Твір

| 55 | Розділ: Творчість і мистецтво | 3 серпня 2010 14:53

Завдання я отримала того вечора, коли саме збиралась відвідати новий клуб \"На Лисоні\". Мій старий моб заспівав корпоративну мелодію \"Єрихонські труби\", і шеф повідомив про нового респондента, за яким потрібно встановити стеження. Я увімкнула факс у небесній канцелярії і щілинка процідила фоторобот об\'єкта і просто фото, на якому хтось стояв на даху будівлі (судячи із сецесійної тематики архітектури піддашя, це була митниця), а справа чиясь рука (власник не потрапив у кадр відфаксованого фото) простягала предмет, що скидався на пляшку із невідомим вмістом. Під зображеннями були виведені два слова прописом. Одне із них затерлось в процесі трансмісії в силу з\'юзаної техніки в головному офісі (та й про який апгрейд може бути мова, якщо головний слоган нашого шефа \"Роздай усе бідним!\", а спонсорів не дочекаєшся), інше \"=курва\" (чи, може, я зле прочитала).
- Гм, - подумала я. Зрештою, на більше моя фантазія не спромоглась, бо даних було як ніколи обмаль. - Подивимось, чого нам бракує.
Я розгорнула пергамент факсового повідомлення, і почала виписувати в різні колонки дані: невідомі, змінні і незалежні.
Єдине, що було відоме і незмінне, це те, що об\'єкт - безсумнівно, особа чоловічої статі, що стоїть на даху.
І ця \"курва\", якій невідомо що (чи хто?) дорівнювало.
Можливо, пляшка.
Можливо, митниця.
- Вічно шеф мені підсуває якихось неврівноважених молодиків. - Пробурмотіла я собі під ніс. - Невже досі випробовує? Невже я все ще не довела своєї професійності і мене слід щоразу наражати на спокуси з минулої посади?
Я подумала ще хвильку, вирішила, що відомих даних у цій справі більше немає і підвела рішучу риску.
Завдання виглядає непростим. Одні ікси та ігреки. Змінні встановити можна було б, якби ще хоч щось з\'ясувалось. Але! І тут мене осінило. Ніде не вказано, що я повинна утримуватись від втручання у перебіг подій, як це було у всіх попередніх випадках. Геніально! Це означає, що шеф нарешті довірив мені завдання, яке може гарантувати підвищення і додаткове пір\'я на верхніх згинах! Звичайно, доведеться вдавати усю безстатевість свого рангу і забути про вагон досвіду досягнення мети жіночими способами… Але хіба воно не варте підвищення?!
На радощах я натягнула улюблене бікіні кривавого кольору (мліючи від передчуття підвищення я навіть уявила, як його невдовзі стане важко застібати ззаду під такою кількістю пір\'я), накинула сріблясту туніку, і вже на льоту всунула ніжки у білі хутряні босоніжки з зав\'язками до колін. За сумочку сьогодні слугуватиме сагайдак для стріл - на відкритті клубу влаштовують карнавал і буду Амурчиком.
Не тямлячи себе від щастя, я випурхнула на вечірку, пританцьовуючи біля кожного світлофора.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!

А-Бе-Ве-Ге-Дейка | 03.08.10 14:55:12 | #

ти нормальний?

Hippie | 03.08.10 14:55:42 | #

шо? тут же можна твори постити?

Hippie | 03.08.10 14:57:42 | #

по-перше, між твоїм коментом і написанням статті пройшло дві хвилини. за такий короткий час можна тільки заголовок прочитати. тому роблю всновок, шо нормальнотільки коли ти свою творчість піариш.

Hippie | 03.08.10 15:00:42 | #

прошу, скажіть свою думку про це невеличке есе!

Pooh | 03.08.10 15:06:09 | #

це не ессе.

Hippie | 03.08.10 15:14:25 | #

ашо?

Hippie | 03.08.10 15:18:28 | #

Есе́, есе́й (фр. essai — спроба, начерк) — невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання і не претендує на вичерпне і визначальне трактування теми. Визначальними рисами есе, як правило, є незначний обсяг, конкретна тема, дана в підкреслено вільному, суб'єктивному її тлумаченні, вільна композиція, парадоксальна манера мислення. Стиль есе відрізняється образністю, афористичністю, використанням свіжих метафор, нових поетичних образів, свідомою настановою на розмовну інтонацію і лексику. Він здавна формувався у творах, в яких на перший план виступає особистість автора.

Якраз воно, здається. І, таки, з однією "с".

Pooh | 03.08.10 15:28:12 | #

хз, по-моєму, воно всьоже має бути на основі реальних подій, хоча може я помиляюсь.
а з сс - це хохли вийобуються нестандартністю письма знову

Hippie | 03.08.10 15:31:06 | #

ну, є правила граматики. у нас в мові не пшеться друга "с", як і не завжди пишеться "й" наприкінці. з ними (правилами) треба рахуватись, або ставати міністром освіти і нові затверджувати.
реальність резинова.

сокира | 15.09.10 15:38:36 | #

на них треба зважати, а не рахуватися з ними.

Лисий | 03.08.10 15:01:54 | #

10000000 niggawats
and also: and then John was the demon

Hippie | 03.08.10 15:03:29 | #

переклади, будь ласка, мені складно розуміти латину!

Shaggy | 03.08.10 15:30:33 | #

Каже шо 10мільйонів нігерів з ватою!
І осел і кузен Джон щас демони.

Чешир | 03.08.10 15:10:25 | #

на тобі. на прочитання тексту витрачено 01:21.07. на написання коменту 34 секунди. вапроси?

MuhaMed | 03.08.10 15:14:39 | #

На формування сторінки пішло 0.0086 секунд.

Hippie | 03.08.10 15:15:17 | #

ну, бо це ж був копірайтінг з ворду.

V.I.C. | 03.08.10 16:38:40 | #

копіпастинг…

Hippie | 03.08.10 16:54:23 | #

дякую, шановний.

Hippie | 03.08.10 15:14:46 | #

ти не вдумливо читав значить.

harlly | 03.08.10 15:25:27 | #

чушь

Hippie | 03.08.10 15:27:31 | #

чому? от, в Джима Моррісона тато був головно-командуючим військово-морських сил США в Європі і заставляв його стригтися. А коли Джим написав листа, шо кидає універ на 5 курсі і йде в рок-зірки, то батько написав тільки одне слово "чушь". І вони після того більше не розмовляли ніколи. Думаю, слова варто обгрунтовувати, тоді буде більше розуміння між людьми на планеті.

harlly | 03.08.10 15:44:20 | #

ну во-первых лично у меня язык ломался читать это после каждых двух трёх слов…нечитабельно написано…
во-вторых…что это?о чём ?какая суть этих двух абзацов?…
а вообще чувак необрашай внимания…нравится - пиши…мне ж бы только обосрать))

Hippie | 03.08.10 15:46:04 | #

дякую!

ALEXandrus | 03.08.10 15:27:25 | #

Особливостями жіночого письма є його непослідовність, суб'єктивність, воно має більше відступів та розривів порівняно з чоловічим, а текстова організація Нового роману постулює невтручання оповідача в перебіг подій і заперечує традиційне трактування класичного персонажу, як і простору й часу (J.Dumont). У французькому Новому романі авторське мовлення набуває нових рис: автори обґрунтовували відмінну від класичного роману оповідну організацію тексту, нові засоби використання мовного матеріалу. Розвиваються дві манери “писання”: “наукова” та “наївна” (терміни N.Wolf). Неороманісти “наукового” напрямку вживали мовні елементи, які традиційно не належать до художнього мовлення: обтяжений синтаксис, ускладнена пунктуація, використання та змішування в оповідній тканині тексту різних функціональних стилів. “Наївна” течія Нового роману характеризується протилежними рисами: розмовним лексичним матеріалом, пунктуацією, яка відповідає нормі французької орфографії, і спрощеним синтаксисом. Суперечливість між простим реченням та ускладненою оповідною організацією, характеризованою одночасним залученням різних типів оповідачів, і створює художній ефект. У межах “наївної” течії Нового роману синтаксичні розриви, властиві для “наукового” стилю, зустрічаються досить рідко, здебільшого вони відносяться до оповідної організації тексту, що й забезпечує створення ефекту реального мовлення, своєрідної авторської сповіді. Таке оформлення художнього тексту вважається природнім саме для жіночих текстів, яким притаманні автобіографічність і сповідальність (О.Л.Козачишина, D.Cameron). Тобто, в межах Нового роману виникли умови, сприятливі для текстової реалізації жіночої мовної особистості.

Hippie | 03.08.10 15:28:29 | #

тобто, ти відносиш даний твір до жанру "нового жіночого роману"?

ALEXandrus | 03.08.10 15:38:02 | #

Метафоризований концепт осмислюється через емпіричні уявлення, що випливають із фізичного сенсомоторного досвіду (Дж.Лакофф, Н.Д.Арутюнова, О.П.Воробйова), тобто концепт-корелят (царина-джерело) метафоричного утворення ґрунтується на базисних сенсорних формах свідомості. Дослідження специфіки залучення концептів-корелятів до осмислення царини-мети уможливлює представлення психологічного портрету письменниці. Виявлено, що М.Дюрас при формуванні образних утворень найчастіше звертається до таких концептів: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛЮДИНИ (цей клас уміщує поняття, що характеризують психічну діяльність людини та такі, які співвідносяться з людською фізіологією), СВІТ ПРИРОДИ (включає поняття про об'єкти живого й неживого навколишнього світу), ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ (окреслює діяльнісний простір людини та його результати), ФОРМИ ІСНУВАННЯ МАТЕРІЇ (цей клас сформований із понять, які представляють форми буття матерії, такі як простір і буття) й ОДУШЕВЛЕНІ ІСТОТИ (цілісне осмислення істоти, наділеної душею, яка складає основу людськості та вирізняє від тварин). Співвідношення концептуальних класів, сформованих на ґрунті концептів-корелятів метафоричних утворень…
короче - канциптуально)

Hippie | 03.08.10 15:39:17 | #

тобто, ти таки вагаєшся, до якого жанру віднести твір?

ALEXandrus | 03.08.10 16:04:31 | #

ну напевно до прози

Hippie | 03.08.10 16:09:00 | #

я читаю сумнів між рядків? це таки може бути і поезією? сучукрліт?

ALEXandrus | 03.08.10 22:05:35 | #

сучьрускірок!

V.I.C. | 03.08.10 17:25:42 | #

чесно,от прочитав…нічого не зрозумів…які ікси? які змінні? ЩО це все таке і головне НАВІЩО? написано якось так кучеряво, що доводиться деякі речення перечитувати знову…я не критик,а звичайна людина яка вирішила прочитати це. ніякого змісту я не побачив. суті 0. без образ

Hippie | 03.08.10 18:18:42 | #

гг. дякую!

Пєстік | 03.08.10 17:31:28 | #

пацан зїзди на море чи шо.

Miklos | 03.08.10 18:14:34 | #

в вдв

Hippie | 03.08.10 18:36:58 | #

тебе аж тягне в вдв. сімейне?

Miklos | 03.08.10 19:08:46 | #

http://rock.lviv.ua/?category=7&item=19147&com=473702

Hippie | 03.08.10 19:15:28 | #

хто з нас нормальний… критерії "нормальності" надто субєктивні та розмиті. Адам ходив голий по раю і це довгий час вважалося нормальним.

сокира | 03.08.10 19:17:08 | #

ти ненормальний. критерії встановлено адміністарацією цього сайту. за роз'ясненнями звертайтеся у приват.

Hippie | 03.08.10 19:24:26 | #

як тобі твір?

сокира | 03.08.10 19:27:39 | #

ти знайшов видавця, чи повернемось до подій 5-річної давності? твір мені подобається, і все у ньому зрозуміло. шкода, що тільки уривок.

Hippie | 03.08.10 19:47:33 | #

я хз. я от думаю. я дописати хочу. але не знав, шо з твоїм шматком робити. думав, люди підкажуть, а вони тільки насміхаються

сокира | 15.09.10 15:39:30 | #

якщо це єдина причина, що стримувала весь шедевральний роман від публікації, то можеш цей шматок вирізати і віддати мені, я не ображуся.

Hippie | 03.08.10 18:19:00 | #

бля, якби ти знав, як пацан на море хоче…

shtaff | 03.08.10 18:24:49 | #

а чого заслешені одинарні і подвійні лапки?

Hippie | 03.08.10 18:36:32 | #

я думаю через те, шо то копіпаста з іншої статті на рокльвів.

калашнікоф | 03.08.10 19:17:12 | #

я думаю тобі не варто так багато писати на рокльвів. серйозно. це вже зовсім не смішно. іди бий якихось дітей на вулиці чи шо
не відписуй на мій комент будь-ласка.

Hippie | 03.08.10 19:24:49 | #

будь ласка

калашнікоф | 03.08.10 19:38:50 | #

Hippie | 03.08.10 19:48:07 | #

Hippie | 03.08.10 19:27:28 | #

всі ми тута ниформали…

AJVI | 05.08.10 19:29:33 | #

твiр читaти було цiкaво,хочу продовжeння) щe можу скaзaти,що в ньому досить оригiнaльнa лeксикa,тa нa жaль в суч.укр.л-р э aвтор з схoжим стилeм)

сокира | 15.09.10 15:40:45 | #

це не твір, це комент насправді. продовження - від інших авторів в інших коментах. а хто вже існуючий автор зі схожим стилем?

Pooh | 15.09.10 15:42:57 | #

наталка карпа

сокира | 15.09.10 15:45:44 | #

гапа н. карпа?

Kava | 15.09.10 16:00:21 | #

мені цікаво, що буде далі.
недуже сподобалась мова - нагадало манеру написання творів з укр.літ в школі. живіше б трохи)
з\'юзаної , апгрейд й подібні словечка ріжуть око.