цього стане легше, а я не проти, щоб тобі було легко. тому я тебе підтролюю, щоб тобі було морально легше намагатись мене образити. тільки ти мене не образиш, бо я ж знаю твої грані.і знаю твої мотиви. і приймаю їх. тому й розумію, що насправді ти зовсім не зла. принаймі зла не настільки, наскільки я унилий.

Hippie | 25.08.12 10:45:13 | #

звужується (навколо тебе)

сокира | 25.08.12 10:46:59 | #

ой, це був теж завеликий комент (

Hippie | 25.08.12 10:48:50 | #

ти прям така жіночно-грайлива

Hippie | 25.08.12 10:24:30 | #

тим більше, ти той лінк відкрила одразу ж, як я дав посилання.
але для решти читаючих гілку:

Я знаю, что вы много общались с семьей Ющенко. Как думаете, почему у Ющенко ничего не получилось, почему он не оправдал надежд миллионов?
– Слабый менеджер.

– Он оказался человеком, у которого не было способностей, чтобы что-то сделать?
– Способностей не было, не смог команду собрать, не разбирается в людях, принимал неправильные решения. То есть, когда кому-то нужно прощать, – он не прощает, а тем, кому нельзя, – прощает.

– Какое у вас отношение к менеджеру Януковичу?
– Более толковый менеджер, конечно же. Он себя называет хозяйственником, он и есть хозяйственник. Но ясно, что он не гуманитарий.

– Значит, нынешняя власть вам кажется более эффективной?
– Безусловно, потому что основная задача – это поднять Украину из руин. Украина поднимается из руин, причем с точки зрения истории и хронологии все произошло правильно: сначала нас надо было освободить морально – и Ющенко это сделал, но был не в состоянии провести экономический менеджмент. А теперь команда Януковича проводит экономический менеджмент. Когда она станет несостоятельной морально – придут новые люди.

– Как вы думаете, почему «музыкант Юра» (Шевчук) мог сказать Путину, что он думает о власти в нынешней России, а наши рок-музыканты неспособны это сделать?
– Потому что мы другая страна и у нас другой менталитет. Русский менталитет частенько работает по схеме «Баба-Яга против». Если вы смотрели «Голос країни» – Арбенина добивается победы таким образом, и Юра Шевчук добивается карьеры таким образом. У нас это не работает. У нас другая система, другие люди. Мы терпим, мы толерантны, мы модифицируемся, мы пристраиваемся.

– То есть украинцы – нация приспособленцев?
–  У нас неприспособленцев вырезали, у нас этого гена нет. Поэтому та нация, которая осталась, она адаптируется, мы очень пластичны

Hippie | 25.08.12 10:26:06 | #

от наскільки скрипка муділа виявився. я, єслі чесно, думав, шо це інтервю фейк якій-то

Scorn | 25.08.12 10:42:35 | #

В експресі писало, що їм подзвонив якийсь тіп і сказав, якщо будуть до 2015 року висвітлювати "покращення Януковича" їм заплатять декілька міліонів гривень. Мабуть Скрипка вже отримав те "покращення" і тепер відробляє

Hippie | 25.08.12 10:46:18 | #

ну, Скрипка не приховує, що ПР профінансували останню Країну мрій. Звісно, з київського міського бюджету.

pablokorner | 27.08.12 23:43:12 | #

таке враження ніби пр зараз фінансує все що тільки можна)) так би мовити, піднімає країну))

VolodymyrGalan | 25.08.12 11:30:09 | #

Взагалі-то по-ходу до 2016.Десь два мільйони гривень за щотижневі пости не у розілі "реклама".

Jesus_Christ | 25.08.12 11:30:56 | #

противно читать.

Hippie | 25.08.12 11:40:57 | #

ага, обісрав і Шевчука (тіпа, робить карєру яку-то, критикуючи Путіна). почитай повністю інтервю, він там ОСОБИСТО називає ВВ гуртом однієї пісні.

Hippie | 25.08.12 11:43:00 | #

…когда он поет не «Синенький скромный платочек», а другие вещи?
– Нет разницы, он рок-музыкант, актер, танцор или циркач, – от здоровья зависит.

– А ваша аудитория, по вашему ощущению, меняется за все эти годы?
– Все время меняется.

– И какая она становится?
– Ну, мы молодых потеряли, к сожалению. Это из-за нашей гуманитарности. Я превратился в певца одной песни. Так произошло.

– Вы имеете в виду «Весну»?
– Да. А новых песен люди не знают, и по радио украинскую музыку не крутят.

ЦЕ при тому, що останній альбом ВВ датований 2006 роком. І то, до 20-річчя гурті. а так гурт фактично 10 років не видає нічого нового і нормального.

PacyuchinA | 25.08.12 02:31:04 | #

Вкратце:

сокира | 25.08.12 04:39:53 | #

все життя їх ждьом )

Pooh | 25.08.12 07:15:50 | #

порожнякова стаття від людини, яка не дуже то відстрілює про що говорить.
яким чином югоросійські іванови, асесори і рабботи українські за характером я затрудняюсь відповісти, но то таке.
дуже невтемний висер на територію а.
Майже по всіх відчутно: вони за це взялись не тому, що не могли інакше, а щоб потрапити на радіо з усіма похідними – у вигляді тьолок, грошей, бухла і т. ін.
а оце взагалі прямо з далекого минулого фраза. да всі нормальні бітлз і пінкфлойди збирались тільки щоб попасти на радіо з усіма похідними.
дуже багато ґлупого націоналізму і води. дуже погана стаття. дуже.

Hippie | 25.08.12 08:03:42 | #

я ж кажу, блаблаблаблаяпєрєцблаблаблабла. я думав, може то в мене особиста неприязнь до цього персонажу, але вот і ти.

сокира | 25.08.12 09:28:28 | #

якраз в пуха особиста неприязнь до перкалабщиків )
ну, а в тебе - до всіх.

Hippie | 25.08.12 10:04:09 | #

ні, в мене тільки конкретно до цього мужика і до тебе.

сокира | 25.08.12 10:10:05 | #

та? а до кумара?

Hippie | 25.08.12 10:13:36 | #

до Кумара - ні. я кумара люблю даже. він багатогранний і мені цікавлять межі тих граней.

сокира | 25.08.12 10:22:59 | #

граєшся з його гранями, як з вогнем. обережно, грані - гострі. можуть і заграти.

Hippie | 25.08.12 10:27:05 | #

та я настільки унилий, шо я даже від центру Кумара ше не можу відірватись

сокира | 25.08.12 10:31:45 | #

не можу не погодитись.

Hippie | 25.08.12 10:33:35 | #

бачиш, у чомусь ми знайшли точку дотику. значить, ти ще не настільки черства.

сокира | 25.08.12 10:35:35 | #

припини нишпорити по моїх точках!

Hippie | 25.08.12 10:36:54 | #

фригідність притаманна тільки жінкам, не забувай

сокира | 25.08.12 10:41:37 | #

ти помилився гілкою. руки трясуться?

Hippie | 25.08.12 10:47:03 | #

та ні, я хотів там написати, але потім вирішив, що цей комент буде прикольним саме тут, після твого коменту про точки. така кльова гра сенсів.

Hippie | 25.08.12 09:08:07 | #

хоча, і тут же можна посперечатись щодо "югоросійські". ті ж асесори - пацани як пацани, грали інструментальну музику. до чого тут юг росії - глибоко хуй його знає.

сокира | 25.08.12 09:30:57 | #

ні до чого, звичайно. автор статті мав на увазі, що вони швидше вписуються в укр "характер" безсторонністю, а не в пафосно-імперський, який розвинувся в росії в музиці. ну, але ти дуже любиш пафос, то тобі нема шо говорити.

V_lw | 25.08.12 09:43:01 | #

я вот об этой стороне его интервью промолчу) с одной стороны я не наблюдал воочию становление музык тех эпох в республиках. с другой стороны мне кажется в этих мыслях у него доминируют идеологические ориентиры а не культурные. часто что то такое слышу от людей его возраста из определенного круга.

было бы , конечно, интересно, переслушать эти группы с комментарием об значении в конкретном месте и времени.

сокира | 25.08.12 09:56:05 | #

які саме ти групи маєш на увазі?

ну то переслухай!

V_lw | 25.08.12 10:05:33 | #

ну хотя бы те о которых речь идет. ну хотя "харьковская сцена" это только направление в котором можно искать. если не забуду через 2 недели то послушаю)

сокира | 25.08.12 10:08:43 | #

а, укр гурти. ну вони зовсім не "ідеологічні", якщо ти про це.

V_lw | 25.08.12 10:13:08 | #

нет я не про это)

а ты сейчас что имела ввиду? что не идеологичность - черта украинских групп или что конкретные группы были неидеологичными?

сокира | 25.08.12 10:17:29 | #

конкретні групи були неідеологічними.
а ЧР протягнула ідеологічність, зробивши популярними (як і територія А робила популярними) певний набір груп, які відзначалися певною ідеологічністю. хоча ідеологічність ти сам ввів. я не думаю, що Мох мав на увазі якусь конкретну ідеологію, позаяк всі ідеології давно нарушеннни.

V_lw | 25.08.12 10:18:37 | #

ясно

V_lw | 25.08.12 10:19:48 | #

п.с. я о идеологичности его говорил, а не групп)

сокира | 25.08.12 10:24:17 | #

тоді яке ти "становлення" мав на увазі?

V_lw | 25.08.12 10:26:41 | #

возникновение этих групп которые заняли эту нишу независимой музыки. весь этот процесс.
мы отходим от темы)

Hippie | 25.08.12 10:05:26 | #

ти шось вопше пишеш не в тєму. я запостив це відео як комент на комент пуха, а не на інтервю. я погоджуюсь із автором, що це є українські гурти.

сокира | 25.08.12 10:09:26 | #

ти шось засліплений ненавистю нічо не розумієш шо я пишу)

Hippie | 25.08.12 10:14:22 | #

всі женщіни, які шось від мене хочуть, зрештою починають поводитись як ти зараз

сокира | 25.08.12 10:25:09 | #

господи, невже на світі є хоч одна женщіна, яка від тебе шось може хотіти? крім білєтьорші, канєшно.
не переводь тему.

Hippie | 25.08.12 10:27:52 | #

яку тему? можеш уточнити, про що ми спілкуємось? про кумара, про мою ненависть до людства чи про твою сублімацію?

сокира | 25.08.12 10:29:23 | #

у цій гілці - про комент пуха. який я не коментую, принаймні прямим чином.

Hippie | 25.08.12 10:38:28 | #

ти не коментуєш Пуха? чому? невже через те, що ти нарешті визнала його беззаперечну інтелектуальну досконалість і тепер коментуєш тільки мене, сподіваючись, що я менш розумний, ніж ти?

сокира | 25.08.12 10:43:16 | #

тому що він мені винен пару лайків вконтактіку. все просто ) а ти все ще на щось надієшся, бідолашний…

Hippie | 25.08.12 10:47:44 | #

не переставай мене жаліти. мені подобаються материнські почуття в тобі.

Kroolick | 25.08.12 09:46:07 | #

київська школа («Раббота Хо», «Коллежский асессор», «ВВ», «Иванов даун»)
мені завжди було дивно чому не пишуть про Кому Вниз, бо група існує досі, творить завжди шось нове і постійно виступає

сокира | 25.08.12 09:49:32 | #

КВ якраз віддзеркалює пафос ) просто з нашого боку. зовсім інший вектор.

сокира | 25.08.12 09:50:08 | #

ну, і КВ прихильників ніколи не бракувало, а тут Мох якраз на недооціненість звернув увагу.

Hippie | 25.08.12 10:07:24 | #

вот якраз слухаю зараз сижу КВ, там ніхуя немає "київської школи", то шось відокремлене. от Іванов даун нещодавно тоже кстаті концерт давали.

крабік | 25.08.12 10:19:17 | #

чюв я якось ті групи - така хуйня шо аж страшно

сокира | 25.08.12 10:31:14 | #

НЕ СМОТРИ МНЕ В ГЛАЗА

V_lw | 25.08.12 10:27:25 | #

ладно. то таке.

давайте определимся что такое независимая музыка. от кого и от чего. в наше время. в Украине.

сокира | 25.08.12 10:30:54 | #

в час становлення це була яка завгодно музика, яка не звучала в концерті вітань.

V_lw | 25.08.12 10:32:50 | #

речь о том почему он бидкается что сейчас НИЧЕГО ВООБЩЕ) время как бы поменялось. сейчас музыка по отношению к чему может быть независимой? одной партии уже нет. и идеологии. их много. укладов жизни тоже.

сокира | 25.08.12 10:34:36 | #

він бідкається застоєм, а не залежністю.
хоче застій - то коли залежується, да )

Hippie | 25.08.12 10:48:09 | #

застій - то коли застоюється.

сокира | 25.08.12 10:49:49 | #

в тому й диво, що коли залежується, то застоюється теж.

Hippie | 25.08.12 10:51:42 | #

У меня проблема
что только я не делаю чтобы избавитоься от сабжа
и руки стирал в кровь
и бром пил литрами
и все равно
сцуко
мешает ходить, жить, нормально работать, водить машину.
Неудобно перед родителями, друзьями, сослуживцами, и просто случайными людьми в переполненых автобусах, лифтах, не говорю уже про пляжи.

Как быть то?

сокира | 25.08.12 10:54:05 | #

така кльова гра сенсів.

Hippie | 25.08.12 10:56:58 | #

послухай ліпше пєсню в стилі електронного лоуфай нойза, яку я написав за 5 хвилин
http://soundcloud.com/jovten/as-we-will-lose-this-world

сокира | 25.08.12 10:58:50 | #

лєнь клікати на лінк. але спасибі за увагу )

Hippie | 25.08.12 11:02:23 | #

ти шось зовсім облінилася. але все ще любиш увагу.

сокира | 25.08.12 11:03:00 | #

ти завжди дуже влучно мене аналізував.

Hippie | 25.08.12 11:07:38 | #

я знаю. спасибі. це не важко.

punker | 26.08.12 17:19:52 | #

ACKET | 26.08.12 17:30:49 | #

ото пацани піаряться)))

Scorn | 26.08.12 17:31:10 | #

істинна нєзалежність даже своя реп база є

punker | 26.08.12 17:44:40 | #

з чаюхою і бутірами, я мічтаю репетіровать на кухне! ням-ням