This is a Standoff (melodic hardcore, Canada)

| 47 | Розділ: Новини | 24 травня 2011 12:59

Раді вам повідомити що в вересні вперше до України завітають з 2 - 4 концертами, одна із найкращих в світі панк/хардкор банд.
Група яка в представлення не потребує:
This Is A Standoff
http://www.myspace.com/thisisastandoff
Спільні тури з: Strung Out, Millencolin, No Use For A Name, Mad Caddies, Strike Anywhere, ділила сцену з Bad Religion, NOFX, Lagwagon, The Vandals.

З ними в тур поїдуть багатообіцяюча, одна з найкращих в Україні груп - I Gave Back.
Хто бажає їх побачити у себе в місті пишіть сюда - http://vkontakte.ru/skacore_ua
Трясіть організаторів в своїх містах. Цікавить насамперед Західна Україна.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

Graves | 24.05.11 13:48:06 | #

це просто жопа… в мене шок

Tuts Tuts | 24.05.11 14:27:05 | #

вони тобі не подобаються???

brutal_gore | 24.05.11 15:48:21 | #

одна із найкращих в світі панк/хардкор банд.

бля. с таким подходом вам нада рекламировать майонез))))
ну каким местом они одни из лучших? они даже не из второго эшелона. среднестатистическая команда которая играет музон как милион других команд с одинаковыми ходами и вокалом.
ну неплохая,драйвовая , в живую уверен что качевая и угарная…но бля..одна изз лучших в мире?. Такое даже нельзя сказать про тех же лагвагон или миленколин до которых им как мне до марса.

harlly | 24.05.11 16:03:08 | #

ну тогда так и надо писать:
"Раді вам повідомити що в вересні вперше до України завітають з 2 - 4 концертами,даже не из второго эшелона. среднестатистическая команда которая играет музон как милион других команд с одинаковыми ходами и вокалом.ну неплохая,драйвовая , в живую уверен что качевая и угарная…"…думаю сразу все обязательно захотят её слухануть))

brutal_gore | 24.05.11 16:17:03 | #

не ну епты))))я ж не спорю что команда крутая и хорошая. но заявки про одну из лучших в мире ничего кроме отторжения не вызывает. это же панк рок а не глем рок или хип хоп где нада писать всякую парашу. тут нада быть чесным - приежжает крутейшая канадская команда,играли с (ебатьмойхуй) бед релидженом (лично мне уже этого хватает чтоб пойти). Ребата играют охуеный фаст панк и порвут все это болото на концерте.
Вот вроде и правдиво и нет заежженых звездной попсой заявок про крутейшие в мире итд.
попроще нада быть. ведь группа хорошая.

Graves | 24.05.11 21:12:36 | #

Мені лічьно хватає того, що того шо 50% учасників команди - колишні музиканти Belvedere, а це така собі Metallica чи ті ж Bad Religion тільки в канаді і в фаст мелодік напрямку. Ну тіпа вони боги.

brutal_gore | 24.05.11 21:36:40 | #

не та никто не соприт что они круты. и я лично рад что ИГБ которых я считаю самой фирмовой панк командой в западном регионе поедет с ними турить.
я ж имено (как задрот по панку)))) пристал к формулировке. ну не боги они)))ну никак))))

Tuts Tuts | 24.05.11 15:58:58 | #

я промовчу…
саме їмя belvedere про себе говорить…
"другий ешалон" смішно…

Sinner | 24.05.11 17:29:14 | #

та другий-другий. перший то ті з ким "ділила сцену", тобто вище описані Bad Religion, NOFX, Lagwagon, The Vandals.
а по темі власне концу то це є дуже заєбісь. буду.

Graves | 24.05.11 21:15:41 | #

Чувак… Це просто молодше покоління. Nofx і Bad religion розігнали панк рок, додали йому мелодійності і применшили уриганство. Вони атци каліфорнійського панку. Belvedere атци фастмелодіку… про шо тут спорити. Вони в різних категоріях змагаються. Це бля як порівнювати Minor Threat і No guts no glory

Sinner | 24.05.11 21:41:43 | #

так про шо ж ідеться. ну було б написано група де грають атци фастмелодіку, то ніхто б не приєбався))) а тут і вийшло шо вони в різних вагових категоріях а їх взяли і поставили разом. ваще, як може "одна з найкращих панк/хк груп" бути заснована в 2007мому році?)))
щодо minor threat i NGNG. тут те саме. перші атци, але других люблю більше)

Graves | 24.05.11 21:43:28 | #

короче, зійшлись на тому шо це буде розрив Матвіка

Sinner | 24.05.11 21:51:23 | #

та я і не розходився)
це піздєц круто. я тому і підпіжджую шо вам піздєц заздрю)

Sinner | 24.05.11 22:39:41 | #

і бля. я дав дупля, шо вам той тур, то би як мені, наприклад, з яким-небудь none more black… треба сідати писати дипломну

punker | 24.05.11 15:59:22 | #

Superjoint Ritual одна из лучшх и ниипёт!

Graves | 24.05.11 21:24:04 | #

ну вони та) А хіба ше грають?

punker | 24.05.11 21:27:07 | #

вже ні. але грали ахуєнно!

abnormal | 24.05.11 18:26:06 | #

а те що вони оні з тих хто почав перші грати мелодік хк\скейтпанк…просто зараз назва в них інша…
от бля і Україна…

brutal_gore | 24.05.11 18:47:26 | #

бельведер собрались в 95 году. первый релиз в 98.
к этому моменту мир уже заебался слушать пенивасов,бед релидженов,и лагвагонов. бум на этом узло как раз в середине 90 уже утих. так что смешно расказывать про их отцовство чего-либо.
если быть точным то такое музло начали играть лавнмовер дез на альбоме билли.

Graves | 24.05.11 21:17:27 | #

бляяя, Діма, не серйозно. Я поважаю твій досвід і смаки, ну але тут ти не орієнтуєшся. Скейтпанк і мелодік то трошки різні етапи розвитку. Другий якраз в кінці 90-х почав зароджуватись га основі скейту тих же пенівайсів, ноефексів, навіть офспрінгів

brutal_gore | 24.05.11 21:54:52 | #

в чем имено я не ориентируюсь? в том что скейт кор сдох к концу 80-х началу 90-х? что вторая волна которая пошла с 99 года была уже не интересна,одинакова и самопародийна?
Меня веселит имено то как пытаются преподнести неплохую ,интересную но вполне второстепенную группу как богов и отцов чегото..такое впечатление что мир не слышал и забыл про Dag nasty , 7 Seconds , Spermbirds , Gang green и других апологетов такого музла. Бельведеры были круты и почти культовы для Канады. но канаде слава богу далеко до всего мира у них по культовости хватает и DOA ,Nomeansno , Subhumans и еще пяток точно которых любую можно называть культовой и всемирно известной.
но никак не эту группу.надеюсь мысль понятна.
я ж никого не обижаю и наоборот считаю что Александр молодец ибо возит и делает. Просто ну не пахнет тут культовостью

Sinner | 24.05.11 22:15:33 | #

описані групи мають мало спільного з сабжом. інфлюенс на сабж.. та напевно. а атци того ж стилю нє. бельведер таки інший музон. і якшо не атци то таки культова група, яка серйозно вплинула на розвиток саме фастмелодік сцени. "культовість" діло таке… наприклад тих же kid dynamite чи там kill your idols я (як і багато хто) вважає культовими групами. ну вони ні разу не атци чого б там не було.

Graves | 24.05.11 22:26:05 | #

підтримую

punker | 24.05.11 23:03:00 | #

DOA тупо ахуенные!

Sinner | 24.05.11 23:06:52 | #

як так? в обід ти казав шо суперджойнт річуал.))))))))

punker | 24.05.11 23:09:40 | #

ну блядь ви всі унилі ужас. Ісус Христос, єслі вірити людям тоже много чего казав.
філя і його суперкосяк моя ваще одна з самих любимих груп і по хардкору сама любима ваще блядь \м/ бо раздають говна як надо
а ДОА тупо ахуєнні бо нра

Graves | 24.05.11 23:23:38 | #

в іншій темі ти писав шо роздавати треба гавна а не говна))

punker | 25.05.11 07:54:03 | #

неправда, там я написав що "давати треба гавна а не гівна!"
говно і гавно нормально можна базарити на руській і по укр а гівно і асобіно гімно то неракенрольно s fynseufhyj

punker | 24.05.11 23:14:24 | #

+тру
Ilya Orlov
Emitted Generation [12.06 - Big CORE Gig #2]
Вересень: 3 - 4 шоу

This is a Standoff (melodic hardcore, Canada)

показать полностью..
Заметка Як вам?!

4
сегодня в 16:18
24 комментария
три последних комментария Олександр Unknown
"они даже не из второго эшелона. среднестатистическая команда которая играет музон как милион других команд с одинаковыми ходами и вокалом.
ну неплохая,драйвовая , в живую уверен что качевая и угарная…"
Кумар
сегодня в 16:22
Евгений Нефедов
"они даже не из второго эшелона. среднестатистическая команда которая играет музон как милион других команд с одинаковыми ходами и вокалом.
ну неплохая,драйвовая , в живую уверен что качевая и угарная…"
Кумар
сегодня в 16:24
Евгений Нефедов
=)
сегодня в 16:24
Олександр Unknown
з ними стидно катати…
шукайте круту банду по красту, яка грає за 50 евро - "ахуєнну" музику..
сегодня в 16:26
Евгений Нефедов
Саша, діло не в тому. Просто Кумар предрався до прес-релізу. Нічо тут такого нема страшного. І він може бути правий в чомусь. Напрімер хардкор він же умер вже давно =) Ще з амеріканскай валной. А панк ще раніше =) і є олдфаги які бля тіки блек флаг і сіркл джеркс слушають і більше нічо і їм пох.
сегодня в 16:27
Саня Горський
TIAS!!!!!!!!!! Мрія блять!
сегодня в 16:28
Олександр Unknown
хардкор і панк помер,вони щас неактуальні…
а бля те шо ви не шарите цю групу і пишете 2й ешалон, це має бути стидно вам…
бо виросли на хуйні, і побачили мій опис..
спитай шо для ілюхі белведер,він скаже про них все…
сегодня в 16:29
Евгений Нефедов
по-перше не ви, а кумар. я її другим ешалоном не називав. я їх ваще не чув ні разу ні про них.
по друге я виріс на таких групах без яких хардкору та і рок музики ваще би ваще не було так шо не надо!
сегодня в 17:01
Богдан Сліпенький
особисто я не переношу олдскульний панкрок і хк аля блек флег і сіркл джеркс і ці стилі ніфіга не померли, а навпаки розвиваються в плані музики прикладом є банди по панк року як Forus і A wilhelm scream…а кумар хай возить FPG…
сегодня в 17:02
Ilya Orlov
бля яка хуй різниця помер чи ні… якщо так судити то померли і корни і лімпи і все на чому торчало 80% тінейджерів світу… таке враження складається що зарас живе тільки Е ДЕЙ ТУ РІМЕМБЕР І ЕНТЕР ШІКАРІ!!!))) НЕ можна так судити бо толпа яка вшарює музяку полюбому прийде і СТЕН
показать полностью..
сегодня в 17:03
Саня Горський
Стендофи це жир,мужики) не слухайте нікого)))
сегодня в 17:10
Ilya Orlov
та чувак, базару ноль! для нас це честь з ними лабанути а тим паче покататись))))
сегодня в 17:20
Alexandr Khainson
охуенно будет, если ещё до Харькова доедут…
сегодня в 17:23
Богдан Сліпенький
доїдуть)
сегодня в 17:24
Ilya Orlov
так то да!!! я сам хочу в харьков капец как!!!
сегодня в 17:24
Ніфіганетафгай Мегаотбеливателем
самому дивно шо це скажу, але навіть з аргументацією кумара погоджусь. сказати шо одна з найвідоміших сучасних фастмелодік груп то було б ок. ну панк/хк загалом, це трохи задуже. теж різануло.
не одним же фастмелодіком. краст як порівняння тут ваще ні до чого.
сегодня в 17:34
Вик Пекун
Саня, ти шось занадто різко то все сприймаєш, спокуха. банда без базару дуже крута! але далеко не "одна із найкращих в світі панк/хардкор банд".
сегодня в 18:02
Ilya Orlov
нема шо хуями мірятись… вони круті і все!
сегодня в 18:02
Вик Пекун
ну і блін…виривати окрему фразу з контексту всього якось не альо…якщо когось цитуєш, то вже цитуй повністю…
сегодня в 18:04
Ilya Orlov
це пише саня.
бля чуваки називати їх вторяковими, це занато…
я спішив, я не буду розписувати, я коротко написав панк\хк..я ж не буду рописувати, хто треба той пойме…
чесно хз на чому ти виріс…але я незнаю що треба слухати…щоб рати музику як анкл бу…
сегодня в 18:09
Ніфіганетафгай Мегаотбеливателем
та бля другий ешалон то значить шо вторяк. просто то значить шо вони не легенди і не зубри рівня nofx чи наприклад the offspring. та і хуями ніхто не міряється. просто доєбались до слів в неті.
сегодня в 18:18
Евгений Нефедов
кароче пацани дайте там всім гавна в тому турі і все буде ахуенна! нехуй базаріть даже треба грати музон!
сегодня в 18:32
Олександр Unknown
Лесик бля…ти недавно казав шо Девіл солт хіс солт хуйня, а пішов би на альпініст і гаю…з твоїм музичним смаком все вже вирішено!
сегодня в 21:02
Ніфіганетафгай Мегаотбеливателем
!!!!!!!!!11111111111111 а то! тіки до чого тут мій музичний смак?))


стидно, пацани бо по виясненію тру ви себе проявляєте гірше мателістів валасатих

Graves | 24.05.11 23:27:00 | #

де то таке? Посилання пліз)

punker | 25.05.11 06:41:44 | #

та вкантакте в Илюхи на странице

Shaggy | 24.05.11 23:26:09 | #

Та хєрня той стендофф)))) але подивитися піду обязатєльно.

Graves | 24.05.11 23:27:13 | #

Shaggy | 24.05.11 23:33:14 | #

та я серйозно кажу)))) замахали ті всякі фасткори))) ІГБ ващє вже надаєлі

Graves | 24.05.11 23:45:53 | #

ніколи не пізно вернутись до старого доброго олдскулу в стилі гайок))

Shaggy | 25.05.11 00:04:16 | #

Ненагадуй чувак))) гггг

Sinner | 25.05.11 00:07:20 | #

сам ти фасткор! не називай всякий сладкій панк тут цим суровим словом!!!111)))

Shaggy | 25.05.11 00:08:13 | #

а какже поппі хардкор?

Sinner | 25.05.11 00:18:34 | #

хуй з ним з тим попі хардкором. то до Арсена) фасткор тут, головне, ні при чому!!!11111

Говна наверни | 24.05.11 23:27:39 | #

всемирно известная рок-группа собрала зал в 20 человек!

harlly | 24.05.11 23:52:13 | #

на самом деле не редкость))

zigaman | 24.05.11 23:56:13 | #

думаю культовість і впливовість, ну не так This Is A Standoff, як здебільшого Belvedere, прямо висвітлюється в випуску релізу "A Tribute To Belvedere" кучою-кучезною фірмовєйших європейських команд таких як Forus, Jet Market etc.

harlly | 24.05.11 23:57:23 | #

забейте хуй на формулировки и споры из-за мелочей…второй третий похуй какой эшелон…команда отличная,а то какие они по счёту играют такой музон похуй…не всеже начинали слушать олдскул и на самом деле в этом нет ничего хуёвого это глубоко похуй…вы как дети,начните ещё из-за стилей спорить.просто радуемся что есть возможность побывать на отличном концерте и ещё больше за ай гейв бэк…заслужили парни))

zigaman | 25.05.11 00:11:17 | #

що мене справді тішить, шо срач крутиться навколо того що зис ис е стендофф найкраща хк/панк група світу, а не навколо цієї ще одної пальоної строчки:

"З ними в тур поїдуть багатообіцяюча, одна з найкращих в Україні груп - I Gave Back."
видно народ не дочитав просто)

harlly | 25.05.11 00:17:23 | #

своих не обижают)а вообще доебаться не к чему…реально багатообицяюча и по панку явно не второй эшелон)

V.I.C. | 25.05.11 00:37:05 | #

хуле, тут согласен полностью. пацаны ебашат отлично. одна из лучших панк групп в Украине,и тут не поспоришь.

brutal_gore | 25.05.11 00:40:54 | #

так и есть. если не роспадутся - то у пацанов большое плавание.