Фьодоров-Волков-Рібо-Медескі @ Будинок Офіцерів

| 10 | Розділ: Враження | 16 березня 2010 17:46

На прохання деяких юзорів форуму викладаю ось тут звіт з концерту.

Чесно кажучи от якщо подивитися з перспективи, то все що Фьодоров зробив після альбому Романси -- це забавки з музикою, з мовою, зі словами та іншими підручними для Льоні матеріалами. У всьому цьому звичайно є божественні речі як от Португальская чи Сверху вниз, але заальна картина досить сумна. В проекті з легендарними джазовими музикантами ситуація лише усугубилася. І видно це все стало саме на концерті.

Дует Фьодоров-Волков цінний тим, що Волков додає потрібну порцію ітелектуальних фішок і виконавсько-майстерних трюків до пісень Льоні, які найкращі у варіанті голос-акустика. Але тут окрім цих двох на сцені було ще троє крутих, але за великим рахунком непотрібних людей. Поки грали пісні (пісні?) з РазинРимиЛев то все якось трималося купи, Фьодоров виспівував ці двостороні рядки, Медескі випускав з хамонда м"які нотки, Рібо розтинав все це таким чітким соляком, а Сміт з Волковим ковбасилися кожен зі своїм інструментом. Але от коли діло дійшло до старих пісень отут всім цим матьорим майстрам треба було просто зійти зі сцени в зал і слухати. І проблема не у виконавській майстерності Рібо чи Медескі, а в тому, що вони не відчувають цієї музики в якій дуже великий акцент на мелодиці мови і душевності подачі. І вартість на шкалі небесного грінпісу однієї лише фрази "Солнце в губы крича, день от месяца" набагато більша ніж все це ледзепелінівсько-кашмірівське валіво, яке вони разом зробили з пісні голова-нога. Одним словом все це добре як експеримент, щоб подивитися і пересвідчитися що інколи супергрупи не виправдовують факту своє самоорганізації.

До слова в процесі виконання Бобеобі в Фьодорова порвалася струна, решту четверо намагалися джемити, досить стерпно, але потім Волков поклав контрабас і став за рояль і завалив такий імпровіз на Бобеобі, що явно демонструвало те, що інші троє пісні "не викупають". Ну фінальна Ждать, ну навіщо Рібо взяв те банджо і почав грати той хитровимаханий соляк?

Ще раз переслухав альбом Девушки поют (де грали четверо з п"яти, які були в неділю на сцені) він сильний саме чисто аукціонівськими і фьодоровськими методами та інструментарієм, а не тим, що в нього привнесли всі ці легендарні джазмени.
Хочеш відповісти? Авторизуйся!